نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یکی از شایع ترین نگرانی هایی که کاربران شیائومی Mi 6 به صورت آنلاین مطرح می کنند، مشکلات اتصال بی سیم است. برخی معتقدند که می توانند به Wi-Fi متصل شوند اما نمی توانند اینترنت را مرور کنند در حالی که برخی دیگر حتی نمی توانند به شبکه های Wi-Fi خود متصل شوند زیرا با خطاهایی مواجه می شوند. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا شیائومی Mi 6 Wi-Fi آنطور که در نظر گرفته شده کار نمی کند. مشکلات مربوط به حساب، قطع شدن شبکه، تنظیمات نادرست، به روز رسانی معیوب، اشکالات نرم افزاری و بدترین آنها، مشکلات سخت افزاری که بر عملکرد شبکه تلفن تأثیر می گذارد. اگر شما صاحب این دستگاه شیائومی هستید و به همین ترتیب با مشکلات اتصال بی سیم مشکل دارید، این پست برخی از راه حل های مفید و راه حل های ممکن را برای شما برجسته می کند. اگر می‌خواهید هم اکنون مشکل را عیب‌یابی کنید، در صورت تمایل به راه‌حل‌های زیر مراجعه کنید.

عدم اتصال گوشی Xiaomi Mi 6  به اینترنت

وضعیت حساب در عدم اتصال گوشی Xiaomi Mi 6 به اینترنت

مطمئن شوید که حساب شما از وضعیت خوبی برخوردار است و همه خدمات شما فعال هستند. اگر فکر می‌کنید که پرداخت صورت‌حساب‌های قبلی خود را از دست داده‌اید، باید با شرکت مخابراتی یا ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی خود تماس بگیرید تا بررسی کنید که حساب و خدمات شما فعال هستند. شرکت‌های مخابراتی معمولاً قطع موقت حساب‌های دارای صورت‌حساب‌های تسویه‌نشده و سایر مسائل را اعمال می‌کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، حساب شما تحت وضعیت “نرم افزار قطع ارتباط” برچسب گذاری می شود. همه خدمات خروجی شما به طور موقت در این حالت غیرفعال می شوند. در نتیجه، نمی‌توانید تماس‌های خروجی، پیامک یا دسترسی به اینترنت داشته باشید.

وضعیت شبکه

یکی دیگر از مواردی که باید از قبل بررسی کنید، قطعی‌ها است. معمولاً ارائه دهندگان خدمات اینترنت اعلامیه های قبلی را برای قطعی های برنامه ریزی شده و تعمیر و نگهداری سیستم اعلام می کنند تا به مشترکان خود اطلاع دهند و برای وقفه های خدمات آتی آماده شوند. با این حال، فقط مواردی وجود دارد که مشکلات فنی به طور ناگهانی در انتهای آنها رخ می دهد، چه در سیستم شبکه یا برج های پایه. این زمانی است که خدمات شبکه به طور ناگهانی قطع می شود. معمولاً با پیام خطایی مواجه می شوید که می گوید سرور یا شبکه در حال حاضر در دسترس نیست و باید بعداً دوباره امتحان کنید.

تجهیزات شبکه

منبع اصلی شبکه بی سیم شما در خانه، روتر یا مودم بی سیم شما است. مسئول دریافت سیگنال از دکل شبکه و سپس انتقال یا رله سیگنال به تمام دستگاه های متصل به شبکه است. اگر اینترنت Wi-Fi در دسترس نیست یا در همه دستگاه های شما کار نمی کند، به احتمال زیاد این اتفاقی است که می افتد. اگر مشکلی جزئی در سیستم عامل روتر یا مودم رخ دهد، راه اندازی مجدد یا چرخه برق می تواند آن را برطرف کند. برای رد این موضوع از دلایل احتمالی، مراحل زیر را انجام دهید:

  • مودم/روتر بی سیم خود را با فشار دادن دکمه پاور خاموش کنید تا خاموش شود.
  • آداپتور A/C را از منبع تغذیه جدا کنید. حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه آن را از برق جدا کنید.
  • پس از گذشت زمان، آن را دوباره به منبع برق یا پریز برق وصل کنید.
  • دکمه پاور را فشار دهید تا دوباره روشن شود.

صبر کنید تا همه LED ها یا نشانگرهای نور ثابت شوند. اگر چراغ قرمزی مشاهده کردید، نشان می دهد که مشکلی در روتر یا مودم وجود دارد. به عنوان مثال، اگر چراغ نشانگر سیگنال قرمز باشد، به این معنی است که روتر یا مودم شما هیچ سیگنالی از برج پایه دریافت نمی کند و این دلیل اصلی عدم اتصال به اینترنت است. هر گونه مشکل در تجهیزات شبکه باید ابتدا حل شود. هنگامی که همه چیز به درستی با تجهیزات شبکه شما کار می کند، باید اتصال Wi-Fi را پشتیبان بگیرید و دوباره در همه دستگاه های خود به آرامی اجرا کنید.

اگر مشکل Wi-Fi در Xiaomi Mi 6 شما وجود دارد اما در دستگاه های دیگر شما وجود ندارد، به عیب یابی گوشی خود ادامه دهید. ظاهراً چیزی در دستگاه شما مانع از کارکرد عملکردهای Wi-Fi می شود و این همان چیزی است که باید بعداً انجام دهید.

آیا می دانید: تعمیر دوربین در گوشی شیائومی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =