نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل تخلیه باتری یکی از مشکلات عمده کاربران گوشی های هوشمند بوده است. این عمدتا به دلیل این واقعیت است که ما زمان زیادی را در دستگاه های هوشمند خود صرف می کنیم. جدای از تماس‌های تلفنی که روزانه با دستگاه‌های هوشمند خود برقرار می‌کنیم، این ابزار به وسیله‌ای برای منبع سرگرمی و اتصال ما مانند گوش دادن به موسیقی، پخش جریانی و تماشای فیلم و ویدیو، گشت و گذار در رسانه‌های اجتماعی مختلف و وب، بازی کردن، خواندن تبدیل شده است. و پاسخ دادن به ایمیل‌های شخصی و رسمی ما، خرید و فروش، و اخیراً با تمرکز بیشتر VR، می‌توانید از دنیای کاملاً متفاوتی از تجربه در خانه خود لذت ببرید. همه اینها دستاوردهای بزرگی برای دنیای فناوری اطلاعات ما هستند. در این مقاله به بررسی علت تخلیه سریع باتری Redmi 5 Plus خواهیم پرداخت.

علت تخلیه سریع باتری Redmi 5 Plus

نکاتی برای تعمیر علت تخلیه سریع باتری Redmi 5 Plus

صادقانه بگوییم، این نکات اصلاحی به شما کمک نمی کند که طول عمر باتری دستگاه خود را دو یا سه برابر کنید. اما مطمئن باشید که وقتی روز هنوز به نیمه نرسیده است و واقعاً به دستگاه خود نیاز دارید، به نقطه خاموش شدن دستگاه خود نخواهید رسید.

حالت هواپیما

برای علت تخلیه سریع باتری Redmi 5 Plus هنگامی که در سفر به مناطقی هستید که کیفیت سیگنال بسیار ضعیف است و تلفن شما به طور مداوم سیگنال را از دست می دهد، باعث می شود دستگاه شما باتری زیادی مصرف کند. هر زمان که بخواهید به دلیل کیفیت سیگنال ضعیف دوباره به شبکه تلفن همراه خود وصل شوید، طول عمر باتری شما به شدت آسیب می بیند. در چنین شرایطی، لطفاً حالت هواپیما را فعال کنید. اگر خود را در زیرزمین زمین هر ساختمانی بیابید، این احتمال وجود دارد که سیگنال تلفن بسیار ضعیف باشد. فعال کردن حالت هواپیما به ذخیره باتری در چنین مواقعی کمک می کند.

حذف برنامه های تخلیه باتری

برای علت تخلیه سریع باتری Redmi 5 Plus داشتن برنامه های متعدد برای اهداف مختلف باعث می شود تا از گوشی هوشمند خود نهایت لذت را ببریم. با این حال، احتمالاً تعداد کمی وجود دارند که باعث تخلیه سریع باتری در دستگاه ما می شوند، حتی بدون اینکه شما از آن آگاه باشید.

می‌توانید با قرار دادن بخش باتری در منوی تنظیمات، چنین برنامه‌هایی را بیابید که عمر باتری شما را خالی می‌کنند. ممکن است از برخی برنامه ها اغلب استفاده کرده باشید، آنها در لیست بالا دیده می شوند. اگر متوجه شدید که این برنامه باعث تخلیه بی‌توجهی باتری می‌شود، بهترین گزینه حذف نصب آن برنامه خاص است.

برخی از برنامه‌ها به موقعیت مکانی شما دسترسی پیدا می‌کنند و در نتیجه از مقدار زیادی انرژی باتری استفاده می‌کنند. می‌توانید با تغییر مجوزهای مکان برنامه تخلیه، تصمیم بگیرید که این مورد را بررسی کنید. این تضمین می کند که برنامه از دسترسی غیر ضروری به GPS دستگاه شما جلوگیری می کند. منوی تنظیمات دستگاه خود را پیدا کنید و روی Location ضربه بزنید. جزئیات مربوط به برنامه هایی را که اخیراً سعی در دسترسی به تنظیمات GPS داشته اند، کشف خواهید کرد. سپس به منوی تنظیمات برگردید، روی Apps ضربه بزنید و مجوزهای برنامه را تنظیم کنید.

حالت ذخیره انرژی

برای علت تخلیه سریع باتری Redmi 5 Plus حالت صرفه جویی در مصرف انرژی برای اکثر کاربران گوشی های هوشمند واقعاً یک صرفه جویی در باتری بوده است. اطمینان حاصل کنید که وقتی عمر باتری دستگاه شما زیر 30٪ است فعال باشد تا طول عمر باقیمانده آن افزایش یابد. هر زمان که تنظیم مدیریت نیرو فعال باشد، تلفن برخی از فعالیت‌هایی را که بیشتر باتری را مصرف می‌کنند، مانند سرویس مکان، همگام‌سازی پس‌زمینه، و همچنین انیمیشن‌ها متوقف می‌کند. می توانید در منوی تنظیمات دستگاه های خود به این حالت دسترسی داشته باشید. روی Battery ضربه بزنید تا ببینید آیا حالت صرفه جویی در مصرف انرژی غیرفعال شده است تا فعال شود. ثابت شده است که این حالت در مواقع اضطراری نجات دهنده است.

خرابی شیائومی

تنظیمات نمایشگر

اگر می خواهید عمر باتری خود را افزایش دهید، باید به صورت دستی تنظیم روشنایی را روی سطح نسبتاً پایینی نسبت به سطح خودکار تنظیم کنید. زمانی که آن را به صورت دستی از نظر عمر باتری کم کنید، تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. مگر اینکه واقعاً نیاز به افزایش سطح روشنایی دستگاه خود داشته باشید، نگه داشتن آن در سطح پایین بهترین راه برای بهینه سازی عمر باتری است. همچنین می‌توانید با تنظیم فاصله زمانی نمایشگر که زمان مشخصی برای روشن ماندن صفحه نمایش در حالت بیکار است، مقداری از عمر باتری خود را ذخیره کنید. تنظیم فاصله تا حدود 10 ثانیه به بهینه سازی عمر باتری کمک می کند. می توانید آن را در بخش نمایش منوی تنظیمات خود پیدا کنید.

بازخورد لمسی و تنظیم ارتعاش

برای علت تخلیه سریع باتری Redmi 5 Plus شما واقعاً نیازی به پیکربندی دستگاه خود ندارید تا هر زمان که روی کلیدی از صفحه کلید ضربه می‌زنید لرزش داشته باشد یا همیشه هنگام تماس در کنار آهنگ زنگ لرزش داشته باشید زیرا واقعاً باتری را تخلیه می‌کند. اگرچه ارتعاش ارزش قابل توجهی دارد، اما همچنان توصیه می شود که بازخورد لمسی را غیرفعال کنید. برای غیرفعال کردن آن، بخش صدا و اعلان را در منوی تنظیمات خود پیدا کنید. روی سایر صداها ضربه بزنید و سپس عملکرد Vibrate On Touch را غیرفعال کنید.

به روز کردن برنامه ها

برنامه ها به طور منظم برای بهینه سازی مصرف باتری به غیر از رفع اشکالات، دوباره طراحی می شوند. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که برنامه های شما در حالت به روز رسانی خودکار هستند تا بر اساس در دسترس بودن به روز شوند. از به‌روزرسانی همه برنامه‌های خود در حال حرکت خودداری کنید. این فرآیند نسبت به زمانی که به‌صورت دستی به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کنید، باتری را سریع‌تر خالی می‌کند و پس از در دسترس بودن آنها را به‌روزرسانی می‌کند. برنامه هایی که به روز نیستند همیشه عمر باتری را کاهش می دهند.

ویجت

ویجت ها در واقع یک ابزار عالی هستند، اما اکثر آنها مانند ویجت آب و هوا، ویجت پوسته ایمن یا حتی ویجت سهام این توانایی را دارند که طول عمر باتری شما را به حداقل برسانند. احتمالاً ممکن است این ویجت را دوست داشته باشید، اما توصیه می شود از آنها استفاده نکنید. آنها باتری ها را تخلیه می کنند، و به احتمال زیاد شما واقعاً از آنها زیاد استفاده نمی کنید.

تعمیرات شیائومی

GPS فقط در صورت نیاز

برای علت تخلیه سریع باتری Redmi 5 Plus روشن نگه داشتن GPS دستگاه شما همیشه می تواند دلیلی باشد که دستگاه شما قادر به بهینه سازی باتری در پایان روز نیست. GPS همیشه سعی می کند موقعیت مکانی شما را به دست آورد، به این معنی که باتری به سرعت تخلیه می شود. GPS را با کشیدن قسمت اعلانات دستگاه خود به پایین غیرفعال کنید، سپس روی نماد GPS ضربه بزنید. فقط زمانی باید آن را روشن کنید که برای بررسی مسیرها یا مکان‌ها به GPS نیاز دارید. این به بهینه‌سازی باتری دستگاه شما کمک می‌کند تا اینکه با GPS همیشه فعال باشد، آن را بیهوده هدر دهید.

تعمیر و نگهداری باتری

راه مناسب برای نگهداری از باتری های گوشی هوشمند ما این است که اطمینان حاصل کنیم که باتری دستگاه شما کمتر از 40 درصد شارژ نشده باشد. همچنین، اجازه دادن به باتری از حالت پر به خالی به طور مداوم می تواند ظرفیت باتری را با گذشت زمان کاهش دهد. وصل نگه داشتن دستگاه در هنگام پر بودن نیز می تواند به طول عمر باتری آسیب برساند. خط را بکش.

همچنین توصیه می شود که باتری را هر سه ماه یک بار به طور کامل مصرف کنید و بلافاصله پس از استفاده آن را 100٪ کامل شارژ کنید.

بیشتر بدانید: مفهوم Ghost Screen و Screen Burn-in در گوشی چیست؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =