نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین آنتی ویروس های اندروید

اندروید یکی از پرکاربرد ترین سیستم عامل های جهان است و اغلب در معرض حملات هکرها قرار میگیرد برای جلوگیری از این مشکل بهتر است از آنتی ویروس های مناسب و سازگار با گوشی استفاده کنید. به طور کلی استفاده از یک آنتی ویروس قوی در کنار تلفن همراه عاقلانه و منطقی به نظر میرسد. در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین آنتی ویروس های اندروید را معرفی کرده که اغلب رایگان بوده و استفاده از گوشی های هوشمند را برای کاربران آسان میکند. اما در ابتدا لازم است با نرم افزارهای آنتی ویروس و اهمیت آن ها در سیستم عامل اندروید آشنا شوید.

آنتی ویروس چیست؟

نرم افزارهای آنتی ویروس ( آنتی مالور) ابزاری ضد بدافزار بوده که تسلط و نظارت کامل بر تمام برنامه ها و اپلیکیشن های موبایل داشته و از ورود بدافزارهای مزاحم جلوگیری میکند.

آنتی ویروس ها با استفاده از روش های مختلف تروجان، ویروس و بدافزارها را شناسایی و پاک میکنند.

نحوه عملکرد آنتی ویروس

برخی نرم افزارهای آنتی ویروس (ضد بدافزار) عملکرد آنی داشته و به صورت خودکار از اجرای ویروس ها و بدافزارها جلوگیری میکنند حتی در بعضی مواقع جلوی باز کردن سایت ها و منابع آلوده و نامعتبر را می­گیرند.

یک آنتی مالور پس از شناسایی بدافزارهای مخرب راه های مختلفی برای مقابله با آن ارائه کرده که عبارتند از:

  • غیر فعال کردن عملکرد نرم افزار؛
  • حذف کامل بدافزار؛

بهینه سازی سیستم عامل اندروید؛

قرنطینه کردن ویروس یا بدافزار به شرکت های سازنده امکان تحلیل عمیق تر داده تا به این وسیله سیستم عامل های بعدی را توسعه داده و بهبود بخشند.

سوال اصلی کاربران اندرویدی این است که آیا تمام گوشی های هوشمند به آنتی ویروس نیاز دارند؟ برای پاسخ در بخش بعدی همراه ما باشید.

دلایل استفاده از آنتی ویروس

بیشتر سازندگان ابزارهای دیجیتال مانند تلفن های همراه در طراحی و ساخت آن ها تمام تمهیدات امنیتی را رعایت کرده اما گاهی اوقات برخی هکرها به دلیل استفاده از اطلاعات و فایل های خصوصی و شخصی کاربران ویروس ها و بدافزارهای مخربی را وارد سیستم عامل این گجت های کاربردی کرده و عملکرد آن ها را مختل میسازند.

انواع نرم افزارهای آنتی ویروس

راه جلوگیری از مشکل مذکور استفاده از آنتی مالور (ضد ویروس) است البته قبل آن کاربر باید تمام دستورات امنیتی همچون پرهیز از کلیک روی لینک ها و سایت های مشکوک، جلوگیری از دانلود فایل های آلوده همچنین اتصال حافظه های جانبی. در بخش بعدی برخی از نرم افزارهای رایگان آنتی ویروس معرفی میشوند.

آنتی ویروس دکتر وب

دکتر وب یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس ایرانی است که وظیفه حفاظت از محصولات الکترونیک مانند تبلت، گوشی های هوشمند، کامپیوترهای شخصی و… رابر عهده داشته و قابلیت اسکن اطلاعات با سرعت بالا را دارد.

ویژگی های نرم افزار دکتر وب

دکتر وب در هر لحظه از اطلاعات کارت حافظه تلفن همراه در برابر ویروس ها و بدافزارهای مخرب محافظت میکند.

تنظیمات ضد سرقت

امروزه به دلایل اجتماعی و اقتصادی آمار دزدی در جوامع مختلف بالا رفته است نرم افزار دکتر وب میتواند اطلاعات گوشی را بعد دزدی به طور کامل پاک کند.

کنترل تمام اتصالات

آنتی ویروس دکتر وب قابلیت کنترل و نظارت بر تمام اتصال های اینترنتی دستگاه شما را داشته و تمام تماس ها و پیام های مشکوک را مسدود میکند.

آنتی ویروس Avast

Avast یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس حال حاضر بوده حتی قابلیت ها و امکانات آن فراتر از یک آنتی مالور معمولی است.

نحوه عملکرد Avast

این نرم افزار کاربردی هنگام نصب یک نرم افزار جاسوسی پیام هشدار ارسال کرده و از این طریق تلفن همراه شما را در مقابل حملات هکرها محافظت میکند.

مزایای استفاده از Avast

امکان نصب پسورد برای بخش های مختلف تلفن همراه مانند گالری، بهینه سازی مصرف باتری، نمایش میزان مصرف اینترنت و…؛

مسدود کردن تماس، لیست مخاطبین، پیام ها و… ؛

پاک کردن اطلاعات گوشی هنگام دزدیده شدن؛

آنتی ویروس نورتون (Norton)

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این آنتی ویروس مصرف کم باتری است همچنین امکان قفل کردن گوشی از راه دور برای کاربر فراهم است. نحوه عملکرد این آنتی مالور به گونه ای است که هر اپلیکیشنی را قبل نصب بررسی کرده و در صورت تشخیص بدافزار بودن از نصب آن جلوگیری میکند همچنین با حذف نسخه قبلی اپلیکیشن های جدید سرعت گوشی را افزایش میدهد.

برای مشاهده و دانلود نرم افزارهای آنتی ویروس به بخش ادامه مطلب سایت مراجعه نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 13 =