نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین چیز در مورد گوشی های شیائومی Redmi یا Mi، سیستم عامل سفارشی شده و به روز رسانی به موقع با ویژگی های شگفت انگیز است. این پست مربوط به آپدیت MIUI گوشی شیائومی است. این به روز رسانی MIUI چیست و چگونه می توانید گوشی خود را برای نسخه پایدار MIUI به روز کنید.

نحوه به روز رسانی MIUI گوشی های شیائومی (Redmi Mi)

تلفظ MIUI “Me You I” است، MIUI یک رام اندرویدی سفارشی شده برای گوشی های شیائومی است. این نرم افزار رام تمام عملکردهای گوشی شیائومی شما را اجرا می کند. برای وصله‌های امنیتی، برای معرفی ویژگی‌های جدید و به‌روزرسانی رام اندروید – شیائومی به‌روزرسانی‌هایی را برای رام سفارشی‌شده MIUI اندروید منتشر می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها به‌روزرسانی‌های MIUI برای گوشی‌های شیائومی هستند.

هنگامی که این نرم افزار برای سری مدل های خاص به روز می شود و منتشر می شود، آن کاربر تلفن همراه گزینه به روز رسانی MIUI را در تلفن دریافت می کند.

این به‌روزرسانی اجباری نیست، اما همیشه پیشنهاد می‌شود از آخرین نسخه پایدار MIUI برای تجربه تلفنی روان و ایمن استفاده کنید.

آیا به روز رسانی MIUI ایمن است؟ بله، به روز رسانی از منابع رسمی با دنبال کردن مراحل مناسب همیشه ایمن است. نکته: اگر آخرین به‌روزرسانی برای گوشی شما در دسترس نیست، منتظر آن باشید و از دانلود به‌روزرسانی از منبع ناشناس خودداری کنید.

چگونه به‌روزرسانی‌های MIUI موجود یا نبودن در گوشی شیائومی را بررسی کنیم؟

برای بررسی در دسترس بودن به‌روزرسانی MIUI در گوشی‌های شیائومی. ابتدا «تنظیمات» را باز کنید، در صورت وجود به‌روزرسانی، در اینجا گزینه «به‌روزرسانی» را در نزدیکی تنظیمات «درباره تلفن» پیدا می‌کنید. حال، اگر چنین گزینه ای را پیدا نکردید، به تنظیمات «درباره تلفن» بروید و روی بخش «نسخه MIUI» ضربه بزنید. در مرحله بعد، سیستم به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کند و در صورت وجود به‌روزرسانی، گزینه دانلود به‌روزرسانی را نشان می‌دهد.

  • چرا هیچ آپدیتی در گوشی شیائومی دریافت نمی کنم؟ دو دلیل برای عدم بروز رسانی در گوشی های شیائومی وجود دارد.
  • تلفن از به‌روزرسانی جدید پشتیبانی نمی‌کند: اگر گوشی قدیمی دارید که آخرین به‌روزرسانی را پشتیبانی نمی‌کند، در این صورت گزینه به‌روزرسانی MIUI را دریافت نخواهید کرد.
  • مدل تلفن در صف به‌روزرسانی: شیائومی به‌روزرسانی MIUI را در برنامه‌های زمانی خاص مدل منتشر می‌کند. بنابراین، اگر مدل شما در لیست دور صف قرار دارد، باید منتظر بروزرسانی باشید. وقتی دور انتشار برای مدل گوشی شما آمد، یک گزینه به روز رسانی در گوشی خود دریافت خواهید کرد.

در این مورد، می توانید لیست تلفن های به روز رسانی MIUI را در صفحه برنامه زمان بندی انتشار رسمی سایت بررسی کنید.

مواردی که باید قبل از شروع به‌روزرسانی MIUI در تلفن در نظر بگیرید

فرآیند به روز رسانی MIUI نرم افزار تلفن قدیمی را با نرم افزار جدید جایگزین می کند. در اینجا، اگر در طول این فرآیند مشکلی پیش بیاید، ممکن است گوشی شما پس از راه اندازی مجدد راه اندازی نشود. در این صورت از مرکز خدمات یا فروشنده محلی گوشی شیائومی کمک خواهید گرفت.

برای جلوگیری از چنین مشکلات غیرمنتظره ای در طول به روز رسانی MIUI، موارد زیر را باید رعایت کنید.

  • مطمئن شوید که سطح باتری گوشی شما بیش از 50 درصد است. اگر باتری گوشی شما ضعیف است، بهتر است با باتری پر و شارژر متصل به‌روزرسانی را امتحان کنید.
  • تأیید پشتیبانی دستگاه: اگر می‌خواهید به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید، قبل از شروع به‌روزرسانی، باید تأیید کنید که به‌روزرسانی جدید توسط دستگاه تلفن شما پشتیبانی می‌شود.
  • پشتیبان‌گیری از فایل‌های مهم: این یک فرآیند اختیاری است زیرا آخرین به‌روزرسانی‌های MIUI این فرآیند را به خوبی مدیریت می‌کنند، اما اگر فکر می‌کنید لازم است می‌توانید از فایل‌های مهم پشتیبان تهیه کنید.

چگونه نرم افزار MIUI گوشی شیائومی را آپدیت کنیم؟

به روز رسانی گوشی شیائومی برای آخرین نسخه پایدار MIUI یک فرآیند ساده است. پاراگراف زیر کل فرآیند را با کلمات ساده توضیح می دهد.

ابتدا برنامه «تنظیمات» گوشی خود را باز کنید. در اینجا، اگر بروزرسانی برای گوشی شما در دسترس باشد، گزینه “Update” را در کنار گزینه تنظیمات “About phone” پیدا می کنید. حال باید روی آن گزینه ضربه بزنید، این گزینه صفحه “دانلود آپدیت” را باز می کند که می توانید آخرین آپدیت را دانلود کرده و با دنبال کردن دستورالعمل های داده شده در حال انجام، در گوشی خود نصب کنید.

اگر گوشی من گزینه “Update” را نشان نمی دهد چه باید کرد؟ در این حالت، می‌توانید با باز کردن صفحه «درباره تلفن»، به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید. در آن صفحه، باید روی بخش «نسخه MIUI» ضربه بزنید. اگر هر بروزرسانی در دسترس باشد، گزینه دانلود و نصب را دریافت خواهید کرد.

چگونه آپدیت MIUI را به صورت دستی در گوشی های شیائومی نصب کنیم؟

به‌روزرسانی دستی MIUI شیائومی با به‌روزرسانی پیش‌فرض متفاوت است. در اینجا، می توانید با انتخاب MIUI ROM از حافظه گوشی خود، گوشی خود را به روز کنید.

موارد احتمالی که می‌توانید به‌روزرسانی دستی MIUI را امتحان کنید: اتصال داده ضعیفی دارید و نمی‌توانید رام را دانلود کنید، دوستان شما همان سطح به‌روزرسانی را دارند و قبلاً رام را دانلود کرده‌اند.

همچنین یک موقعیت وجود دارد که برخی از کاربران به‌روزرسانی‌های دستی شیائومی را امتحان می‌کنند، یعنی به‌روزرسانی برای گوشی‌شان در دسترس نیست، اما می‌خواهند به اجبار یک به‌روزرسانی جدید نصب کنند. این عمل در هیچ شرایطی پیشنهاد نمی شود.

https://mobile-xiaomi.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d9%85-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%af/

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =