نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پیاده سازی گوشی شیائومی Mi MIX 2S

شرکت شیائومی رسما پرچمدار جدید خودMi MIX 2S  را به طور رسمی معرفی کرده است. این تلفن همچنان به اتخاذ طرحی که Mi MIX 2 از آن استفاده کرده است می پردازد و از نمایشگر تمام صفحه 2.0 با حاشیه های باریک در هر دو طرف برخوردار است. این تلفن دارای تنظیمات عمودی دو عقب و خواننده اثر انگشت در پشت است. MIX 2S از صفحه پشتی خمیده سرامیکی چهار طرفه برخوردار است تا به راحتی بتوانید این گوشی را با یک دست نگهدارید یا به بیان دیگر این گوشی بسیار خوش دست است.

پیاده سازی Xiaomi Remi Note 5

از آنجا که از چنین طراحی ظاهری عالی برخوردار است ، چگونه می توانید از طراحی داخلی گوشی با خبر شویم؟ در این مطلب سعی داریم به راحتی ساختار داخلی این گوشی را بررسی نماییم و اطلاعات ویژه ای را در اختیار شما قرار دهیم.

مرحله اول

این طراحی ظاهری تلفن در پشت است. این صفحه دارای پشتی سرامیکی خمیده چهار طرفه است و بافت خوبی را به ارمغان می آورد. با داشتن پوشش ضد اثر انگشت AF ، در واقع هیچ اثر انگشت روی گوشی باقی نمی ماند.

مرحله دوم

قاب پشتی سرامیکی گوشی توسط چسب محصور شده است. پشت گوش را با استفاده از سشوار گرم نمایید تا به راحتی بتوانید قاب پشت گوشی را جدا نمایید.

مرحله سوم

هنگام خارج کردن درب باتری سرامیکی ، به آرامی آن را از یک طرف باز کنید تا از قطع شدن کابل روبان اثر انگشت جلوگیری کنید. پس از برداشتن قسمت پشتی ، می توانیم سیم پیچ شارژ بی سیم را مشاهده کنیم. آنتن NFC روی سیم پیچ شارژ بی سیم قرار می گیرد.

مرحله چهارم

این پوشش پشت تلفن است. ما می توانیم ببینیم که باتری بسیار محافظت می شود و به راحتی می توان از محافظت باتری اطمینان حاصل نماید.

مرحله پنجم

این ماژول خواننده اثر انگشت در پشت است.

مرحله ششم

لنز دوربین عمودی دوگانه عقب تلفن از شیشه یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش استفاده می کند و سختی آن به 9H می رسد. نگهدارنده فلز محیطی لنز تقریباً 0.05 میلی متر از هدف شیشه جهت محافظت بالاتر است.

مرحله هفتم

درپوش باتری سرامیکی شیائومی از مواد سرامیکی سیستم چهار تایی استفاده می کند تا سختی گوشی بهتر شود. به بیان ساده تر در مقابل ضربه مقاومت کافی را داشته باشد.

مرحله هشتم

با کشف آن می توانیم ببینیم که تراشه گرافیتی در لایه های دوتایی قرار گرفته است و تقریباً تمام ناحیه های مادربرد را پوشش می دهد. چنین طراحی برای کمک به اتلاف گرما است. علاوه بر این ، باتری 3400 میلی آمپر ساعتی فضای زیادی را اشغال می کند.

مرحله نهم

پس از خارج کردن مادربرد و باتری ، یک شیار U شکل در مادربرد پیدا می شود. این قسمت برای واحد هدفون مخفی ذخیره شده است.

مرحله دهم

دوربین اصلی عقب این گوشی از یک سنسور 12MP سونی IMX363 ، تثبیت کننده تصویر نوری 1.4μm و چهار محور استفاده می کند. علاوه بر این ، دوربین عقب ثانویه آن از سنسور 12 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3M3 + استفاده می کند. تصویر این دوربین را در شکل زیر مشاهده می کنید. علاوه بر کارایی از طراحی کوچک و ظریفی برخوردار است.

مرحله یازدهم

این فیلم مسی در پشت دوربین دوتایی است.

مرحله آخر

در این مرحله پیاده سازی به اتمام رسیده است و به راحتی می توان ساختار داخلی را علاوه بر ساختار خارجی و طراحی آن ملاحظه نمود. علاوه بر طراحی ظاهری پیشرفته و مدرن مشخصات این گوشی به درستی گفته شده است و ظرافت در ساختار داخلی نیز رعایت شده است. این گوشی به راحتی در برابر ضربه و گرما مقاومت خاصی را از خود نشان می دهد پس به راحتی می توانید این گوشی را خریداری نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 3 =