نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ترفندهای افزایش سرعت تایپ در گوشی­های هوشمند

سرعت تایپ در گوشی های هوشمند نسبت به کیبوردهای مکانیکی کمتر است از این رو کاربران به دنبال راه هایی برای افزایش سرعت تایپ در کیبوردهای لمسی گوشی های هوشمند هستند. استفاده از کیبوردهای لمسی برای تایپ کلمات مزیت های فراوانی داشته که مهم ترین آن ها صرفه جویی در وقت و هزینه است به عبارت بهتر خیلی از کاربران تمایل دارند به جای استفاده از کیبوردهای بزرگ و پر سر و صدای کامپیوتر و لپ تاپ از صفحه کلید لمسی گوشی برای تایپ کلمات استفاده کنند.

آشنایی با امکانات کیبوردهای لمسی

صفحه کلید لمسی گوشی های هوشمند قابلیت های جالبی داشته که یکی از آن ها Gboard (کیبورد گوگل) است.

استفاده از کیبورد گوگل به کاربر این امکان را داده تا ایموجی و گیف مورد نظر خود را جستجو کرده و تایپی روان و بدون لغزش داشته باشند. سایر امکانات جیبورد عبارت است از:

  • استفاده از قابلیت تایپ صوتی؛
  • استفاده از کلیدهای میانبر؛
  • قابلیت Suggestion،

در ادامه راه هایی برای افزایش سرعت تایپ در گوشی بیان خواهد شد.

روش های افزایش سرعت تایپ گوشی

از انگشت های شست و اشاره استفاده کنید

آسان ترین راه برای افزایش سرعت تایپ در کیبوردهای لمسی استفاده از انگشتان شست و اشاره همچنین تغییر موقعیت تلفن همراه است.

استفاده از قابلیت تصحیح خودکار

اغلب گوشی های هوشمند توانایی تصحیح غلط املایی را داشته که باعث افزایش سرعت تایپ میشود برای فعالسازی این ویژگی در گوشی لازم است تنظیمات AutoCorrecttor (قابلیت پیش بینی) را انتخاب کنید به این ترتیب با نوشتن یک یا 2 حرف کلمه مورد نظر ظاهر شده و سرعت تایپ افزایش می یابد.

استفاده از تایپ صوتی

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما اغلب گوشی های هوشمند قابلیتی به نام تایپ صوتی داشته که با استفاده از آن کلمات به حروف تبدیل شده و. کاربر به راحتی میتواند با حرف زدن متن مورد نظرش را تایپ کند البته این تکنولوژی علاوه بر داشتن مزایای فراوان معایبی هم دارد در صورت نصب نبودن این قابلیت به صورت پیش فرض میتوان آن را از گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کرد.

استفاده از کیبورد کشویی

بعضی از گوشی های هوشمند مجهز به صفحه کلید کشویی بوده که امکان تایپ سریع و آسان را برای کاربران فراهم میکند.

فعالسازی تنظیمات کلیدهای میانبر

کیبوردهای لمسی هم مانند مکانیکی قابلیتی به نام کلید میانبر داشته که با استفاده از آن میتوان کلمات را آسان تر تایپ کرد.

گاهی اوقات کیبوردهایی که به طور پیش فرض روی گوشی نصب شده نیازهای کاربران را فراهم نمیکندبه همین منظور میتوان به کمک نصب کیبوردهای جدید سرعت تایپ کلمات را افزایش داد در ادامه لیستی از بهترین کیبوردهای اندروید را معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با بهترین کیبوردهای لمسی اندروید

صفحه کلید SwiftKey

SwiftKey یکی از قدیمی ترین کیبوردهای اندروید بوده و قابلیت هایی مانند پیش بینی متن، پیشنهاد دادن ایموجی، اصلاح اشتباهات تایپی (فارسی و انگلیسی) دارد.

برای دانلود و نصب این برنامه کاربردی “کلیک” کنید.

Fleksy

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کیبورد قدرت پیش بینی متن و تایپ سریع بوده که آن را به یکی از معروفترین صفحه کلیدهای اندروید تبدیل کرده است.

استفاده از صفحه کلید Minuum به کاربر اجازه پیش بینی کلمات، ایموجی و میانبرهای حرکتی را داده همچنین سرعت تایپ را کنترل میکند شما میتوانید با ورود به بخش “اپلیکیشن های سایت” این نرم افزار کاربردی را به طور رایگان دانلود نمایید.

یکی دیگر از راه های افزایش سرعت تایپ در گوشی در اختیار گرفتن نشانگر است به این شکل که کاربر میتواند نشانگر را قبل کلمه ی اشتباه قرار داده و آن را اصلاح یا حذف نماید.

در این مقاله سعی کردیم شمارا با روش های افزایش سرعت تایپ در گوشی های اندروید آشنا سازیم برای دریافت اپلیکیشن های معرفی شده میتوانید به بخش اپلیکیشن های سایت مراجعه کنید.

همراهتان هستیم.

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =