نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نصب پروکسی در موبایل

نصب پروکسی در موبایل سرورهای پروکسی ابزار مفیدی برای اتصال به اینترنت بوده که با استفاده از آن ها میتوان به اطلاعات سایت های مسدود شده (فیلتر) دسترسی یافت. امروزه به دلیل مشکلات سیاسی امکان استفاده از برخی شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام برای کاربران ایرانی محدود شده که خسارت های مالی و اقتصادی زیادی به صاحبان کسب و کارهای خصوصی وارد ساخته. در این مقاله قصد داریم نحوه نصب پروکسی روی گوشی های اندروید را به شما آموزش دهیم تا با استفاده از آن نیازهای اینترنتی خود را برطرف نمایید.

تنظیمات پروکسی روی گوشی اندروید

برای انجام این تنظیمات ابتدا وارد settings تلفن همراه خود شده سپس روی گزینه ی Network & Internet (شبکه و اینترنت) ضربه بزنید.

روی تنظیمات wifi کلیک کنید تا همه شبکه های بیسیم اطراف برای تنظیمات سرور شناسایی شوند در این مرحله تمام شبکه های وای فای منطقه شما روی نمایشگر گوشیتان ظاهر شده و میتوانید نام شبکه مورد نظر خود را جستجو و روی آن ضربه بزنید.

بعد انجام مراحل بالا منوی Modify network ظاهر شده که میتوان از طریق آن تنظیمات پروکسی را انجام داد با انتخاب گزینه ی بالا لیستی از تنظیمات اتصال شبکه در اختیارتان قرار میگیرد روی گزینه ی advanced

ضربه زده تا تنظیمات پروکسی برای وای فای مشاهده گردد.

گزینه ی proxy در پایین صفحه را انتخاب کرده و سپس نوع اتصال را (دستی یا خودکار) را انتخاب نمایید.

نکته: اگر گزینه ی تنظیمات دستی (Manual) را انتخاب کردید باید آدرس آی پی (ip) سرور را حتما وارد کرده سپس روی گزینه ذخیره ضربه بزنید.

گاهی اوقات برای تنظیم سرور پروکسی به دستگاه محلی نیاز دارید در این حالت به جای آدرس ip، مقدار localhost دستگاه محلی را وارد کنید.

دوباره تاکید میکنیم برای اجرای تنظیمات پروکسی روی گوشی اندروید حتما بعد انجام مراحل گزینه save (ذخیره) را فعال نمایید.

نحوه تغییر تنظیمات پروکسی

گاهی اوقات کاربران به دلایل مختلف مجبور به تغییر سرور پروکسی میشوند برای این کار لازم است مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

  • ابتدا از طریق تنظیمات گوشی لیست شبکه های وای فای را پیدا کرده و شبکه مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

  • بعد انتخاب سیستم از شما رمز عبور میخواهد آن را تایپ کرده فقط یادتان باشد قبل انتخاب حتما تیک گزینه Advanced options یا Show advanced options را بزنید.
  • مرحله ی بعد انتخاب نوع پیکر بندی است که از طریق ورود به بخش proxy انجام میشود.

  • مانند بخش قبل هنگام انتخاب تنظیمات دستی حتما باید آدرس ip مورد نظر را وارد کرده و روی گزینه connect ضربه بزنید.

مراحل اتصال پروکسی به تلگرام

تلگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی میان کاربران ایرانی بوده و بیشتر کسب و کارهای اینترنتی از طریق آن انجام میشود اما متاسفانه استفاده از این طی چند سال اخیر محدود شده و افراد برای اتصال به تلگرام باید از نرم افزارهای فیلتر شکن یا سرورهای پروکسی استفاده نمایند.

قبل نصب proxy روی تگرام ملزوماتی مثل نام کاربری، آدرس و پسورد سرور پروکسی نیاز است بعد تهیه این موارد برای انجام تنظیمات لازم است مراحل زیر انجام شود.

  • وارد تنظیمات شده و روی گزینه Data and Storage (داده و ذخیره سازی) ضربه بزنید.
  • Proxy Settings (تنظیمات پروکسی) در پایین صفحه را فعال نمایید سپس گزینه ی افزودن proxy (Add Proxy) را لمس کنید.
  • آدرس ip سرور پروکسی را در قسمت سرور تایپ کرده و نوع پورت را 1080 انتخاب نمایید.
  • حتما از درستی نام کاربری و رمز عبور خود مطمئن شده و در آخر روی گزینه save یا ذخیره ضربه بزنید.

نکته: قبل اتمام مراحل حتما گزینه های Use proxy (استفاده از پروکسی) و Use proxy for calls (استفاده از پروکسی برای تماس) را فعال نمایید.

کلام آخر اینکه در انتخاب و خرید سرورهای پروکسی دقت کنید.

4/5 (1 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «نصب پروکسی در موبایل»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 7 =