نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه پیاده سازی شیائومی Redmi Note 7

در تاریخ 10 ژانویه ، شیائومی اولین تلفن هوشمند خود را به بازار عرضه کرد و آن شیائومی Redmi Note 7 می باشد. در کنفرانس محصول ، مدیر عامل شرکت شیائومی تلفن جدید را معرفی کرد. تلفن جدید شیائومی دارای صفحه نمایش 6.0 اینچی است و از اسنپدراگون 660AIE بهره می برد. شرکت شیائومی به خوبی توانسته با ساخت گوشی های قدرتمند دوباره نام خود را زنده کند و کاربرانی را مشتاق به خرید گوشی های این برند نماید. بیایید ساختار داخلی این تلفن جدید را بررسی کنیم.

گوشی Xiaomi Mi MIX 2

مرحله اول

اول از همه ، سینی سیم کارت را بعد از خاموش کردن تلفن جدا کنید. کاربر می تواند از دو کارت نانو سیم کارت یا سیم کارت + کارت میکرو SD استفاده کند.

مرحله دوم

چهار لبه گوشی را با بخاری گرم کنید. از یک مکنده و یک کلیپ پلاستیکی برای جدا کردن قسمت پشتی استفاده کنید.

مرحله سوم

مراقب باشید. کابل خواننده اثر انگشت هنوز به مادربرد متصل است. با جدا کردن پوشش و کابل می توان از آن جدا شد. این تلفن هوشمند از طراحی داخلی کلاسیک سه مرحله ای استفاده می کند. این شامل مادربرد ، باتری و یک تخته خوب است.

مرحله چهارم

باتری را برداشته و تمام اتصالات BTB را جدا کنید. سپس مادربرد را بیرون بیاورید.

مرحله پنجم

دکمه های قاب میانی از طریق تماس به مادربرد متصل می شوند. لاستیک اطراف درگاه هدفون 3.5 میلی متری برای جلوگیری از آب و گرد و غبار استفاده می شود. و دوربین های دوتایی 48MP و 5MP در قسمت پشتی مادربرد قرار می گیرند.

مرحله ششم

می توانیم دو طرف مادربرد را ببینیم. سپر فلزی را کشف کنید. ما می توانیم پردازنده Snapdragon 660AIE و تراشه های حافظه را مشاهده کنیم – Ryn Hynix 6 GB و 64GB ROM.

مرحله هفتم

در مرحله بعد پیچ ها را برداشته و سپس بلندگو BOX را می توان بیرون آورد. موتور در سمت راست بلندگو BOX دارای عملکرد مشترک است.

مرحله هشتم

قاب میانی از مواد پلاستیکی استفاده می کند. برای محافظت بهتر از تلفن ، چهار لبه ضخیم شده است.

مرحله نهم

در اینجا تمام اجزای Redmi Note 7 در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. به غیر از مشخصات بالا ، این گوشی جدید از طراحی داخلی خوبی نیز برخوردار است. اجزای داخلی با نظم خاص و خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته و می تواند رقیب مناسبی برای برند های قدرتمند جهان باشد. به طور کلی Redmi Note 7 از عملکردی پر هزینه برخوردار است و می توانید این گوشی را بدون نگرانی تهیه نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − سه =