نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پیاده سازی گوشی Xiaomi Mi MIX 2

شرکت شیائومی Xiaomi Mi MIX 2 بار دیگر توانست گوی قدرتمند خود را ارائه دهد. به عنوان یکی از پرفروش ترین تلفن های هوشمند موجود در بازار ، Xiaomi Mi MIX 2 در طراحی داخلی و خارجی خود پیشرفت های بسیاری داشته است. مانند مدل ها و سری های پیاده سازی گوشی دشوار نیست. در این مطلب قصد داریم گوشی شیائومی Mi MIX 2 را پیاده سازی کنیم.

پیاده سازی شیائومی Redmi Note 7

مرحله اول

طراحی سینی سیم کارت تلفن در یک طرح کاملاً ظریف است و هیچ ذره ای را در سینی سیم کارت نمی توان یافت.

مرحله دوم

از فنجان انتخاب و مکش استفاده کنید تا درز بین قسمت بدنه و صقحه ی نمایشگر را باز نمایید.

مرحله سوم

با استفاده از درزگیر این دو بدنه را از یکدیگر جدا نمایید

مرحله چهارم

سپس کیس پشتی را باز کنید. اما کیس پشتی را نمی توان کاملاً از تلفن جدا کرد زیرا سیم روبان خواننده اثر انگشت هنوز به مادربرد متصل است.

مرحله پنجم

پوشش اصلی با موفقیت جدا شد. این فرایند قالب ریزی و سازه تزریق فلز را به تصویب می رساند ، و آنتن چاپی طلا در لایه پلاستیک طراحی شده است.

مرحله ششم

با توجه به افزایش قابلیت ارتباط ، تعداد آنتن افزایش یافته است. سطح Xiaomi Mi MIX با آنتن NFC پوشانده شده است ، در حالی که آنتن NFC Xiaomi Mi MIX 2 به قسمت پشتی برداشته شده است. فلاش LED که شیائومی Mi MIX از پشت آن پذیرفته است ، روی جلد اصلی Mi MIX 2 طراحی شده است. در این روش می توان از رفع عیب فلش LED از تماس ضعیف جلوگیری کرد.

مرحله هفتم

روش اتصال Xiaomi Mi MIX 2 به مادربرد به دلیل لرزش هدفون با روش قبلی خود تفاوت دارد. از طریق مدار پل روی جلد اصلی به مادربرد متصل می شود. مواد فلزی پوشش اصلی MIX 2 از ویژگی های پلاستیک MIX نازک تر است. با چنین طراحی ، تلفن می تواند محافظ الکترواستاتیک بهتری را به ارمغان آورد.

مرحله هشتم

در مقایسه با آخرین نسل خود ، MIX 2 در طراحی کانکتور مادربرد تغییراتی ایجاد کرده است. تغییرات اصلی شامل این است که این گوشی اجزای سرامیک پیزوالکتریک را با هدفون ویبره جایگزین کرده است و ویبراتور بوش ویبراتور روتور را به تعویق انداخته است. در مقایسه با ویبراتور روتور ، ویبراتور خطی با پاسخ swifter عمل می کند و سر و صدای کمتری ایجاد می کند. تلفن درگاه هدفون را لغو کرده است که می تواند اثر آب بندی را بهبود بخشد.

مرحله نهم

پس از برداشتن کیس عقب ، می توان طراحی داخلی MIX 2 را مشاهده کرد. بدیهی است که این تلفن به طراحی MIX ادامه می دهد و طرح سه مرحله ای را پذیرفته است. طراحی جدیدی روی ساختار بلندگو دارد. باتری آن از زمانی که مادربرد فضای زیادی اشغال کرده است فضای زیادی را اشغال نمی کند.

مرحله دهم

MIX 2 طراحی MIX را در پشت ادامه داده است. اما این باعث می شود که لبه های دو طرفه در اطراف گوشی نه تنها برای جلوگیری از مشکل شل MIX بلکه باعث بهبود اثر آب بندی شود. به نظر می رسید ، اگر پشت تلفن از طراحی سطح خمیده مانند سری Note استفاده کند ، پیشرفت های چشمگیری خواهد داشت.

مرحله یازدهم

آنالیز کیس پشت به پایان رسیده است. قبل از ادامه پیاده سازی ابتدا سیستم را خاموش کنید.

مرحله دوازدهم

سپس مادربرد را بردارید.

مرحله سیزدهم

مادربرد از فضای کمتری در قسمت جلوی خود استفاده می کند ، که به خصوص ویژگی MIX ، به ویژه بخش برتر ادامه می دهد. به طور کلی تراکم اجزا کم است.

مرحله چهاردهم

استفاده MIX از فضای مادربرد آشفته است ، در حالی که MIX 2 روی آن کمی بهبود یافته است. مواد خنک کننده در قسمت محافظ با خمیر خنک کننده فلزی پوشانده شده است. MIX سیلیس حرارتی S شکل را بر روی خمیر رسانا حرارتی تصویب می کند ، در حالی که MIX 2 از ژل سیلیکا حرارتی استفاده می کند. با چنین تغییر ، MIX 2 در اثر اتلاف گرما بهبود خاصی دارد.

مرحله پانزدهم

در اینجا کل دستگاه بدون مادربرد است.

مرحله شانزدهم

هدفون را از بالا بگیرید. این گوشی با گوشی Mate 10 یکسان است.

مرحله هفدهم

این ویبراتور بزرگ نیست اما ضخیم تر از ویبراتور روتور معمولی است.

مرحله هجدهم

پیاده سازی اجزای مهم اساساً به پایان رسیده است. حالا پیچ های ثابت را در انتهای آن بردارید.

مرحله نوزدهم

اگرچه بلندگوهای دو گوشی از AAC هستند ، بلندگو MIX 2 تغییراتی در ساختار آن ایجاد کرده است. اما تفاوت زیادی بین کیفیت صدا آنها وجود ندارد.

مرحله بیستم

می توان دریافتیم که درگاه داده طراحی آب بندی را اتخاذ کرده است و قسمت جلوی آن با یک حلقه لاستیکی ضخیم پوشیده شده است ، که هدف آن تقویت اثر آب بندی است.

مرحله بیست و یکم

نشانگر LED در سمت راست است و قرار است سنسور چراغ محیط در سمت چپ باشد.

مرحله بیست و دوم

دوربین جلوی آن مینی است و پارامتر آن 500W است. تخمین زده می شود این دوربین مدل دوربین MIX است.

مرحله بیست و سوم

سپس باتری را بردارید. باتری توسط دو برچسب آسان قابل حمل ثابت شده است. برچسب به راحتی خراب می شود. بعد از گرفتن عکس ، برچسب خراب می شود و زیر باتری می افتد ، پیشنهاد می کنم برچسب را به آرامی با شیب 60 درجه به سمت بالا بکشید.

مرحله بیست و چهارم

باتری MIX 2 توسط SCUD تهیه شده است. ظرفیت باتری 3400 میلی آمپر ساعت است ، در حالی که ظرفیت باتری MIX 4،00mAh است. این نرم افزار از شارژ سریع 18W پشتیبانی می کند ، که رسیدن به استانداردی که شارژ سریع دستگاه ترمینال به آن برسد ، فاصله دارد. از این گذشته ، پرچمداران فعلی باتری را پشتیبانی می کنند که از شارژ سریع بیش از 20W پشتیبانی می کند. البته ، من به تلفنهای اندرویدی اشاره دارم که آیفون را حذف نمی کنند.

مرحله بیست و پنجم

برچسب آسان برای کشیدن هنوز هم پیشرفت نداشته است.

مرحله بیست و ششم

دوربین اصلی و دوربین جلو وجود دارد. دوربین اصلی از دوربین جلو بسیار بزرگتر است زیرا از عملکرد OIS پشتیبانی می کند.

مرحله بیست و هفتم

پس از خارج کردن خمیر اتلاف گرما فلز از پشت مادربرد ، تراشه حافظه Hynix قابل مشاهده است. می توان استنباط کرد که تراشه اسنپدراگون 835 در زیر آن قرار گرفته است.

مرحله بیست و هشتم

تراشه مدیریت توان PM8998 دارای سیلیس حرارتی است.

مرحله بیست و نهم

قطعه ای که از پشت آن باقی مانده است جوش محافظ جوشکاری است ، بنابراین من پیاده سازی را در پشت متوقف می کنم. اکنون ، اجازه دهید قسمت جلوی آن را بررسی کنیم ، فقط می توانم یک مورد محافظ را بردارم.

مرحله سی ام

تصویر جلوی مادربرد را ببندید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =