نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش به اشتراک‌گذاری اینترنت با بلوتوث گوشی

قابلیت اشتراک‌گذاری اینترنت یا همان Tethering به صورت پیش‌فرض در سیستم‌ عامل اندروید وجود دارد و به منظور استفاده از آن تنها کافیست که این قابلیت را فعال کنید. به اشتراک‌گذاری اینترنت از طریق اتصال وای‌فای جزء یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود. این قابلیت امکان به اشتراک‌گذاری سرویس اینترنت یک گوشی با دیگر دستگاه‌های هوشمند را فراهم آورده است. در این مطلب به آموزش نحوه اشتراک‌گذاری اینترنت دستگاه‌های اندرویدی از طریق بلوتوث خواهم پرداخت.

مراحل اشتراک‌گذاری اینترنت دستگاه‌ اندرویدی

در قدم اول باید به تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید. سپس در زیر قسمت Wireless & Networks گزینه More را لمس کنید. توجه داشته باشید که بسته به مدل گوشی ممکن است گزینه More در زیر دیگر قسمت‌ها در بخش تنظیمات باشد.

پس از آن گزینه Tethering & mobile hotspot را انتخاب نمایید. ممکن است در برخی از گوشی‌ها این گزینه با نام Tethering & Portable hotspot وجود داشته باشد. در برخی از موارد گزینه فعال‌سازی این قابلیت طریق بلوتوث به تنهایی قرار دارد و فعال‌سازی آن از طریق اتصال وای‌فای به طور جداگانه در قسمت More قرار گرفته‌ است. پس از مشاهده Bluetooth tethering ، آن را انتخاب کنید. انجام این عمل به طور خودکار باعث فعال‌سازی بلوتوث دستگاه می‌شود. بنابراین در صورت نمایش پیغام مبنی بر فعال‌سازی بلوتوث، با آن موافقت کنید. سپس از طریق بلوتوث به دیگر دستگاهی که قصد استفاده از اینترنت شما را دارد، متصل شوید.

برای لغو به اشتراک‌گذاری اینترنت از طریق بلوتوث تنها کافیست مربع کنار گزینه Tethering & Portable hotspot لمس کرده و تیک آن را بردارید. ممکن است پس از لغو این عمل، بلوتوث شما همچنان روشن باقی بماند. بنابراین به قسمت بلوتوث گوشی خود مراجعه نموده و آن را خاموش نمایید.

نکته: قبل از هر چیز مطمئن شوید که هر دو دستگاه از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می‌کنند. پس از آن از روشن بودن بلوتوث هر دو دستگاه اطمینان حاصل نمایید. از آنجایی که با به اشتراک‌گذاری اینترنت گوشی خود، دستگاه‌های متصل شده از حجم بسته اینترنتی شما استفاده می‌کنند، ضروری است که از مقدار حجم بسته اینترنتی خود مطلع باشید زیرا کافی نبودن حجم بسته اینترنتی و اتمام آن منجر به پرداخت هزینه اضافی برای شما خواهد شد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =