نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های حذف تنظیمات پروکسی در اندروید

گاهی هنگام استفاده از اینترنت گوشی با پیغامی درباره تنظیمات پروکسی رو به رو میشوید در این شرایط به دلیل اتصال اشتباه معمولا صفحه ی مورد نظر باز نمیشود برای رفع این مشکل میتوان تنظیمات پروکسی را تغییر یا حذف نمود در این مقاله قصد داریم روشهای حذف تنظیمات پروکسی در گوشی های اندروید برای رفع مشکلات اینترنت را بیان کنیم همراه ما باشید.

چرا تنظیمات پروکسی به هم میخورد؟

یکی از مهم ترین دلایل وجود برنامه های مخرب جاسوسی است که برای رفع این مشکل میتوان برنامه را به طور کامل از سیستم حذف نمود.

گاهی اوقات ممکن است تمام فعالیت های اینترنتی شما در موقعیت دیگری اتفاق بیفتد در این شرایط تنظیمات پروکسی به کلی به هم ریخته و برای رفع مشکل باید این تنظیمات را غیر فعال نمایید.

حذف تنظیمات پروکسی در مرورگرها

برای غیر فعال کردن تنظیمات در مرورگر گوگل کروم ابتدا وارد صفحه شده سپس روی سه خط بالا سمت راست ضربه بزنید سپس در منوی ظاهر شده گزینه ی advanced را انتخاب کرده و وارد بخش سیستم (system) شوید.

گوگل کروم

مرحله ی بعد انتخاب گزینه ی open proxy setting است بعد انتخاب گزینه ی مذکور منویی ظاهر شده که میتوان از طریق تب ارتباطات (connection) روی گزینه تنظیمات lan (LAN Setting) ضربه بزنید.

در مرحله آخر لازم است تیک بخش Use a proxy server for your LAN را برداشته و ok کنید حالا تنظیمات پروکسی گوشی شما به طور کامل غیر فعال شده است.

حذف پروکسی در فایر فاکس (موزیلا)

مطابق روش بالا ابتدا وارد صفحه شده و روی سه خط بالا سمت راست کلیک کنید سپس گزینه ی options را انتخاب کرده و وارد تنظیمات شبکه (Network Setting) شوید با استفاده از بخش تنظیمات گزینه ی No proxy را انتخاب کرده و تمام.

غیر فعال کردن proxy در اینترنت اکسپلورر

گاهی اوقات به دلیل استفاده از پروکسی تنظیمات IE از حالت پیش فرض خارج شده و امکان دسترسی به اینترنت ندارید در این شرایط باید از روش زیر برای غیر فعال کردن تنظیمات پروکسی استفاده نمایید.

ابتدا از منوی بالای صفحه دکمه ی tools را پیدا کرده و ضربه بزنید سپس internet options را انتخاب نمایید.

تب connections را پیدا کرده سپس گزینه ی تنظیمات LAN (LAN Setting) را انتخاب کنید در مرحله بعد تیک Use a proxy server for your LAN را برداشته و OK کنید در این مرحله تنظیمات پروکسی به طور کامل غیر فعال شده و مرورگر میتواند تنظیمات جدید را شناسایی نماید.

مرورگر OPERA

برای حذف تنظیمات پروکسی در مرورگر اپرا ابتدا روی لوگوی آن ضربه زده سپس از بخش تنظیمات وارد بخش system شوید در مرحله دوم گزینه ی Advanced در پایین صفحه را انتخاب کرده و وارد بخش تنظیمات پیشرفته شوید. در این قسمت میتوانید به راحتی از طریق Open your computer proxy setting تنظیمات مربوط به پروکسی گوشی خود را حذف نمایید.

غیر فعال کردن تنظیمات پروکسی در سافاری

  • صفحه را باز کرده و روی تنظیمات کلیک کنید.
  • در منوی جدید روی گزینه ی Preferences ضربه زده و وارد بخش advanced شوید.
  • مرحله بعد پیدا کردن گزینه ی Change Settings در قسمت Proxies است در این حالت گزینه ی تنظیمات lan ظاهر شده که میتوان تیک User A Proxy Server For Your LAN را برداشته و با خیال رات وارد اینترنت شوید.

حذف پروکسی در مایکروسافت

ابتدا وارد بخش advanced تنظیمات مرورگر شده سپس با استفاده از تنظیمات پیشرفته گزینه ی Open Proxy Setting را انتخاب نمایید در این شرایط صفحه ای باز شده که به راحتی میتوان تیک گزینه ی Use a proxy server را غیر فعال کرده و سپس وارد سایت مورد نظر خود شوید.

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هشت =