نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی 5 برنامه پاک سازی کننده گوشی اندرویدی

امروزه دستگاه‌های اندرویدی به اندازه کافی هوشمند هستند و فضای کافی برای ذخیرره فایل‌ها و عکس ها دارند، اما با این حال خوب است هر چند وقت یک بار در گوشی نظافت انجام دهید که در ادامه 5 اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

5 برنامه پاک کننده اندروید

این برنامه‌های تمیزکننده تلفن برای Android به شما کمک می کنند فایل‌های ناخواسته را که فضای دستگاه شما را اشغال می‌کنند پاک کنید.

1-Files by Google

مدیر فایل رسمی اندروید Google دارای ابزارهای ساده ای است که باعث می‌شود اولین پاک کن گوشی ناخواسته اندرویدی باشد که هر کسی باید امتحان کند.

برای کار با آن ابتدا برنامه را روشن کرده و به  برگه Clean در پایین بروید تا به این گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. در اینجا چندین منطقه را مشاهده خواهید کرد که برنامه آن‌ها را به عنوان اتلاف فضا شناسایی می‌کند. این موارد شامل  پرونده‌های ناخواسته، موارد تکراری، عکسهای پشتیبان گرفته شده و  برنامه‌های استفاده نشده است. برای بررسی بیشترین میزان اشغال، گزینه‌ای را انتخاب کنید، آنچه را می‌خواهید حذف کنید بررسی کنید و تأیید کنید که برنامه از بقیه موارد مراقبت می‌کند.

همچنین می‌توانید از  برگه Browse برای کشف دستی حافظه تلفن خود استفاده کنید.

2- Droid Optimizer

 Droid Optimizer با بیش از یک میلیون بارگیری در فروشگاه Google Play ، یکی از شناخته شده ترین ابزارهای پاک کننده اندروید است. استفاده از آن ساده است، مخصوصاً برای تازه کارها، با صفحه معرفی که شما را از طریق مجوزها و ویژگی‌ها راهنمایی می‌کند.

برای شروع تمیز کردن تلفن فقط یک ضربه کافی است. آمار خود را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. فضای آزاد و RAM در کنار نمره “رتبه” شما نشان داده می شود، جایی که برای اقدامات پاکسازی خود امتیاز دریافت می‌کنید.

Droid Optimizer به شما امکان می دهد نظافت منظم و خودکار را تنظیم کنید. این پاکسازی خودکار حافظه پنهان گوشی اندرویدی شما را تمیز می‌کند، برنامه های پس زمینه را متوقف می کند و پرونده های غیر ضروری را حذف می کند. این برنامه همچنین با یک “برنامه ریز شب بخیر” برای صرفه جویی در انرژی همراه است و ویژگی هایی مانند Wi-Fi را در حالت غیرفعال به طور خودکار غیرفعال می‌کند.

Ccleaner -3

همان برنامه دسک تاپ شناخته شده برای بازیابی فضای دیسک در Android نیز موجود است.

در واقع ،  CCleaner در اندروید یک برنامه چند منظوره است که تمام تلاش خود را برای تجزیه و تحلیل و پاکسازی پرونده‌های ولگرد می‌کند که فضای ارزشمند شما را اشغال می‌کنند.

این برنامه همچنین دارای یک مدیر برنامه است که یک رابط ساده ارائه می دهد که به شما امکان می دهد چندین برنامه را برای حذف نصب انتخاب کنید.

4- نورتون پاک

در مقایسه با ورودی های دیگر ، Norton Clean یکی از تمیزترین، درخشان ترین و مدرن ترین رابط‌های کاربری را دارد. هر چیزی که نیاز دارید( فایل هاف‌برنامه‌ها) تنها با یک کلیک ساده پاک می‌شوند.

5- خدمتکار SD

یکی دیگر از ابزارهای جستجو و حذف است که این بار به دنبال پرونده ها و پوشه های رایج است که SD Maid می تواند با خیال راحت آنها را حذف کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =