نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تخلیه باتری مشکل تک تک کاربران تلفن همراه است، راه های زیادی برای رفع تخلیه باتری وجود دارد، اما برای کاربران شیائومی، این راهنما راه حل را به شما می دهد. تخلیه باتری در دستگاه های شیائومی گاهی اوقات می تواند بسیار آزاردهنده باشد. به عنوان مثال، Mi 9 یک مشکل مزمن با برنامه های دوربین دارد که باتری را خالی می کنند، استفاده از یک برنامه دوربین به مدت 10 دقیقه 50٪ از باتری را خارج می کند. که قابل رفع نیست. اما تخلیه معمول باتری قابل تعمیر است.

تخلیه باتری گوشی با MIUI 13

چه چیزی باعث تخلیه باتری می شود؟

دلایل متعددی برای اینکه چه چیزی باعث تخلیه باتری در وهله اول می شود وجود دارد. دلیل(های) اصلی می تواند این باشد که تعداد زیادی برنامه یا برنامه هایی که با سیستم بهینه سازی باتری MIUI سازگار نیستند نصب شوند. سیستم بهینه سازی MIUI چیزی سخت کدگذاری شده است، اما برخی از برنامه ها نمی توانند با آن سازگار شوند و باعث تخلیه باتری می شوند. یا ممکن است در وهله اول اندروید شما اصلا بهینه نشده باشد. اکنون، بیایید نحوه رفع تخلیه باتری را بررسی کنیم.

برنامه های غیر ضروری را حذف کنید

ممکن است برخی از برنامه‌ها وجود داشته باشند که حتی از آنها استفاده نمی‌کنید و آنقدر باتری شما را خالی می‌کنند که انتظارش را نداشته باشید. اگر 40 تا 50 برنامه دارید و فراموش کرده اید که برنامه های بی فایده را حذف کنید، ممکن است زمان حذف آنها باشد، اندروید به این شهرت دارد که به هر برنامه ای معادل باتری می دهد. حتی اگر برنامه ای را اجرا نکنید، باز هم باتری شما را می خورد.

بهینه سازی از طریق ADB

این روش بهینه سازی قرار است از سرویس ADB باشد. Dexopt یک روش بهینه سازی است که عمدتاً بر روی بخش داخلی بهینه سازی باتری تمرکز دارد. به شدت توصیه می شود که این دستور را در زمان های خاصی اجرا کنید، Dexopt می تواند هر بار که باتری شما با موفقیت به 100% برسد، خود را اجرا کند. اما گاهی اوقات، ممکن است لازم باشد آن را به صورت دستی اجرا کنید. Dexopt یکی از بهترین راه حل ها برای رفع تخلیه باتری است. ADB همچنین برای بسیاری از روش‌های بهینه‌سازی بیشتر برای دستگاه‌های شیائومی استفاده می‌شود، مانند debloating و صاف کردن انیمیشن‌ها.

نیازمندی ها

الزامات این روش بهینه سازی بسیار آسان است:

  • ADB Platform Tools، شما می توانید ADB را با کلیک کردن در اینجا نصب کنید، همچنین می توانید با کلیک کردن اینجا نیز نحوه نصب و استفاده صحیح از ADB را یاد بگیرید.
  • اشکال زدایی USB توسط تلفن فعال شد.

دستورالعمل ها

  • ابتدا باید بررسی کنیم که آیا دستگاه ما توسط ADB به درستی دیده می شود یا خیر، برای این کار، باید «دستگاه های adb» را تایپ کنیم.
  • سپس “adb shell cmd package bg-dexopt-job” را تایپ کنید
  • یا عبارت “adb shell “cmd package bg-dexopt-job” را تایپ کنید
  • دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

در نظر داشته باشید که این سرویس بهینه سازی بین 20 دقیقه تا 3 ساعت طول می کشد، برای این عملیات صبر و حوصله لازم است.

گوشی خود را فرمت کنید

گاهی اوقات، بهینه‌سازی‌ها و هر چیز دیگری کار نمی‌کنند، شما باید از همان ابتدا اطلاعات گوشی خود را پاک کنید تا تجربه جدیدی را بدون تخلیه باتری باز کنید.

گوشی خود را دائما به روز کنید

برای رفع مشکل تخلیه باتری، شیائومی چندین به روز رسانی در مورد رفع اشکالات مربوط به باتری انجام می دهد، خدمات بهینه سازی باتری را بهبود می بخشد و پشتیبانی برنامه جدیدی را اضافه می کند تا دستگاه شما را از نظر مصرف باتری بهینه تر کند. وصله‌های باتری شیائومی باید این مشکل را برطرف کنند.

باتری خود را عوض کنید

و گاهی اوقات، حذف برنامه‌ها، بهینه‌سازی‌های ADB و حتی قالب‌بندی/ارتقای دستگاه شما از ابتدا نمی‌تواند کارساز باشد، ممکن است مشکل از داخل سخت‌افزار شما باشد. باتری گوشی چندین سال فرصت دارد تا تازه کار کند. پس از تقریباً 2 تا 3 سال استفاده متوسط، باتری ممکن است شروع به کاهش عملکرد خود کند، سپس زمان آن رسیده است که یک باتری جدید برای تلفن خود تهیه کنید. این راه حل عالی برای رفع تخلیه باتری خواهد بود.

آیا می دانید: آیا می توانید هنگام شارژ از گوشی شیائومی هوشمند خود استفاده کنید؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «رفع مشکل تخلیه باتری گوشی با MIUI 13»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =