نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

زیرمجموعه شیائومی، Redmi، دستگاه‌های اقتصادی بسیار خوبی را در سال 2019 معرفی کرد. یکی از بهترین دستگاه‌ها در بخش کم‌هزینه آنها باید Redmi 8 (به همراه Redmi 8A) باشد. اکنون، ما تصمیم گرفتیم به دنبال رایج ترین مشکلات Redmi 8 به صورت آنلاین باشیم و آنها را در لیست زیر برای شما آورده ایم.

مراحل راه حل رفع مشکلات گوشی redmi 8

  1. فریز صفحه

انتظار اینکه دستگاهی در این بخش قیمتی بتواند معجزه کند، غیر منطقی است. Redmi 8 یک دستگاه مقرون به صرفه است و فقط پردازش های زیادی می تواند بدون نشان دادن علائم کند شدن یا یخ زدن انجام دهد. با این اوصاف، استفاده منظم شما نباید آسیب ببیند، که به نظر می رسد در مورد برخی از کاربرانی که یخ زدن صفحه نمایش و آویزان شدن در برنامه ها را گزارش کرده اند، صدق می کند.

پیمایش از طریق UI، مرور اینترنت/رسانه‌های اجتماعی، یا پخش ویدیوها در YT نباید مشکلی ایجاد کند. حتی در نسخه 3 گیگابایتی Redmi 8. اما برای برخی مناسب است.

اگر در Redmi 8 با یخ زدگی صفحه مواجه هستید یا مشکلات مشابهی دارید (لگ و لکنت در برنامه ها)، حتما این مراحل را امتحان کنید:

  • به تنظیمات > دستگاه من > سیستم بروید و به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید. در صورت وجود به روز رسانی نصب کنید.
  • گزینه های Developer را فعال کنید (تنظیمات > دستگاه من > همه مشخصات و 7 بار روی شماره ساخت ضربه بزنید). سپس به تنظیمات اضافی > گزینه‌های برنامه‌نویس بروید و MIUI Optimization را در پایین غیرفعال کنید.
  • به گزینه های Developer بازگردید و انیمیشن را از 1 به 0.5 کاهش دهید.
  • دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید (روش در پایین این مقاله توضیح داده شده است).
  1. ویدئو در اسنپ چت و اینستاگرام کار نمی کند

احتمالاً بیشترین مشکل گزارش شده در انجمن های مختلف در مورد Redmi 8 است. بنا به دلایلی، ضبط ویدیو یا تماس ویدیویی در برنامه های سوم خاص کار نمی کند. این موضوع به ویژه در اسنپ چت و اینستاگرام برجسته است، اگرچه گزارش هایی در مورد سایر برنامه ها نیز وجود دارد.

ما فهرستی از راه‌حل‌ها داریم، اما، مگر اینکه توسعه‌دهنده موارد را به‌طور نامحدود اصلاح کند، نمی‌توانیم بگوییم که آنها مطمئناً کار خواهند کرد. برای رفع مشکلات ویدیویی در Redmi 8 چه کاری باید انجام دهید:

  • به تنظیمات > برنامه‌ها > مدیریت برنامه‌ها بروید. اینستاگرام یا اسنپ چت را باز کنید و داده ها و کش را پاک کنید.
  • همان مسیر بالا را دنبال کنید و Permissions را باز کنید. مطمئن شوید که همه مجوزها را اعطا کرده اید.
  • برنامه را دوباره نصب کنید.
  • نسخه APK قدیمی برنامه را نصب کنید.
  1. وای فای کند

مشکل بزرگ دیگری که کاربران را آزار می دهد سرعت وای فای است. بسیاری از گزارش ها بیان می کنند که وقتی بلوتوث فعال است، سرعت وای فای به شدت کاهش می یابد. راه‌حل‌های فقط روت وجود دارد، اما اگر راه‌حل‌های اصلاح‌شده را نمی‌دانید، استفاده از آنها را پیشنهاد نمی‌کنیم. همچنین، مهم است که بگوییم این دستگاه روی فرکانس بی‌سیم 5 گیگاهرتز کار نمی‌کند، بنابراین مطمئن شوید که فرکانس 2.4 گیگاهرتز را حفظ کنید.

بهترین راه برای مقابله با این مشکل (علاوه بر غیرفعال کردن بلوتوث در هنگام استفاده از Wi-Fi، که صرفا یک راه حل است) این است که مراحل زیر را دنبال کنید:

  • حالت هواپیما را فعال کرده و غیرفعال کنید.
  • گوشی و روتر خود را ریستارت کنید.
  • تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید.
  1. شارژ سریع کار نمی کند

به طور رسمی، Redmi 8 از 18 شارژ سریع پشتیبانی می کند، اما شارژر خارج از جعبه، شارژر 10 واتی است. بنابراین، اگر تصمیم به سرعت بخشیدن به فرآیند شارژ دارید (که حقیقتاً می تواند زمان زیادی را با شارژر استوک ببرد)، احتمالاً باید یک شارژر رسمی 18 واتی تهیه کنید. اکنون، برخی از کاربران گزارش دادند که شارژ سریع کار نمی کند.

اولین چیزی که باید بر اهمیت شارژر مناسب تاکید کنیم. شارژر باید 9 ولت و 2 آمپر باشد تا دستگاه از شارژ سریع استفاده کند. علاوه بر این، مطمئن شوید که Redmi 8 خود را به‌روز نگه دارید، زیرا به‌روزرسانی‌ها باید با مشکلات مقابله کنند.

  1. از دست دادن برنامه های شیائومی

رام‌های جهانی MIUI دیگر با شماره‌گیر، مخاطبین و پیام‌رسانی شیائومی عرضه نمی‌شوند. آنها با جایگزین های Google برای مسائل حریم خصوصی جایگزین شده اند. ممکن است این مشکل برای برخی از کاربرانی باشد که از مخاطبین، گزارش تماس‌ها و پیام‌هایشان در Mi Cloud در دستگاه‌های قبلی خود پشتیبان‌گیری شده‌اند.

خوشبختانه، می‌توانید برنامه‌های گمشده شیائومی را به راحتی بارگیری کنید و به جای تلفن و پیام‌های Google از آن‌ها استفاده کنید. برای نصب برنامه های گمشده شیائومی در Redmi 8 مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با مرورگر خود به APK Mirror بروید. می توانید مخاطبین و شماره گیر MIUI را در اینجا و MIUI Messaging را در اینجا پیدا کنید.
  • هنگامی که از شما خواسته شد، نصب را از منابع شخص ثالث بپذیرید.
  • مطمئن شوید که با حساب Mi خود وارد شده‌اید و تنظیمات همگام‌سازی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه پیام‌ها، گزارش تماس‌ها و مخاطبین شما برگشته‌اند.
  1. نمی توان فونت ها را در Redmi 8 تغییر داد

به دلیل برخی محدودیت های منطقه ای، مناطق خاصی از جهان از برخی ویژگی ها پشتیبانی نمی کنند. به عنوان مثال، Face Unlock در همه مناطق در دسترس نیست. در مورد تم ها هم همینطور. اکنون، هر منطقه توسط تم ها پشتیبانی می شود، اما برخی از آنها از نظر محتوا و ویژگی های سفارشی سازی کاملاً محدود هستند.

بنابراین، برای دور زدن این محدودیت ها، فقط باید منطقه را تغییر دهید. این باید به شما امکان تغییر فونت را بدهد. همچنین می‌توانید تم‌ها را به‌عنوان فایل‌های MTZ دانلود و اعمال کنید و آن‌ها را به‌صورت دستی اعمال کنید.

برای تغییر منطقه در Redmi 8 مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تنظیمات را باز کنید.
  • گزینه های اضافی را انتخاب کنید.
  • منطقه را انتخاب کنید.
  • هنگ کنگ یا هند را انتخاب کنید.

مقالات مرتبط:

فوکس دوربین گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =