نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش خواندن پیام دریافتی واتساپ بدون آبی شدن تیک

اگر با برنامه پیام رسان محبوب واتساپ (WhatsApp) آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این اپلیکیشن چه برنامه قدرتمندی بوده و چه قابلیت‌هایی را ارائه می‌کند. درست است که واتساپ از امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با اتصال به اینترنت پشتیبانی می‌کند، اما اصلی‌ترین کاربرد آن مربوط به رد و بدل پیام‌های متنی یا اصطلاحا چت و گفتگو می‌شود. هنگامی که شما یک پیام متنی را در واتساپ ارسال می‌کنید، سه حالت مختلف می‌تواند برای آن پیام رخ دهد که این سه حالت با سه نماد متفاوت نمایش داده می‌شوند!

حال اول مربوط به زمانی است که یک تیک تیره رنگ در کنار پیام ارسال نمایان می‌شود. این حالت نشان دهنده این است که پیام شما ارسال شده است. در حالت دوم، دو تیک تیره رنگ در کنار پیام نمایان می‌شود. نمایان شدن دو تیک تیره در کنار پیام به آن معناست که پیام مورد نظر به دست گیرنده رسیده یا اصطلاحا دلیور (Deliver) شده است. در حالت سوم که مهم‌ترین حالت محسوب می‌شود، دو تیک تیره نام برده شده تغییر رنگ می‌دهند و به رنگ آبی در می‌آیند! این حالت نشان می‌دهد که فرد گیرنده پیام آن را مطالعه کرده است!

بنابراین اپلیکیشن واتساپ (WhatsApp) به گونه‌ای طراحی شده که از طریق نمایش دو تیک آبی رنگ در کنار هر پیام ارسالی، فرستنده آن را متوجه این امر می‌کند که پیامش توسط گیرنده خوانده شده است. اما آیا روشی وجود دارد که با استفاده از آن بتوانیم نسبت به خواندن پیام دریافتی واتساپ بدون آبی شدن تیک آن وارد عمل شویم؟ خوشبختانه این امر امکانپذیر است و برای انجام آن می‌توانید از سه روش مختلف استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش روش های خواندن پیام دریافتی واتساپ بدون آبی شدن تیک آن بپردازیم

روش اول: غیر فعال کردن گزینه Receipts از منوی تنظیمات

یکی از ساده‌ترین و بهترین روش هایی که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به خواندن پیام دریافتی واتساپ بدون آبی شدن تیک آن وارد عمل شوید مربوط به غیر فعال کردن گزینه Receipts از منوی تنظیمات این اپلیکیشن می‌شود. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

اپلیکیشن یا برنامه واتساپ (WhatsApp) را اجرا کنید.

به منوی تنظیمات یا Settings برنامه مراجعه کنید.

گزینه Privacy را انتخاب کنید. اگر این گزینه را مشاهده نکردید، باید گزینه Account و سپس Privacy را انتخاب کنید.

در این مرحله گزینه‌ای تحت عنوان Receipts را مشاهده خواهید کرد که در حالت پیش فرض تیک آن زده و فعال است. با غیر فعال کردن این گزینه قادر به خواندن پیام دریافتی واتساپ بدون آبی شدن تیک آن می‌شوید.

متاسفانه روش فوق یک نقطه ضعف بارز دارد! این نقطه ضعف مربوط به عملکرد دو طرفه قابلیت نام برده شده می‌شود. هنگامی که شما گزینه Receipts را غیر فعال کنید، سایر کاربران قادر به این امر نخواهند بود که پس از ارسال پیام برای شما و خوانده شدن آن از سویتان، دو تیک آبی رنگ را مشاهده کنند و به این صورت بفهمند که پیام ارسالی آن‌ها را مطالعه کرده‌اید است. اما در سمت مقابل شما هم قادر به تشخیص این امر نخواهید بود! به بیان دیگر با غیر فعال کردن گزینه Receipts شما هم نمی‌توانید دو تیک آبی رنگ را در کنار پیام‌های ارسالی خود که توسط سایر کاربران مطالعه شده‌اند، مشاهده کنید.

روش دوم: استفاده از حالت پرواز (Airplane Mode)

یکی دیگر از ترفندها یا روش های جالبی که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به خواندن پیام دریافتی واتساپ بدون آبی شدن تیک آن وارد عمل شوید مربوط به فعال سازی و استفاده از حالت پرواز یا همان Airplane Mode می‌شوید. بدین منظور پس از دریافت پیام جدید در واتساپ آن را اجرا نکنید. حالت پرواز دستگاه را فعال کنید تا اتصال شما به اینترنت کاملا قطع شود. سپس وارد برنامه واتساپ شوید و پیام دریافتی را مطالعه کنید. پس از اتمام مطالعه پیام، به طور کامل از برنامه واتساپ خارج شوید. حال می‌توانید دستگاه را از حالت پرواز خارج کنید. به این صورت پیام مورد نظر علیرغم اینکه شما را آن مطالعه کرده‌اید با دو تیک آبی رنگ نمایش داده نمی‌شود و ارسال کننده پیام تصور نمی‌کند که شما آن پیام را مطالعه کرده باشید.

روش سوم: استفاده از ویجت واتساپ

یکی دیگر از روش های کارآمد و جالبی که با استفاده از آن می‌توانید بدون آبی شدن دو تیک پیام در واتساپ آن را مطالعه کنید مربوط به استفاده از ویجت این اپلیکیشن می‌شود. هنگامی که یک پیام جدید برایتان ارسال شود و ویجت واتساپ بر روی صفحه دستگاه شما وجود داشته باشد، قادر خواهید بود که بدون نیاز به اجرای برنامه نسبت به مطالعه پیام دریافتی وارد عمل شوید. این موضوع سبب می‌شود که دو تیک کنار آن پیام به حالت آبی تغییر رنگ ندهند. متاسفانه مشکل استفاده از این روش مربوط به قابلیت نمایش محدود پیام و اموجی از طریق ویجت می‌شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =