نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگامی که تصمیم به ارتقای تلفن هوشمند خود گرفتید، باید تمام داده های خود از جمله فایل های رسانه، مخاطبین، پیام ها، گزارش تماس ها، حساب های ایمیل و تمام داده های برنامه خود را منتقل کنید. در مورد اندروید، فرآیند پشتیبان‌گیری و بازیابی کامل نیست و همچنان باید از برخی از قسمت‌هایی از داده‌هایی که توسط Google Backup پشتیبان‌گیری نشده‌اند، به صورت دستی نسخه پشتیبان تهیه کنید. اکنون اندروید به شما این امکان را می دهد که از همه چیز در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کنید یا یک نسخه پشتیبان دستی بگیرید و آن را در رایانه شخصی خود نیز ذخیره کنید.

تا آنجا که به تهیه نسخه پشتیبان در فضای ابری مربوط می شود، می توانید بک آپ های مختلفی مانند قابلیت ذخیره برنامه های موجود در گوشی شیائومی خود و همچنین ذخیره مخاطبین در فضای ابری و حتی پیام ها تهیه کنید. اما نمی توان از همه چیز در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کرد، بنابراین می خواهیم به شما بگوییم که چگونه در دستگاه اندروید خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

بک آپ گیری از گوشی شیائومی

یک پشتیبان Google ایجاد کنید

ابتدا باید مطمئن شویم که قابلیت پشتیبان گیری از تنظیمات و سایر اطلاعات خود را در فضای ابری تنظیم کرده ایم.

  • برای این کار، باید به تنظیمات دستگاه خود بروید و «Accounts & Sync» را باز کنید.
  • در داخل حساب‌ها، گزینه‌ای برای «همگام‌سازی خودکار داده‌ها» خواهید دید که باید فعال شود. پس از آن، روی Google در داخل تنظیمات ضربه بزنید و روی شناسه Gmail که به عنوان اصلی در تلفن استفاده می کنید کلیک کنید.
  • از اینجا، همه گزینه‌هایی را که می‌توان در فضای ابری پشتیبان‌گیری کرد، مانند مخاطبین، عکس‌ها، داده‌های برنامه، رویدادهای تقویم، برگه‌های Chrome، داده‌های Google Fit و موارد دیگر در شناسه اصلی Gmail خود را مشاهده خواهید کرد.
  • پس از آن، از تنظیمات به «پشتیبان‌گیری و بازنشانی» بروید و «پشتیبان‌گیری از داده‌های من» را علامت بزنید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، به طور خودکار همه چیزهایی را که در دستگاه شما ذخیره شده است، مانند گذرواژه‌های WiFi، داده‌های Google Apps، برنامه‌هایی که بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اید و همچنین سایر اطلاعات مهمی که می‌توانید با انتقال به دستگاه خود بازیابی کنید، ذخیره می‌کند. یک دستگاه جدید با همان Gmail ID.

از رسانه ها در رایانه / لپ تاپ خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

با این حال، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این روش پشتیبان‌گیری کاملاً اثبات نمی‌شود، زیرا از پیام‌ها و رسانه‌های موجود در گوشی شیائومی شما نسخه پشتیبان تهیه نمی‌کند.

برای این کار باید از روش دستی پشتیبان گیری از داده ها با کمک کابل micro USB استفاده کنید. اما وقتی یک کارت SD روی دستگاه خود نصب کرده باشید، همه چیز آسان تر می شود زیرا می توانید آن را حذف کرده و در رایانه شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اما، این روزها پیدا کردن گوشی شیائومی هوشمندی که دارای اسلات کارت micro-sd باشد واقعاً سخت است، بنابراین اجازه دهید به یک روش عمومی تر برای استفاده از کابل micro-USB پایبند باشیم. بنابراین برای انتقال فایل های رسانه ای از تلفن خود به رایانه شخصی یا لپ تاپ خود، کابل USB را به دستگاه خود وصل کرده و آن را به رایانه شخصی وصل کنید.

سپس مطمئن شوید که File Transfer را در دستگاه خود فعال کرده اید و File Explorer را در Windows یا Finder برای Mac باز کنید تا حافظه داخلی گوشی شیائومی خود را مرور کنید.

اکنون، همه چیزهایی را که در حافظه داخلی گوشی شیائومی شما وجود دارد کپی کنید و از آن در یک پوشه جداگانه در هر نقطه از رایانه شخصی خود که بعداً بتوانید آن را پیدا کنید، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پس از اتمام کپی کردن همه چیز، می توانید با خیال راحت دستگاه را از رایانه شخصی خود حذف کنید و فرآیند تکمیل خواهد شد.

از پیام های متنی و گزارش تماس ها نسخه پشتیبان تهیه کنید

اگر شما فردی هستید که پیام‌های متنی مهم زیادی در دستگاه اندرویدی خود دارید، مهم است که از پیام‌های متنی خود نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای این کار، می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث مانند SMS Backup+ استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که برنامه را در دستگاه خود نصب و باز کنید و روی دکمه “اتصال” در داخل برنامه ضربه بزنید. پس از آن، حساب جیمیل خود را انتخاب کنید و مجوز پیامک را به برنامه بدهید و روی «پشتیبان‌گیری» ضربه بزنید تا پشتیبان‌گیری از پیام‌هایتان شروع شود. این همه پیام‌های متنی شما را در Gmail ذخیره می‌کند که می‌توانند توسط شما در Gmail در هر مرورگر وب تحت برچسب “SMS” مشاهده شوند.

اگر می‌خواهید پیام‌های پشتیبان‌گیری شده را در دستگاه جدید خود بازیابی کنید، باید برنامه SMS Backup+ را روی دستگاه جدید خود نصب کنید و روی دکمه «بازیابی» ضربه بزنید. با این حال، از شما خواسته می‌شود که SMS Backup+ را به‌عنوان برنامه پیش‌فرض SMS خود بسازید و باید روی «بله» روی آن ضربه بزنید. این برنامه نه تنها تمام پیام های شما را بازیابی می کند، بلکه گزارش تماس ها را نیز بازیابی می کند. با این حال، نکته جالب در مورد برنامه این است که پس از بازیابی پیام ها، از شما خواسته می شود برنامه SMS را که قبلاً به عنوان پیش فرض داشتید بازیابی کنید.

آیا می دانید: معایب اصلی گوشی شیائومی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − دو =