نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چه برنامه هایی باتری خور گوشی هستند

باتری گوشی شما به دلایل مختلفی زود شارژ خالی می‌کنند و یکی از دلایل زود خالی شدن شارژ باتری برنامه ی مخرب و اپلیکیشن های حجیم و دیتادار برای گوشی هستند.

برنامه باتری خور گوشی کدامند؟

بطور کلی برنامه‌هایی هستند که به مرور زمان کار بر روی آن‌ها، باعث خالی شدن شارژ باتری گوشی می‌شوند.

برنامه های باتری خور گوشی – اسنپ چت

Snapchat یکی از برنامه های بی رحمانه ای است که نقطه خاصی برای باتری گوشی شما ندارد. سرویس اعلان تلفن شما را مشغول کرده و باتری را از آن مکش می کند. اسنپ چت همچنین از سرویس های موقعیت مکانی برای گزارش مکان در زمان واقعی کاربر استفاده می کند. این یک ویژگی در Snapchat است که بسته به کارهایی که می خواهید انجام دهید می توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. با این حال ، این برنامه یک برنامه دوربین با ویژگی های گپ ، داستان ویدیویی است. این دلیل اصلی استفاده زیاد از باتری است.

برنامه های باتری خور گوشی – یوتیوب

YouTube مورد علاقه همه است. بیشتر ما زمان زیادی را صرف تماشای فیلم و Vlog می کنیم ، اما نکته اصلی این است که این برنامه های پخش کننده بیشتر باتری را تخلیه می کنند و به همین دلیل است که باید کنترل و تنظیم شود. با استفاده از ویژگی “به من یادآوری کن تا استراحت کنم” در برنامه می توانید زمان تماشای یوتیوب را محدود کنید.

برنامه های باتری خور گوشی –  فیس بوک

بزرگترین برنامه شبکه اجتماعی ( Facebook ) نیز از مقدار زیادی باتری استفاده می‌کند. البته در گوشی های اندرویدی تاثیر بیشتری دارد.

برنامه های باتری خور گوشی – پیام رسان ها

هر کس یک برنامه پیام رسانی در تلفن خود دارد. مانند WhatsApp ، Messenger ، Viber ، WeChat و موارد دیگر، برنامه های پیام رسان یکی از پر کاربردترین برنامه ها در هر گوشی است. این برنامه ها باتری زیادی را می گیرند.

برنامه های باتری خور گوشی – واتس اپ

WhatsApp  برنامه پیام رسان مورد علاقه همه است و بیش از یک میلیارد کاربر دارد. برنامه در پس زمینه اجرا می شود و در صورت استفاده باتری شما را خالی می کند. هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد. تنها کاری که می توانید انجام دهید محدود کردن استفاده از برنامه است و اگر مرتباً از آن استفاده می کنید، پاک کردن آن را از برنامه های اخیر متوقف کنید. می توانید راهنمای کامل ما را در مورد چگونگی صرفه جویی در مصرف باتری در تلفن های Android بخوانید.

برنامه های باتری خور گوشی – برنامه های خبری

برنامه های NEWS نیز یکی از برنامه هایی است که وظیفه تخلیه باتری را بر عهده دارد. این برنامه ها گاه به گاه مطالب را همگام سازی می کنند و اعلان های زیادی ارسال می کنند. چگونه از این امر جلوگیری کنیم؟ می توانید از یک برنامه NEWS استفاده کرده و همه اعلان های بی اهمیت را خاموش کنید. مطابق بحث در اینجا، بهینه سازی باتری را روشن کرده باشید. اینها برنامه NEWS است که باتری تلفن را خالی می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =