نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بله، تو میتونی. در واقع، شما باید. بیشتر گوشی شیائومی های هوشمند امروزی برای استفاده در حین شارژ شدن طراحی شده اند. با این حال، اکثر سازندگان گوشی شیائومی های هوشمند هشدار می دهند که در صورت نیاز به استفاده همزمان از دستگاه خود در حین شارژ، باید از کابل های توصیه شده/اصلی و آجرهای برقی که از جعبه بیرون می آیند یا لوازم جانبی شارژی که توسط دستگاه تایید شده است استفاده کنید. شرکت تولید کننده. اگر از لوازم جانبی شارژ بی‌کیفیت تایید نشده استفاده نمی‌کنید، دلیلی وجود ندارد که هنگام شارژ از گوشی شیائومی هوشمند خود استفاده نکنید.

قابلیت گوشی شیائومی

  1. شارژ آهسته

شارژرهای تلفن هوشمند منبع تغذیه جریان مستقیم (DC) هستند. این بدان معناست که شارژر شما برق تلفن شما را تامین می کند و سیستم مدیریت برق تلفن شما نحوه مصرف برق را تعیین می کند. هنگامی که دستگاه شما هنگام شارژ استفاده نمی شود، تقریباً تمام انرژی به باتری تلفن شما می رسد. بنابراین، شارژ دستگاه شما نسبتاً سریعتر است.

از سوی دیگر، اگر از دستگاه خود در حین شارژ کردن آن استفاده می‌کنید و عملیات‌های مداوم زیادی روی تلفن شما انجام می‌شود، مستقیماً از خود شارژر برق می‌گیرد و جریان کمی را به باتری شما منتقل می‌کند. استفاده همزمان از دستگاه هنگام شارژ یکی از دلایل کند شدن شارژ گوشی شیائومی شماست.

  1. گرم شدن

به طور معمول، هنگامی که برای مدت طولانی از تلفن خود به شدت استفاده می کنید (مخصوصاً برای بازی، پخش جریانی، گشت و گذار در اینترنت و غیره)، تا حدی گرم می شود. استفاده از گوشی شیائومی هوشمند هنگام شارژ به نوعی گرمای تولید شده توسط گوشی شیائومی شما را دو برابر می کند. در حالی که ممکن است گرما به اندازه کافی قابل توجه نباشد و نگران آن نباشید، گزارش هایی وجود دارد که گرمای بیش از حد می تواند به تراشه/سخت افزار داخل گوشی شیائومی شما آسیب برساند. همچنین ثابت شده است که افزایش دما باعث کاهش سرعت پردازنده و پردازنده‌های گرافیکی گوشی شیائومی‌های هوشمند می‌شود. همچنین، گرمای بیش از حد نیز می‌تواند باعث متورم شدن باتری شما شود.

برای صاحبان خودرو، برخورد مستقیم نور خورشید به تلفن شما در هنگام شارژ به همان اندازه خطرناک است. زمانی که از دستگاه به طور همزمان استفاده می کنید حتی بدتر است. این ممکن است باعث شود تلفن شما یک اعلان “درجه حرارت بیش از حد” را روی صفحه نمایش شما نمایش دهد که از شما می خواهد تلفن خود را رها کنید یا آن را تا زمانی که خنک شود متوقف کنید.

  1. احتمال آسیب کابل

این توضیحی است. استفاده از گوشی شیائومی در حین شارژ باعث حرکت و تغییر موقعیت شما می شود. انجام این کار باعث می شود کابل شارژ خود را بچرخانید، خم کنید، بکشید و تکان دهید و در این فرآیند به آن آسیب می رساند. اگرچه می توانید این را به حداقل برسانید، هرگز نمی توانید به اندازه کافی مراقب باشید.

کشیدن مکرر کابل شارژ نیز می تواند جریان برق را مختل کند، به کانکتور آسیب برساند و متعاقباً منجر به اتصال بد شود. همراه با گرمای ذاتی باتری، اتصال نامناسب نیز می‌تواند منجر به افزایش گرمایش گوشی شیائومی در حین شارژ شود.

نگرانی های ایمنی

باز هم می توانید در حین شارژ از گوشی شیائومی خود استفاده کنید. با این حال، مطمئن شوید که از آن با دقت استفاده می کنید و خود را در معرض برخی از خطرات سلامتی قرار نمی دهید.

  1. برق گرفتگی

برای جلوگیری از برق گرفتگی، آسیب تلفن و سایر خطرات، مطمئن شوید که مایعی در نزدیکی تلفن، شارژر، پریز برق یا حتی دستان شما وجود ندارد. اگر هنگام استفاده از گوشی شیائومی در هنگام شارژ، احساس خفیف یا گزگز می‌کنید، مطمئن شوید که دست‌ها، لوازم جانبی شارژ و محیط شارژ خشک هستند. اگر این حس ادامه یابد، ممکن است در نتیجه استفاده از شارژر تقلبی باشد.

باید فورا شارژر را دور بریزید. همچنین، اگر صفحه لمسی گوشی شیائومی شما تماس های کاذب را ثبت کرد، باید بلافاصله شارژر را دور بیندازید.

  1. آسیب مغزی

هنگام شارژ کردن گوشی شیائومی، باید از قرار دادن گوشی شیائومی نزدیک به سر خودداری کنید. این به این دلیل است که دستگاه شما تشعشعات (با شدت کم) ساطع می کند که می تواند در درازمدت باعث آسیب مغزی شود. زمانی که معمولاً هنگام شارژ یا دریافت تماس، تلفن خود را روی سر خود قرار می دهید.

برخی گزارش ها همچنین حاکی از آن است که بخشی از قلب ممکن است در معرض آسیب باشد. علاوه بر این، قرار دادن گوشی شیائومی در حین شارژ شدن می تواند منجر به برق گرفتگی شود.

  1. انفجار؟

ابدا! به جز فرآیندهای تولید ضعیف گوشی شیائومی شما یا باتری معیوب در کارخانه، در صورت استفاده از آن در حین شارژ، تلفن شما هرگز منفجر نمی شود. بدتر از آن افزایش دما، بادکردن باتری، کند شدن شارژ و پردازش کند است – حتی در مورد باتری معیوب.

در نهایت، در حالی که می توانید با خیال راحت از دستگاه خود در حین شارژ استفاده کنید، معمولاً باید یاد بگیرید که این کار را تا حد امکان به حداقل و با دقت انجام دهید. استفاده از آن برای فعالیت های سبک ایده آل است. با این حال، بازی‌های سنگین یا موج‌سواری سنگین بعدی در حین شارژ توصیه نمی‌شوند. در نهایت، فقط از لوازم جانبی شارژ توصیه شده و تایید شده توسط سازنده برای شارژ دستگاه خود استفاده کنید.

مقالات مرتبط:

گوشی شیائومی می میکس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =