نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش افزایش سایز عکس بدون افت کیفیت با Vector Magic

این احتمال وجود دارد که بنا به دلایل خاصی قصد داشته باشید که یک عکس را بزرگ کنید. به عنوان مثال تصور کنید که یک عکس با ابعاد پیکسلی 800 در 600 دارید و می‌خواهید آن را به ابعاد 1500 در 1300 تغییر سایز دهید. در این شرایط شما قصد افزایش سایز عکس مورد نظر دارید اما انجام این عمل به طور ساده و عادی منجر به افت کیفیت چشمگیر عکس اصلی می‌شود. این افت کیفیت با میران بزرگنمایی ابعاد عکس ارتباط مستقیمی دارد. هرچه عکس اصلی را بزرگ‌تر کنید، افت کیفیت بیشتر و محسوس‌تری را مشاهده خواهید کرد. اما چگونه می‌توان بدون افت کیفیت نسبت به افزایش سایز عکس های مورد نظر اقدام نمود؟

افزایش سایز عکس بدون افت کیفیت امکانپذیر است. اگر قصد دارید که عکسی را بزرگ کنید و هیچ افت کیفیتی در آن رخ ندهد، باید عکس مد نظر را به وکتور تبدیل نمایید. متاسفانه وکتور کردن عکس‌ها به صورت دستی فرآیند بسیار پیچیده و زمانبری را شامل می‌شود و هرچه جزئیات عکس مورد نظرتان بیشتر باشد، تبدیل آن به وکتور دشوارتر خواهد بود. اما روش‌های دیگری هم وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با کمترین افت کیفیت نسبت به افزایش سایز عکس اقدام کنید.

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید با کمترین افت کیفیت نسبت به افزایش سایز عکس مد نظرتان اقدام کنید مربوط به استفاده از ابزار آنلاینی به نام Vector Magic می‌شود. این ابزار به واسطه یک سایت در اختیارتان قرار می‌گیرد و با استفاده از آن پس از آپلود عکس مد نظر می‌توانید دستور تبدیل آنلاین آن به وکتور را صادر نمایید و نهایتا به عکسی دست پیدا کنید که فرم وکتور دارد و می‌توان ابعاد آن را بدون افت کیفیت افزایش داد. البته باید اشاره کنیم که ابزار آنلاین Vector Magic بهترین بازده را برای وکتور کردن عکس‌هایی دارد که شامل جزئیات زیادی همچون سایه، رنگ‌های مختلف، ترکیب رنگ‌ها، افکت و … نمی‌شود. بهترین بازده این ابزار زمانی قابل دسترس خواهد بود که قصد وکتور کردن سریع یک عکس نه چندان پیچیده نظیر لوگو را داشته باشید. در ادامه این مقاله نحوه استفاده از ابزار آنلاین Vector Magic به منظور افزایش سایز عکس و تبدیل عکس به وکتور را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، ابزار آنلاین مورد نظرمان Vector Magic نام دارد. استفاده از این ابزار بسیار ساده است. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به سایت Vector Magic مراجعه کنید.

در بخشی که با عنوان Online مشخص شده، بر روی گزینه Upload Image to Trace کلیک کنید.

در این شرایط باید عکس مد نظرتان را از مسیر حافظه داخلی کامپیوتر انتخاب کنید و بر روی گزینه Open کلیک نمایید.

منتظر بمانید تا عکس مد نظر آپلود شود. به محض تکمیل شدن فرآیند آپلود عکس، به صفحه جدیدی منتقل می‌شوید که حاوی تنظیماتی است که می‌توانید به منظور تبدیل عکس مد نظرتان به وکتور از آن‌ها استفاده کنید. همچنین در این مرحله یک نمونه از تصویر وکتور شده مرتبط با عکس مد نظرتان به طور اتوماتیک با تنظیمات پیش فرض ابزار Vector Magic در سمت راست صفحه ارائه می‌شود.

با کلیک بر روی گزینه Download Result می‌توانید دستور دانلود عکس وکتور شده را صادر کنید. دقت داشته باشید که به منظور دانلود عکس وکتور شده باید در سایت Vector Magic ثبت نام کنید. بنابراین آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه I accept. Create My Account کلیک کنید.

با طی کردن مراحل فوق به عکس وکتور ساخته شده از عکس اصلی مد نظرتان که فرمت بیت مپ (Bitmap) داشت دست پیدا خواهید کرد. عکس وکتور مورد نظر با افزایش سایز افت کیفیتی را شامل نمی‌شود. بنابراین می‌توانید به سادگی نسبت به افزایش سایز آن و ذخیره عکس در هر فرمت مورد نظرتان و با هر ابعاد مورد نیاز اقدام نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 5 =