نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گیر افتادن در یک مکان ناشناخته با یک زبان ناشناخته یکی از بدترین شرایطی است که یک مسافر می تواند تجربه کند. می تواند درس های مهم و سایر قابلیت های سازگاری پنهان در درون شما را به شما بیاموزد. اگرچه ما ترجیح نمی دهیم برای مدت طولانی در یک مکان ناشناخته باشیم، به خصوص وقتی عجله داریم. GPS (سیستم موقعیت یابی جهانی) در حال حاضر در اکثر گوشی های هوشمند تعبیه شده است. GPS با برنامه ها کار می کند تا جزئیات دقیق مکان را با دقت دقیق در اختیار ما قرار دهد. گزارش‌های کمی وجود دارد که در گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت شیائومی با مشکل GPS مواجه هستند. اگر از جمله کاربرانی هستید که به دنبال رفع مشکل GPS شیائومی ردمی نوت می باشید، این مقاله برای شما مفید است.

رفع مشکل GPS شیائومی ردمی نوت

رفع مشکل GPS شیائومی ردمی نوت

برای رفع مشکل GPS شیائومی ردمی نوت اول از همه باید GPS را مجددا راه اندازی کنید. نوار اعلان را به سمت پایین بکشید و روی نماد GPS کلیک کنید تا خاموش شود و پس از حداقل 5 ثانیه انتظار دوباره آن را روشن کنید.

  • تغییر حالت هواپیما با انجام این کار، تلفن تنظیمات اتصال خود را بازنشانی می‌کند و اتصال تازه با شبکه را راه‌اندازی می‌کند و معمولاً مشکل GPS را برطرف می‌کند.
  • گوشی را ریستارت کنید. می توانید با نگه داشتن دکمه پاور و کلیک بر روی نماد راه اندازی مجدد گوشی را راه اندازی مجدد کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.
  • قاب گوشی را بردارید. قاب گوشی می تواند در دریافت سیگنال گوشی هوشمند اختلال ایجاد کند. بنابراین آن را حذف کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.

راه اندازی مجدد برنامه های گوشی

برای رفع مشکل GPS شیائومی ردمی نوت برنامه را مجددا راه اندازی کنید یا برنامه ای را که برای دسترسی به خدمات مکان استفاده می کنید، به روز کنید. پرکاربردترین اپلیکیشن گوگل مپ است.

  • از حالت ذخیره انرژی خارج شوید. حالت ذخیره انرژی برای افزایش عمر باتری گوشی با از بین بردن عملکردهای پس زمینه آن ساخته شده است. این عملیات GPS را که در پس زمینه برای پشتیبانی از نقشه های گوگل کار می کند، از بین می برد. بنابراین برای خاموش کردن حالت صرفه جویی در انرژی، نوار اعلان را به پایین بکشید و سپس روی نماد باتری کلیک کنید. سپس حالت ذخیره انرژی را خاموش کنید.
  • سفت‌افزار و سایر به‌روزرسانی‌های سیستم را به‌روزرسانی کنید تا از رفع اشکالات نرم‌افزاری عقب نمانید.
  • اگر هیچ یک از مراحل بالا جواب نداد، باید گوشی را استراحت دهید. برای این کار باید به تنظیمات > پشتیبان گیری و بازنشانی > بازنشانی کارخانه بروید. قبل از ریست کردن گوشی از اطلاعات بک آپ بگیرید.

بیشتر بدانید: دلایل راه اندازی مجدد گوشی Xiaomi Redmi Note 4

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − نه =