نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا از گوشی شیائومی خود که به طور مکرر به خودی خود خاموش می شود خسته شده اید؟ پس نگران نباشید زیرا در حال خواندن مقاله مناسبی در مورد “چگونه تلفن خود را خاموش کنیم خود به خود متوقف کنیم.” اگر با گوشی شیائومی خود با مشکل مواجه شدید اشکالی ندارد. بیایید دلایل و راه حل های علت خاموش شدن گوشی شیائومی را دریابیم.

علت خاموش شدن گوشی شیائومی

مراحل مهم برای رفع علت خاموش شدن گوشی شیائومی

اگر می خواهید از علت خاموش شدن گوشی شیائومی خود جلوگیری کنید، باید این مراحل را دنبال کنید:

  • بازنشانی داخلی دستگاه.
  • ایراد در باتری ها
  • استفاده زیاد از پردازنده ها
  • برنامه روشن و خاموش روی تلفن.
  • نقطه در دکمه پاور.
  • ذخیره سازی ناکافی

رفع خطای خاموش کردن تلفن

برای علت خاموش شدن گوشی شیائومی اگر زمانی که تلفن شما به طور خودکار خاموش می شود با این مشکل مواجه هستید، مشکل بزرگی نیست که قابل حل نباشد. راه های زیادی وجود دارد که هر کسی می تواند از این مشکل خلاص شود. روش های زیر را برای تعمیر گوشی شیائومی خود بخوانید.

بازنشانی داخلی دستگاه

برای علت خاموش شدن گوشی شیائومی تنظیم مجدد داخلی در سیستم تلفن شما می تواند اولین و مهمترین چیزی باشد که باعث می شود دستگاه شما خود به خود خاموش شود. برای پشتیبان‌گیری و بارگیری مجدد حافظه و نرم‌افزار دستگاه، اغلب این روش باید خاموش یا راه‌اندازی مجدد شود. این فعالیت یک بار یا بعد از مدت طولانی انجام می شود و هیچ آسیبی به گوشی شیائومی وارد نمی شود. اگر گوشی شیائومی را پس از چند روز استفاده از آن ریستارت کنید، برای شما بهتر است. این فرآیند به تلفن کمک می‌کند تا حافظه پنهان برنامه‌های در حال اجرا مختلف روی گوشی شیائومی شما را پاک کند. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد راه اندازی مجدد تلفن این است که دستگاه شما فضای خوبی ایجاد می کند و به راحتی کار می کند.

خطا در باتری

برای علت خاموش شدن گوشی شیائومی باتری ها بخش مهمی از گوشی شیائومی ها هستند. اگر تلفن شما مرتباً خود به خود خاموش می شود، ابتدا باتری را بررسی کنید. باتری می تواند باعث خاموش شدن دستگاه در صورت عدم شارژ شود. قبل از خرید هر اندروید یا آیفون، مطمئن شوید که باتری دستگاه قوی و تقویت شده است. گوشی شیائومی خود را به اندازه کافی شارژ کنید تا از خاموش شدن نامنظم و ناخواسته جلوگیری کنید. علاوه بر این، اگر دستگاه شما همچنان همان مشکل را نشان می‌دهد، مشکلی در باتری وجود دارد. باتری گوشی شیائومی خود را توسط کارشناسان تعمیر یا تعویض کنید.

استفاده زیاد از پردازنده ها

پردازنده گوشی شیائومی به اجرای همزمان چندین برنامه در پس زمینه کمک می کند. اگر از هر برنامه ای برای مدت طولانی در گوشی شیائومی خود استفاده کنید، پردازنده گوشی شیائومی شما را ریست و خاموش می کند. این به این دلیل است که پردازنده باید با خاموش کردن دستگاه شما به درستی کار کند. اگر هر برنامه ای را در گوشی شیائومی خود نصب کردید و تغییرات مشکلی در سیستم تلفن مشاهده کردید، بهتر است آن برنامه را حذف نصب کنید. پس از حذف برنامه، گوشی شیائومی را ریستارت کنید.

برنامه روشن و خاموش در تلفن

برای علت خاموش شدن گوشی شیائومی می توانید گوشی شیائومی خود را طوری تنظیم کنید که خاموش شود و سپس به صورت خودکار در زمان مشخص خود روشن شود. برخی از افراد ترجیح می‌دهند دستگاه‌های خود را در شب خاموش کنند و صبح آن‌ها را روشن کنند. دستگاه شما بر اساس برنامه زمانی که به آن اختصاص داده اید کار خواهد کرد. در برخی موارد، گوشی شیائومی‌ها بدون اطلاع کاربران برنامه‌ریزی می‌شوند تا در زمان‌های مشخصی ریستارت یا خاموش شوند. برنامه تنظیمات گوشی شیائومی خود را بررسی کنید و خاموش شدن خودکار را غیرفعال کنید.

خطا در دکمه پاور

اگر تمام روش ها را برای تعمیر گوشی شیائومی خود انجام داده اید و همچنان آن را به طور خودکار خاموش می کنید، ممکن است در دکمه پاور دستگاه مشکلی وجود داشته باشد. اگر دکمه پاور را تقریباً 10 ثانیه در تلفن اندرویدی نگه دارید، مجدداً راه اندازی می شود. نقص در دکمه پاور می تواند باعث خاموش شدن و راه اندازی مجدد خودکار دستگاه شود. دکمه پاور را توسط کارشناسان موبایل تعمیر و بررسی کنید. گاهی اوقات این می تواند به دلیل قاب گوشی شیائومی ایجاد شود. قاب گوشی شیائومی را بردارید و ببینید مشکل از نگه داشتن دکمه پاور است یا خیر.

ذخیره سازی ناکافی

برای علت خاموش شدن گوشی شیائومی گاهی اوقات حافظه دستگاه شما تمام می شود که می تواند باعث خاموش شدن خودکار و راه اندازی مجدد تلفن شود. فضای خوبی در گوشی شیائومی خود ایجاد کنید و برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید. موارد مهم را فقط در تلفن خود نگه دارید و بقیه را حذف کنید. فضای بی نقص حافظه باعث می شود که در تلفن شما کار کند.

بیشتر بدانید: بررسی چند گوشی شیائومی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =