نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا خرید گوشی های شیائومی منطقی است؟

امروزه رقابت گسترده ای میان شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند ایجاد شده و هر کمپانی سعی میکند با افزودن قابلیت و امکانات جدید به محصولات خود گوی سبقت را از رقیبان خود برباید یکی از برندهای پرچمدار در حوزه طراحی و تولید گوشی های هوشمند کمپانی شیائومی است که در چند سال اخیر توانسته سهم اصلی بازار جهانی را به دست آورد مزایای فراوان گوشی های شیائومی باعث شده تا مشتریان نسبت به خرید آن ها تردید نکرده و به راحتی آن ها را انتخاب نمایند در ادامه برخی از مزایا و معایب گوشی های شیائومی بررسی خواهند شد.

مزایای استفاده از گوشی های شیائومی

طراحی زیبا و منحصر به فرد

شرکت شیائومی در سال های اخیر نیازهای مشتریان را شناسایی کرده به همین دلیل در طراحی و ساخت محصولات خود به خصوص گوشی های بالارده (رده ی A) امکانات و خلاقیت های جالبی به کار گرفته که سبب افزایش فروش این محصولات هوشمند شده است.

استفاده از صفحه نمایش آمولد

یکی از مزایای استفاده از گوشی های شیائومی وضوح بالای تصاویر است از طرفی در ساختار صفحه نمایش گوشی های بالا رده ی شیائومی از تکنولوژی amoled (آمولد) استفاده شده که باعث وضوح و کیفیت تصاویر

را به طرز چشمگیری بالا میبرد.

باتری به کار رفته در گوشی های هوشمند معمولا از جنس لیتیم یونی و از دوام بالایی برخوردار است.

وجود امکانات و قابلیت های جذاب

بسیاری از شرکت های سازنده قابلیت ها و امکانات فراوانی به محصولات خود اضافه کرده که قیمت آن ها را تا حد زیادی بالا میبرد این در حالی است که گوشی های شیائومی تمام قابلیت های خود مانند فیس لاک، پردازنده های سریع، حسگر انگشت دست و … را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار میدهد.

قیمت مناسب

یکی از مهم ترین فاکتورها هنگام انتخاب و خرید گوشی های هوشمند قیمت آن هاست از این رو شرکت شیائومی نیازسنجی های لازم را به عمل آورده و محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه میکند دلایل مقرون به صرفه بودن گوشی های شیائومی عبارتند از:

  • وجود شبکه گسترده توزیع محصولات؛
  • فروش بدون واسطه؛
  • استفاده از بستر اینترنت و فضای مجازی برای فروش محصولات؛
  • کاهش هزینه های تبلیغات؛

جالب است بدانید اغلب گوشی های شیائومی مجهز به رابط کاربری miui10 بوده که انتقال فایل های صوتی و تصویری را آسان کرده از طرفی کاربران با استفاده از این محصولات میتوانند در 3 حالت روز/ شب، عکس و فیلم تصاویر را ثبت کرده و تجربه استفاده از یک دوربین با کیفیت را داشته باشند.

وجود قابلیت های اسکنر انگشت و جک صوتی

گوشی های شیائومی مجهز به حسگر انگشت بوده که اغلب زیر نمایشگر قرار گرفته و کاربران در صورت تمایل میتوانند به جای استفاده از پسور یا الگوی امنیتی از این حسگرها استفاده نمایند البته باید توجه کنید سنسورهای انگشت بسیار حساس بوده و در صورت خرابی عملکرد تلفن همراه را به کلی مختل میکند.

یکی دیگر از مزیت های گوشی های هوشمند شیائومی استفاده از جک های صوتی است که علاوه بر افزایش کیفیت صدا بر زیبایی و جذابیت این محصولات می افزاید.

امکان نصب راحت کاستوم رام

شرکت شیائومی برای استفاده بهتر از محصولات خود اقدام به طراحی چیپست اسنپدراگون کرده که با استفاده از آن کاربران میتوانند به راحتی کاستوم رام مورد نظر خود را روی گوشی نصب کرده همچنین از قابلیت هایی مانند گوگل کمرا بهره مند شوند. در ادامه مزایای استفاده از بعضی مدل های گوشی شیائومی معرفی خواهد شد.

مزایای استفاده از گوشی xiaomi redmi 8a

گوشی redmi 8a شیائومی دارای باتری 5 هزار میلی آمپر بوده که از دوام فوق العاده ای برخوردار است به علاوه توانایی ذخیره سازی 32 گیگ اطلاعات در حافظه داخلی را دارد این گوشی مجهز به رابط miui11 بوده و از قابلیت فست شارژ (شارژ سریع) پشتیبانی میکند.

نقاط قوت گوشی xiaomi mi a3

  • استفاده از پردازشگر قدرتمند،
  • مجهز به دوربین مخصوص سلفی و حسگر انگشت؛

بهره گیری از تکنولوژی آمولد در تولید صفحه نمایش همچنین استفاده از تمام قابلیت های اندروید وان؛

در این مقاله سعی کردیم شمارا با برخی از مهم ترین مزایای گوشی های شیائومی آشنا کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصولات هوشمند میتوانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =