نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

این پست حاوی راهنمای تنظیم صفحه اصلی گوشی های شیائومی ردمی و Mi است. این بدان معناست که اطلاعاتی در مورد کاغذ دیواری، ویجت، پوشه گروه برنامه، باز کردن قفل صفحه اصلی، افکت انتقال و اضافه کردن تنظیمات حذف برنامه دریافت خواهید کرد. راهنما و نکاتی برای سفارشی‌سازی صفحه اصلی Xiaomi MIUI در قالب پاسخ پرسش فهرست شده است. بنابراین، شما به راحتی می توانید راه حل های خود را پیدا کنید.

راه اندازی صفحه اصلی گوشی های شیائومی Redmi Mi (نکات سریع)

برای باز کردن گزینه های تنظیمات صفحه اصلی MIUI ابتدا به گزینه های نماد پایین بروید. اکنون، اولین نماد مربع را از سمت چپ به مدت طولانی فشار دهید. پس از تکمیل این فرآیند، تنظیمات صفحه نمایش را پیدا خواهید کرد.

اکنون برای بستن گزینه صفحه اصلی می توانید روی گزینه Done در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. همچنین می توانید برای بستن تنظیمات، روی دکمه هوم پایین یا دکمه برگشت ضربه بزنید.

چگونه والپیپر گوشی های شیائومی را تغییر دهیم؟

در ادامه مراحل تغییر والپیپر گوشی های شیائومی آورده شده است.

  • برنامه تنظیمات گوشی را باز کنید
  • روی گزینه Wallpaper setting ضربه بزنید.
  • سیاست حفظ حریم خصوصی را بررسی کرده و بپذیرید (در صورت درخواست).
  • تصویر زمینه را انتخاب کنید و روی دکمه سبز رنگ «اعمال» ضربه بزنید.
  • در نهایت، مکان تصویر زمینه (صفحه اصلی، صفحه قفل یا هر دو) را انتخاب کنید.

طیف وسیعی از کاغذ دیواری ها را در گوشی های شیائومی خواهید یافت. برای یک فرآیند سریع، می‌توانید تنظیمات کاغذدیواری را نیز از تنظیمات سریع صفحه اصلی باز کنید.

راهنمای مدیریت ویجت های گوشی شیائومی در صفحه اصلی

می توانید ویجت ها را از گزینه های تنظیمات سریع در صفحه اصلی مدیریت کنید. برای افزودن هر ویجت روی صفحه ابتدا به صفحه بروید و ویجت ها را از تنظیمات سریع باز کنید. اکنون می توانید یک ویجت از لیست اضافه کنید.

توجه: اگر صفحه فعلی شما فضای کافی برای ویجت ندارد، نمی توانید آن را اضافه کنید. در این صورت باید فضایی برای ویجت ایجاد کنید یا ویجت را در صفحه دیگری اضافه کنید.

اکنون، اگر می‌خواهید ویجت را از روی صفحه حذف کنید، ویجت را طولانی فشار دهید و آن را به بالای گزینه “Remove” منتقل کنید و روی گزینه “Done” ضربه بزنید.

چگونه یک گروه یا پوشه برای برنامه ها در شیائومی ایجاد کنیم؟

می توانید یک گروه یا پوشه برنامه ها را از تنظیمات صفحه اصلی فعال ایجاد کنید. ابتدا تنظیمات صفحه اصلی را باز کنید، دوم دو یا چند برنامه را انتخاب کنید و روی گزینه “گروه” ضربه بزنید. سیستم یک پوشه گروهی ایجاد می کند و تمام نمادهای برنامه انتخاب شده را به گروه منتقل می کند. پس از ایجاد گروه می توانید برنامه ها را از پوشه گروه اضافه یا حذف کنید.

برای افزودن برنامه ها به یک گروه، نماد برنامه را طولانی فشار دهید و آن را در پوشه گروه منتقل کنید. برای حذف برنامه ها از گروه، به پوشه گروه بروید، نماد برنامه را طولانی فشار دهید و آن را از گروه خارج کنید.

گزینه جلوه های انتقال در تنظیمات صفحه اصلی MIUI چیست؟

جلوه های انتقال در تنظیمات صفحه اصلی MIUI برای تنظیم دو حرکت سوئیچ صفحه استفاده می شود. هنگامی که از یک صفحه به صفحه دیگر می روید، صفحه با اثر گذار انتخابی شما تغییر می کند.

MIUI دارای جلوه های انتقال اسلاید، Crossfade، Tumble، Page، Cascade، Rotate و Cube است. می‌توانید تمام افکت‌ها را در زمان انتخاب بررسی کنید تا افکت سبک خود را پیدا کنید.

چگونه گزینه تنظیم “Lock Home screen layout” گوشی شیائومی را فعال یا غیرفعال کنیم؟

گزینه تنظیم طرح بندی صفحه اصلی قفل در تنظیمات “تنظیمات > صفحه اصلی” تلفن موجود است. می‌توانید با روشن یا خاموش کردن تنظیمات «صفحه اصلی» تلفن، این تنظیم را فعال یا غیرفعال کنید.

اگر این تنظیم روشن باشد، نمی‌توانید طرح‌بندی صفحه اصلی گوشی‌های شیائومی را سفارشی کنید. این بدان معنی است که انتقال برنامه ها به صفحه های مختلف، افزودن یا حذف برنامه ها از پوشه گروه در این تنظیم قفل مجاز نخواهد بود.

https://mobile-xiaomi.ir/%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d9%86/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =