نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش دانلود اطلاعات اکانت گوگل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل داشته باشید یک فایل مستقل و کلی حاوی تمام اطلاعات اکانت گوگل خود را ذخیره کنید. به بیان دیگر تمایل داشته باشید تا یک فایل بکاپ جامع از تمام اطلاعات اکانت گوگل خود استخراج کنید! مطمئنا در این شرایط یکی از روش‌های پیش رویتان مربوط به ورود به تک تک برنامه‌ها و سرویس‌های در تعامل با اکانت گوگل شما و دانلود محتوای آن‌ها می‌شود. به عنوان مثال در این روش باید به طور جداگانه به برنامه‌ها و سرویس‌هایی همچون مرورگر گوگل کروم، گوگل پلاس، گوگل داکز، گوگل فوتوز و غیره مراجعه کنید و محتوای آن‌ها را دانلود نمایید و سپس آن‌ها را به یک آرشیو واحد تبدیل نمایید. مطمئنا انجام این کار بسیار زمانبر و آزاردهنده خواهد بود، پس چقدر خوب می‌شد اگر می‌توانستیم تنها با چند کلیک ساده تمام اطلاعات اکانت گوگل خود را دانلود کنیم!

خوشبختانه این امر امکانپذیر است و شما می‌توانید تنها با چند کلیک نسبت به دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل خود وارد عمل شوید. این قابلیت توسط خود گوگل ارائه شده است و قابلیتی بسیار کاربردی محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم که نحوه انجام این عمل و دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل با چند کلیک ساده را به شما عزیزان آموزش دهیم.

انجام این عمل و دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل به سادگی صورت می‌پذیرد. برای انجام این کار کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به سرویس دانلود جامع اطلاعات اکانت گوگل مراجعه کنید. اگر لازم شد مشخصات اکانت مد نظرتان را وارد نمایید و اصطلاحا ساین این (Sign In) کنید.

در این شرایط مشاهده می‌کنید که لیستی از برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف در تعامل با اکانت گوگل شما نمایان می‌شوند. در کنار هر یک از آن‌ها یک تیک سبز رنگ قرار دارد که به معنای دانلود اطلاعات آن سرویس یا برنامه خواهد بود. با کلیک بر روی این تیک می‌توانید از دانلود اطلاعات سرویس و برنامه‌های غیرضروری صرف نظر کنید.

پس از مشخص کردن برنامه‌ها و سرویس‌هایی که قصد دارید محتوای آن‌ها دانلود شود، بر روی گزینه Next کلیک کنید.

در این شرایط با سه گزینه کشویی مواجه می‌شوید که مانند عکس زیر نمایان می‌شوند. در کنار گزینه File type باید فرمت فایل دانلودی خود که حاوی اطلاعات اکانت گوگل شماست را انتخاب کنید. گزینه Archive size (max) حداکثر حجم هر پارت یا بخش از فایل دانلود شده را مشخص می‌کند.

اگر این قسمت را بر روی 2 گیگابایت قرار دهید، چنانچه حجم اطلاعات دانلودی اکانت شما از مرز 2 گیگابایت عبور کند، این اطلاعات در قالب بخش‌های 2 گیگابایتی دسته‌بندی و ارائه می‌شوند. گزینه Delivery Method هم نحوه دریافت فایل یا فایل‌های حاوی اطلاعات اکانت گوگل را مشخص می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید با انتخاب گزینه Send download link via email دستور دهید که لینک دانلود فایل مد نظر از طریق ایمیل برایتان ارسال شود. یا با انتخاب گزینه Add to Drive می‌توانید دستور دهید که فایل دانلود شده در سرویس گوگل درایو ذخیره شود. پس از اعمال تنظیمات مورد نظر بر روی گزینه Create Achieve کلیک کنید.

دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل

با انجام مراحل فوق، پروسه دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل آغاز می‌شود. مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل این فرآیند با حجم اطلاعات اکانت گوگل شما ارتباط دارد. بنابراین صبور باشید و اجازه دهید تا مراحل مورد نیاز طی شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 7 =