نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعویض تاچ و ال سی دی گلکسی J7 Pro

امروزه تلفن‌های همراه همچنان جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده اند و نمی‌توان تصور کرد یک روز بدون آنها زندگی کنیم. احتمال دارد هر یک قطعات موبایل شما به دلایل مختلفی آسیب ببیند و خراب شوند که یکی از شایع‌ترین آن‌ها را می‌توان به خرابی نمایشگر گوشی‌ها اشاره کرد. امروز قصد داریم تا درمورد خرابی نمایشگر  یکی از پرطرفدارترین مدل گوشی‌ها یعنی galaxy j7 pro را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر از دسته افرادی هستید که این مدل گوشی را در اختیار دارند، پیشنهاد می‌شود حتما این مطلب را بخوانید.

بخش های تشکیل دهنده ی نمایشگر گوشی گلکسی j7 Pro

زمانی که نمایشگر گوشی شما به دلایل مختلفی‌ آسیب دیده باشد، ممکن است برایتان سوال باشد که دقیقاً کدام قسمت از صفحه‌نمایش گوشی شکسته است. بنابراین، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید،‌ ساختار نمایشگر گوشی است.

به طور کلی صفحه نمایشگر گوشی‌ها از سه بخش ال‌سی‌دی، تاچ اسکرین( دیجی تایزر) و گلس تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها وظایفی را بر عهده دارند.

تاچ اسکرین گوشی

تاچ اسکرین عضوی از نمایشگر گوشی است که مهم ترین وظایف آن انتقال دستورات از جانب کاربر به گوشی از طریق لمس انگشتان را بر عهده دارد. علاوه بر شکستن ال‌سی‌دی نیز که مسئولیت نمایش محتوا را بر عهده دارد، به این قسمت نیز آسیب برسد، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت زیرا باید تمامی قسمت تاچ و ال‌سی‌دی گوشی گلکسی J7 شما تعویض شود.

چرا نمایشگر گوشی خراب می‌شود ؟

نمایشگر گوشی سامسونگ Pro j7 شما به دلایل مختلفی ممکن است خراب شود که شامل موارد زیر می‌شود.

افتادن ناگهانی گوشی

یکی از شایع ترین مواردی که ممکن است بسیاری از شما آن را تجربه کرده باشید،‌ افتادن گوشی از دستتان بر روی زمین است که می‌تواند به دلیل ضربه به تلفن ،‌ نمایشگرآسیب ببیند.

گذاشتن گوشی در جیب شلوار

زمانی که گوشی را در جیب شلوارتان می‌گذارید، احتمال دارد به ال‌سی‌دی فشار وارد شود.

افتادن گوشی در آب

قطعا شما نیز ممکن است به این مشکل مواجه شده باشید. این مورد به صورت ناخواسته و اتفاقی رخ می‌دهد. نفوذ مایعات می‌تواند نه تنها نمایشگر، بلکه سایر قطعات گوشی نیز از کار خواهد افتاد.

تعمیرکار متخصص موبایل

امروزه متاسفانه تعمیرکار متخصص خوب به سختی یافت می‌شود وبه کمتر کسی می‌توان برای تعمیر گوشی اعتماد کرد. به همین دلیل موبایل‌‌آباد با داشتن مراکز و نمایندگی‌های تعمیراتی معتبر تلفن‌همراه در سراسر کشور به یا‌ری شما آمده و با داشتن تعمیرکاران ماهر، حرفه ای و مطمئن در این زمینه، تاچ و ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ گلکسی j7 Pro شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر خواهد کرد.

قیمت تعویض تاچ و ال سی دی گوشیj7 Pro Galaxy

در حال حاظر قیمت تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ گلکسی J7 Pro در موبایل‌آباد 2میلیون100 الی 2میلیون 300 تعویض می‌شود. البته به این نکته توجه شود این قیمت با توجه به نرخ اتحادیه، متغیر خواهد بود.

چه موارد برتری موبایل‌آباد را نسبت به دیگر مراکز تعمیراتی متمایز می‌کند؟

  • داشتن خدمات آنلاین تعمیرات کوشی
  • داشتن تعمیرکاران ماهر، مطمئن و خوش اخلاق
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی برای گوشی
  • در دسترس بودن قطعات برای تعمیر گوشی تعمیر گوشی
  • استفاده از جدید ترین و بروز ترین دستگاه‌ها برای فرایند تعمیر تلفن
  • اعلام نمودن زمان دقیق تعمیر موبایل
  • کمترین قیمت و برآورد هزینه تعمیر گوشی بر اساس نرخ اتحادیه
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 16 =