نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

از ماه جولای، افرادی که از MIUI 12 استفاده می کنند، از عملکرد باتری و مشکلات گرمایشی شکایت دارند. شیائومی همچنین تایید کرده است که آخرین نسخه MIUI دارای مشکلات بهینه سازی است که منجر به مصرف باتری بیشتر می شود. می توان چنین موضوعاتی را که در انجمن Mi Community مورد بحث قرار می گیرد، پیدا کرد. در پاسخ به یکی از این پرسش‌ها، یک ناظر تأیید کرده است که تخلیه باتری MIUI 12 یک مشکل شناخته شده است. دلیل افزایش مصرف باتری پس از نصب MIUI 12، مصرف بالای سیستم عامل از منابع است. این مشکل مربوط به هیچ یک از دستگاه های واجد شرایط شیائومی نیست. شیائومی قصد دارد به زودی این مشکل را با یک اصلاح برطرف کند، اما هیچ اشاره ای به انتشار آن ارائه نکرده است.

رفع مشکل تخلیه باتری MIUI 12

به روز رسانی MIUI 12 مشکل تخلیه باتری را به همراه داشته است و برخی از کاربران نیز در مورد مشکلات گرمایش ادعا می کنند. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید سعی کنید این مشکلات را به تنهایی برطرف کنید.

سلب مسئولیت

قبل از اعمال هر یک از این اصلاحات، فراموش نکنید که از اطلاعات مهم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. از آنجایی که این تعمیر رسمی نیست، باید بدانید که در حال انجام ریسک هستید و ما در Phoneswiki در صورتی که قادر به تعمیر تلفن نباشید مسئولیتی نخواهیم داشت. اکنون که سلب مسئولیت را به پایان رساندیم، اجازه دهید نگاهی به اولین راه حل بیندازیم.

از استفاده از Mi Account خودداری کنید

برای اکثر مردم، مشکل تخلیه باتری MIUI 12 بزرگترین نگرانی است. یکی از دلایل پشت این مشکل اکانت MI است. اگر از حساب MI در تلفن خود استفاده می کنید، لطفاً استفاده از آن را متوقف کنید. این فرآیندی است که همیشه در پس‌زمینه اجرا می‌شود و منابع تلفن همراه و باتری شما را درگیر می‌کند. در نتیجه، عملکرد ضعیف، مشکل گرمایش و کاهش پشتیبان‌گیری باتری را مشاهده می‌کنید.

به روز رسانی خودکار برنامه ها را غیرفعال کنید

به‌طور پیش‌فرض، دانلود خودکار برنامه‌ها و به‌روزرسانی‌های برنامه‌ها فعال است. این ویژگی باتری را تخلیه می کند و منجر به تخلیه غیرمنتظره می شود. توصیه می شود تا زمانی که یک راه حل دائمی توسط شیائومی منتشر شود، به تنظیمات بروید و تغییرات لازم را انجام دهید.

گوشی خود را به روز کنید

در بسیاری از موارد، سازندگان تلفن برای رفع چنین مشکلاتی به‌روزرسانی منتشر می‌کنند. در زمان نگارش این مقاله، شیائومی چنین بروزرسانی را منتشر نکرده است. با این حال، اگر قبل از هر گونه راه حل جدی، به روز رسانی را بررسی کنید، مفید خواهد بود. این احتمال وجود دارد که شیائومی قبل از اینکه با این مقاله روبرو شوید، یک تعمیر رسمی منتشر کرده است.

همچنین ممکن است بخواهید سعی کنید داده های ذخیره شده را برای PlayStore پاک کنید. برای انجام این کار، روی نماد PlayStore ضربه طولانی بزنید، گزینه App Info را انتخاب کنید و گزینه Clear Cache Data و سپس گزینه Clear Data را انتخاب کنید.

گوشی خود را ریبوت کنید و PlayStore را باز کنید. برای دسترسی به منو، روی چهار نوار افقی در قسمت بالا سمت چپ ضربه بزنید. به «برنامه‌ها و بازی‌های من» بروید و مطمئن شوید که هیچ به‌روزرسانی معلقی ندارید.

گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید

اگر هنوز نتوانسته اید مشکل را برطرف کنید، گزینه بازنشانی کارخانه را در گوشی خود امتحان کنید. گاهی اوقات، صرفاً حذف برنامه یا نمایه موفقیت را تضمین نمی کند. در چنین سناریوهایی، تهیه نسخه پشتیبان از فایل های ضروری و انجام بازنشانی کارخانه به یک گزینه قابل اجرا تبدیل می شود. ممکن است کمی طول بکشد، اما احتمال زیادی وجود دارد که بهترین راه حل تخلیه باتری MIUI 12 باشد.

برای انجام بازنشانی کارخانه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گوشی خود را خاموش کنید و با نگه داشتن دکمه ولوم پایین و پاور آن را ریستارت کنید.
  • با انجام مرحله بالا گوشی را در حالت ریکاوری راه اندازی می کنید. از دستورالعمل های ذکر شده روی صفحه برای پاک کردن داده های تلفن خود استفاده کنید.
  • این فرآیند چند دقیقه طول می‌کشد، اما تمام برنامه‌ها و داده‌ها را که به‌طور پیش‌فرض روی آن وجود ندارند، از گوشی حذف می‌کند.
  • پس از تکمیل فرآیند، گوشی مجددا راه اندازی می شود و از شما خواسته می شود آن را دوباره تنظیم کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید تا تلفن خود را برای استفاده تنظیم کنید.

انجام بازنشانی به تنظیمات کارخانه در اکثر مواقع مشکلات تخلیه باتری و گرمایش را حل می کند.

مقالات مرتبط:

آموزش ریجستری  موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =