نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعداد گوشی های هوشمند سطح پایه در بازار بسیار بیشتر از پرچمداران است. به دلیل مشخصات پایین رده این گوشی های هوشمند، تجربه سرعت پایین با این دستگاه ها بسیار رایج است. با سخت افزارهای پایین رده، حتی برنامه های کوچک می توانند باعث کند شدن گوشی هوشمند شوند. علاوه بر این، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا بسیاری از صفحات وب باز شوند. با این حال، اگر از یک گوشی هوشمند سطح پایه شیائومی استفاده می کنید، خوش شانس هستید. راه های ساده ای وجود دارد که با آن می توانید سرعت گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. محبوب ترین گوشی های هوشمند شیائومی در سطح پایه هستند. شما می توانید سریعتر کردن گوشی شیائومی را انجام دهید فقط مقاله را مطالعه نمایید.

سریعتر کردن گوشی شیائومی

سریعتر کردن گوشی شیائومی و روشن کردن EXTENSION حافظه

برای سریعتر کردن گوشی شیائومی سازنده چینی، قابلیتی را در گوشی های هوشمند خود اضافه کرده است که می تواند کمک کننده باشد. این ویژگی افزایش رم است. این شرکت از سال گذشته این ویژگی را برای دستگاه های خود منتشر کرده است. این ویژگی از حافظه داخلی برای ایجاد فضای ذخیره سازی SWAP استفاده می کند و RAM را کاهش می دهد. اگر بتوانید این ویژگی را فعال کنید، می توانید سرعت سیستم MIUI را افزایش دهید. اگرچه این به خوبی رم فیزیکی نیست، اما مطمئنا سرعت را افزایش می دهد.

روشن کردن AUTO CACHE CLEANING

برای سریعتر کردن گوشی شیائومی چه گوشی هوشمند، تبلت یا حتی دسکتاپ باشد، پاک کردن کش برای کار بسیار خوب است. هنگامی که حافظه نهان بیش از حد سنگین است، ممکن است باعث تاخیر دستگاه شود. سرعت پر شدن حافظه پنهان بستگی به نحوه استفاده شما از دستگاه شما دارد. با ویژگی پاکسازی خودکار کش، اکنون پاک کردن کش بسیار آسان است. دیگر نیازی به پاک کردن کش از طریق حالت بازیابی ندارید.

ویژگی تمیز کردن کش خودکار Xiaomi MIUI تضمین می کند که کش شما همیشه پاک است. هر زمان که صفحه گوشی هوشمند خود را قفل می کنید، این ویژگی حافظه پنهان را پاک می کند. علاوه بر این، می توانید این ویژگی را به صورت دستی تنظیم کنید تا کش را در فواصل زمانی پاک کنید. بنابراین، چه سخت‌افزار شما ناکافی باشد، پاک کردن حافظه پنهان اطمینان حاصل می‌کند که تمام منابع محدود آن صرف عملیات مربوطه می‌شود.

BLOCK SYSTEM APP Ads

برای سریعتر کردن گوشی شیائومی هنگامی که برنامه سیستم MIUI خود را اجرا می کنید، ممکن است متوجه شده باشید که سیستم دارای تبلیغات داخلی است. توجه به این نکته ضروری است که این تبلیغات از برخی منابع سخت افزاری استفاده می کنند. این بدان معنی است که می تواند باعث کند شدن گوشی هوشمند شود. از آنجایی که آنها منابع سیستم را مصرف می کنند، می توانند باعث تاخیر در باز شدن برخی از ویژگی ها شوند. از آنجایی که این تبلیغات اغلب بسیار آزاردهنده هستند، شیائومی مشاهده آنها را اختیاری می کند.

به راحتی می توانید تبلیغاتی را که به نظرتان جالب نیست مسدود کنید و دوباره باز نخواهند شد. برای انجام این کار، تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک DNS خصوصی راه اندازی کنید. “dns.adguard.com” را در ارائه دهنده DNS خصوصی وارد کنید. سپس می توانید بررسی کنید که آیا این تبلیغات هنوز نمایش داده می شوند تا مطمئن شوید. این باعث کاهش برخی از منابع سخت افزاری و افزایش سرعت سیستم MIUI می شود.

خاموش کردن انیمیشن های سیستم

برای سریعتر کردن گوشی شیائومی در مورد این روش، می تواند برای هر سیستم عامل گوشی هوشمند کار کند. برخی از ویژگی های گوشی های هوشمند یک لوکس بزرگ برای گوشی های هوشمند سطح پایه هستند. انیمیشن سیستم یکی از این ویژگی هاست. غیرفعال کردن این ویژگی یک تاکتیک معمولی برای افزایش سرعت سیستم عامل است. باید مطمئن شوید که مقیاس انیمیشن روی 0 یا 0.5 تنظیم شده است. این انیمیشن ها سریعتر از قبل خواهند بود و MIUI سریعتر می شود.

تمیز کردن ذخیره سازی داخلی

بدیهی است که وقتی فضای ذخیره‌سازی خود را با «آشغال‌ها» بارگیری می‌کنید، به دنبال مشکل هستید. این به این دلیل است که بار ذخیره سازی به طور قابل توجهی بر کارایی تلفن هوشمند شما تأثیر می گذارد. این نیز مختص دستگاه‌های MIUI نیست، بلکه عموماً مربوط به گجت‌ها است.

زمانی که حافظه داخلی پر می شود، سرعت گوشی هوشمند کاهش می یابد. در این مرحله ممکن است کمی تاخیر و یخ زدن دستگاه را تجربه کنید. می توانید با ساده نگه داشتن فضای ذخیره سازی تا حد ممکن از این امر جلوگیری کنید.

بیشتر بدانید: مشکل هنگ کردن صفحه Redmi 8A 7

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =