نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بیشترین خرابی گوشی در سال 2020 مربوط به کدام برند بوده است؟

همانطور که میدانید رتبه بندی خرابی گوشی معمولا بر اساس فروش موبایل تعیین می‌شود بدین معنی که هر چقدر برند پر فروش‌تر باشد خرابی آن بر حسب فروش افزایش میابد. شاید برای شما هم سوال باشد که کم ترین آمار خرابی گوشی کدام برند است؟ گوشی‌های آیفونی که سالانه به کاربران معرفی می‌شود کمترین آمار خرابی را دارند و باید این نکته را در نظر داشته باشید که گوشی‌های آیفون با توجه به فروش بالا کمترین آمار خرابی را در بین گوشی‌های مختلف دارند و قانون فروش بیشتر آمار خرابی بیشتر را نقض می‌کنند. اما گوشی‌های موبایل سامسونگ متاسفانه با توجه به فروش بسیار بالا خرابی بیشتری نیز دارند و در لیست بیشترین خرابی گوشی چندین سال است که پرچم دار هستند. دلایل خرابی گوشی‌ها اغلب مربوط به میکروفون و نمایشگر گوشی‌های موبایل است و اغلب در نرم افزار یا دیگر بخش‌های سخت افزار خود دچار مشکل خاصی نمیشوند.

قطعا هیچ یک از تولیدکنندگان گوشی موبایل سالیانه خبری در رابطه با مدل گوشی هایی که بدترین آمار خرابی را دارند نمی‎دهد زیرا با اعلام خرابی گوشی‌ها قطعا به فروش خود ضرر بسیار زیادی وارد کرده و فروش خود را دچار مشکل می‌کند. اغلب تولیدکنندگان در رابطه با گوشی‌های موبایلی که در پر فروش بودن پرچم دار هستند و یا سود سالیانه خوبی به تولید کننده می‌دهند را معرفی و بررسی می‌کند. اما یک شرکت امنیتی به نام بلانکو وجود دارد که سالیانه یک آمار کاملا دقیق در رابطه با مدل گوشی هایی که بدترین آمار خرابی را دارند یا نیاز به تعمیر پیدا کرده‌اند را ارائه می‌دهد. متاسفانه با توجه به گزارش امنیتی شرکت بلانکو مجددا سامسونگ بالاترین آمار خرابی و تعمیر را در سال 2020 داشته است که البته نسبت به سال‌های گذشته سامسونگ نیز پیشرفت بسیار زیادی در کاهش ایرادات گوشی‌های خود داشته است.  در میان گوشی‌های میان رده خوب که خرابی بسیار کمی برای آن‌ها گزارش شده است گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 8 پرو است که نسبت به قیمت بسیار مناسبی که دارد کارایی بسیار بالایی دارد.

رایج‌ترین ایرادات گوشی و راه حل آن چیست؟

هر گوشی موبایل مشکلات مربوط به خود را دارد و خرابی‌های موبایل‌ها با یک دیگر بسیار متفاوت است. ممکن است از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری موبایل شما دچار مشکل شود و به همین علت است که می‌گویند مشکلات گوشی‌ها با یکدیگر متفاوت است. برخی از معایب و خرابی‌های گوشی که پیش می‌آید بسیار اذیت کننده است و مخاطب به دنبال پیدا کردن دلایل خرابی گوشی و راه حلی برای رفع آن است. در ادامه برخی از رایج‌ترین ایرادات گوشی‌های موبایل را نام برده و راه حل آن را ارائه می‌دهیم:

  • مشکل عدم شارژ شدن گوشی موبایل

از رایج‌ترین مشکلاتی که که می‎توان در رابطه با گوشی موبایل نام برد شارژ نشدن گوشی موبایل است که متاسفانه از آزاردهنده‌ترین مشکلات موبایل است زیرا گوشی را کاملا نا کارآمد می‌کند. در صورتی که این مشکل برای شما پیش آمد بهتر است ابتدا از سلامت کابل شارژ و شارژر خود اطمینان حاصل کنید اگر از سلامت آن‌ها مطمئن شدید بهتر است به یک تعمیراتی مراجعه کنید تا از نظر سخت افزاری گوشی شما را چک کند. یکی از دلایل سخت افزاری برای عدم شارژ گوشی موبایل خراب شدن برد USB و سوکت شارژ گوشی است که باید جهت حل این مشکل تعویض شوند. دقت داشته باشید این تعویض بسیار تخصصی است و باید به افرادی بسپارید که دارای دانش و تخصص کافی باشند.

  • مشکل باز شدن بی اختیار برنامه‌های موبایل

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث آسیب و آزار کاربران می‌شود باز شدن خودکار برنامه‌های موبایل است. متاسفانه افراد بسیار زیادی با این مشکل روبرو می‌شوند که توصیه می‌کنیم ابتدا یک آنتی ویروس قوی بر روی گوشی خود نصب کنید و گوشی را پاکسازی کنید  زیرا یکی از دلایل آن ویروسی شدن گوشی است. اگر همچنان با آنتی ویروس این مشکل را نتوانستید حل کنید بهتر است برنامه‌ای که حامل یک فایل مخرب است را شناسایی کرده و آن را پاک کنید.

  • مشکل سرعت بسیار کم گوشی موبایل

این مشکل متاسفانه می‌تواند بر اساس دلایل بسیار مختلفی رخ دهد. برای رفع این مشکل می‌توانید به برنامه گوگل پلی مراجعه کنید و برنامه‌هایی که برای افزایش سرعت گوشی هستند را دانلود و نصب کنید. البته می‌توانید از بخش تنظیمات گوشی نیز تمامی نرم افزارهایی که در بک گراند گوشی شما فعال هستند و باعث کم شدن سرعت پردازشگر و سرعت گوشی شما می‌شوند را غیر فعال کنید.

اگر بازی‌هایی دارید که حجم سنگینی دارند لطفا هر چه زودتر از گوشی خود پاک کنید و اجازه بدهید پردازشگر کار خود را به خوبی انجام دهد. البته اجرای چندین برنامه با یک دیگر نیز می‌تواند بر پایین اومدن سرعت گوشی شما بسیار تاثیر داشته باشد. البته گاهی با آپدیت کردن گوشی موبایل خود نیز می‌توانید مشکل کاهش سرعت آن را حل کنید. در نهایت اگر همه این راه حل‌ها پاسخ مثبتی بدهد بهتر است برای یک بار گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانید.

هر آنچه در رابطه با بالاترین آمار ایرادات و خرابی گوشی در 2020 باید بدانید:

گوشی موبایل یکی از ابزارهایی است که باید در خرید آن دقت کافی را به خرج دهیم تا مدت زمان بتوانیم از آن سرویس دهی داشته باشیم. سالیانه برخی شرکت‌ها مانند شرکت بلانکو آمار بیشترین خرابی گوشی‌های موبایل را ارائه می‌دهند تا کاربران با دقت کافی خرید خود را انجام دهند. قطعا هیج یک از کمپانی‌های مویابل به صورت رسمی این آمار را اعلام نخواهد کرد زیرا به ضرر فروش محصولات آن شرکت است. در حال حاضر بیشترین آمار خرابی گوشی را شرکت سامسونگ و کمترین آمار خرابی گوشی را شرکت آیفون داشته است.

اغلب مشکلاتی که با عنوان خرابی گوشی شناخته می‌شود در خصوص میکروفون و نمایشگرها است و اغلب دیگر بخش‌های موبایل کمتر یا هرگز دچار مشکل نخواهد شد. این آمار بیشتر در رابطه با گوشی‌های اندروید صدق می‌کند زیرا در گوشی‌های آیفون هماهنگی بین نرم افزار و سخت افزار از درصد بسیار بالایی برخوردار است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =