نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

این پست شامل نکاتی است که باید در مورد طول عمر گوشی های ردمی و Mi شیائومی بدانید. فرقی نمی کند که از کدام مدل گوشی استفاده می کنید. اطلاعاتی در مورد میانگین طول عمر تلفن های شیائومی، فرآیند بررسی استفاده از تلفن و مواردی که بر عمر تلفن تأثیر می گذارد، دریافت خواهید کرد. می توانید اطلاعات داده شده را برای گوشی های Redmi و Mi گوشی های خود در نظر بگیرید.

میانگین طول عمر گوشی های ردمی و Mi شیائومی بین 5 تا 7 سال است. کیفیت ساخت گوشی خوبه با استفاده ایمن و معمولی دوام زیادی خواهد داشت. شیائومی احتمالاً به مدت 3 تا 4 سال با استفاده خشن و شدید بدون مشکل کار می کند.

موارد استثنایی وجود دارد که باید برای طول عمر گوشی در نظر گرفته شود. اینها عبارتند از – به اشتباه تلفن از دستش افتاد، تمرین بد شارژ کردن و تلاش برای هک کردن با سیستم عامل تلفن.

برای موارد استثنایی فوق، ممکن است تلفن شما برای مدت طولانی کار نکند. بنابراین، سعی کنید از چنین تمرینی برای تجربه ای روان اجتناب کنید.

چگونه کل ساعات استفاده از گوشی شیائومی را بررسی کنیم؟

می‌توانید کل ساعات استفاده گوشی شیائومی را از «تنظیمات > درباره تلفن > همه مشخصات > وضعیت» بررسی کنید. در صفحه “وضعیت” “Uptime” را در پایین خواهید دید که زمان استفاده را در قالب “ساعت: دقیقه: ثانیه” نشان می دهد.

نشانه های نیاز به تعویض گوشی چیست؟

باتری گوشی به سرعت تمام می شود، صفحه لمسی به درستی کار نمی کند، راه اندازی مجدد یا خراب شدن گوشی هر چند وقت یکبار، داغ شدن بیش از حد، کند شدن فرآیند، درست کار نکردن دوربین، مشکلات شبکه و مشکلات تماس از علائم احتمالی است که نشان دهنده تعویض گوشی است.

اگر بعد از 3 تا 4 سال استفاده از تلفن، به طور مکرر با مشکلات فوق مواجه می شوید، گوشی شما نشان دهنده جایگزینی است.

چگونه طول عمر گوشی های شیائومی را افزایش دهیم؟

هیچ راه جادویی برای دوام بیشتر تلفن همراه شما وجود ندارد. برای اینکه تلفنتان دوام بیشتری داشته باشد، باید هنگام استفاده از تلفن یا استفاده از آن مراقب باشید.

در زیر لیستی از اقداماتی وجود دارد که می توانید برای دوام بیشتر گوشی شیائومی خود در نظر بگیرید.

اعمال بد:

  • استفاده مداوم از تلفن ها برای بازی.
  • برای اشتراک گذاری اینترنت برای مدت طولانی، تلفن ها را به رایانه متصل کنید.
  • تماس های صوتی و تصویری طولانی.
  • داده ها و برنامه های استفاده نشده زیادی را ذخیره کنید.

اقدامات خوب:

  • از استفاده مداوم برای پردازش سنگین خودداری کنید.
  • از پوشش قاب گوشی استفاده کنید.
  • با دقت بیشتری از تلفن استفاده کنید و از آن استفاده کنید.
  • هر چند وقت یکبار فضای ذخیره سازی و برنامه های استفاده نشده را پاک کنید.
  • در صورت نیاز دستگاه را بازنشانی کنید.
  • شارژ صحیح باتری

آیا گوشی های شیائومی ارزش خرید طولانی مدت را دارند؟

بله، بر اساس کیفیت ساخت، امکانات، پیکربندی فنی و قیمت گوشی، گوشی شیائومی ارزش خرید دارد. اگر در مورد تصمیم خرید سردرگم هستید، می توانید از دوستان خود که قبلاً از گوشی های شیائومی استفاده می کنند سؤال کنید، زیرا بهترین مشاوره را از آنها دریافت خواهید کرد.

مقالات مرتبط:

برنامه پاک سازی کننده گوشی اندرویدی

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − سه =