نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اجرا برنامه در پس زمینه موبایل اندروید

خوب است که بر سیستم عامل Android خود کنترل داشته باشید و بدانید چه برنامه هایی از کجا و چه زمانی اجرا  می شوند. اما این کار به سادگی قابل دسترس نیست، زیرا بسیاری از برنامه ها تمایل به شروع خودکار و اجرا  کردن خود را بدون اجازه صریح شما دارند. در ادامه این مطلب از موبایل آباد راهکار هایی را به شما معرفی خواهیم کرد به سادگی می توانید از اجرا  شدن خودکار برنامه ها در گوشی اندرویدی جلوگیری نمایید.

چگونه می توان برنامه را اجرا  کرد تا به طور خودکار باتری اندروید بهینه شود؟

یک روش “سبک” برای جلوگیری از اجرا  شدن برنامه به خودی خود با ویژگی عالی “Optimize” است که از نسخه 6.0 Marshmallow به عنوان پایه اصلی اندروید محسوب می شود.

توجه داشته باشید وقتی صفحه تلفن شما برای مدتی خاموش است، عملکردهای مختلف برنامه مانند GPS ، اتصال شبکه و سایر فرآیندهای پر مصرف باتری را خاموش می کند این فرایندها وقتی دوباره صفحه خود را روشن می کنید دوباره فعال می شوند.

برای کنترل اینکه چه برنامه هایی از عملکرد Doze استفاده می کنند ، به «تنظیمات ، پاور ، بهینه سازی باتری» بروید ، سپس روی برنامه ای که می خواهید هنگام خاموش بودن صفحه به حالت تعلیق درآید ضربه بزنید و «بهینه سازی» را انتخاب کنید.

از برنامه مسدود کننده برنامه شخص ثالث استفاده کنید

اگر می خواهید جلوی اجرا شدن خودکار برنامه های ادر اندروید را بگیرید می توانید یک برنامه شخص ثالث را برای انجام کار امتحان کنید. اگر دستگاهی روت شده دارید ، احتمالاً نتایج بسیار بهتری خواهید گرفت ، زیرا کنترل پیچیده تری بر رفتار برنامه به شما می دهد.

عدم اجرا  شدن برنامه به طور خودکار android-greenify

اگر دستگاه روت شده ندارید ، Greenify گزینه خوبی است. این عملکرد ویژگی Doze یکپارچه Android را با مواردی مانند “Aggressive Doze” ، که باعث می شود Doze سریعتر شروع شود ، افزایش می دهد.

چگونه می توان روند اجرا  شدن برنامه ها به صورت خودکار را متوقف کرد؟

وقتی برنامه خاصی را در اینجا غیرفعال کنید ، تا زمانی که آن را به صورت دستی اجرا  نکنید ، شروع به کار نمی کند (اگرچه از آزمایش ما ، به نظر می رسد برنامه های سیستم حتی اگر آن را غیرفعال کنید ، این برنامه را نادیده می گیرند)

همچنین باید اعلان های این برنامه (تنظیمات برنامه ها جعبه ابزار همه در یک اعلان ها) را مسدود کنید.

برنامه ها را در گزینه های برنامه نویس متوقف کنید

با رفتن به گزینه های برنامه نویس ، می توانید هرگونه سرویس ، برنامه در حال اجرا را در تلفن Android خود متوقف کنید. برای اجرا  کردن قفل گزینه های برنامه نویس ، ابتدا باید به “تنظیمات موارد بیشتر” بروید ، سپس هفت بار روی “ساخت شماره” ضربه بزنید تا اینکه پیام اینکه قفل گزینه های برنامه نویس را اجرا  کرده اید را دریافت کنید.

نحوه توقف اجرا  کردن برنامه به طور خودکار android developer options

در مرحله بعد ، به منوی تنظیمات اصلی تلفن خود بروید ، روی “گزینه های توسعه دهنده سرویس های در حال اجرا” ضربه بزنید ، سپس برنامه ای را که نمی خواهید اجرا  کنید پیدا کنید ، روی آن ضربه بزنید و روی “توقف” ضربه بزنید. این کار را می توانید به تعداد دلخواه برنامه انجام دهید و تا زمانی که تلفن خود را مجدداً راه اندازی نکنید ، دیگر نباید اجرا  شوند.

نحوه متوقف کردن برنامه اجرا  شده به طور خودکار در اندروید

مراقب باشید که سرویس هایی مانند تنظیمات ، CIRModule یا هر چیز دیگری را که آرم Android در کنار آن است متوقف نکنید. اینها خدمات سیستمی هستند و برای عملکرد صحیح تلفن شما بسیار مهم هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =