نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش ایجاد حساب کاربری در گوشی

ایجاد حساب کاربری یکی از راه‌های استفاده از خدمات متنوع گوگل بوده که به تازگی توسط این شرکت به بازار عرضه شده به عبارت بهتر این حساب (اکانت) به شما این امکان را داده تا از سرویس‌هایی نظیر google photo، گوگل درایو و… به طور رایگان استفاده کرده از طرفی کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس‌ها فایل‌های مورد نظر خود را ذخیره و در مواقع ضروری بازیابی کنند برای آَشنایی بیشتر با نحوهٔ نصب و راه اندازی حساب کاربری در گوشی‌های اندروید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مزایای استفاده از حساب کاربری گوگل در گوشی

شرکت گوگل برای ارائهٔ خدمات بهتر به مشتریان و کاربران اندروید و ios اقدام به طراحی و تولید سرویس‌های جدیدی نموده که مزایای فراوانی به همراه دارد در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از حساب کاربری گوگل می‌پردازیم.

توانایی پشتیبان گیری از اطلاعات گوشی

اطلاعات و فایل‌های گوشی‌های هوشمند همواره در معرض دسترسی سارقین اینترنتی و هکرها قرار می‌گیرد از طرفی بعضی اوقات به دلایل نرم افزاری مجبور به فعالسازی تنظیمات کارخانه هستیم بنابراین سرویس گوگل اکانت به شما این امکان را داده تا فایل‌های خود را بعد ریستارت یا بوت کرده دستگاه دوباره بازیابی کنید.

ذخیره سازی اطلاعات، از مزیت‌های حساب کاربری

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این سرویس توانایی ذخیره سازی فایل است به این شکل که پس از فعالسازی اکانت مورد نظر می‌توان تمام اطلاعات و فایل‌های مورد نظر را روی سرویس گوگل درایو ذخیره و در مواقع ضروری به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

ذخیره و اجرای بازی‌های سنگین

استفاده از اکانت گوگل به کاربر این امکان را داده تا بازی‌های سنگین را به صورت امن ذخیره کرده و در مواقع ضروری بتوانند آن‌ها را بدون مشکل اجرا کنند.

افزودن حساب کاربری در سیستم عامل اندروید

بعد از آشنایی با حساب کاربری و مزایای استفاده از آن در این بخش نحوه افزودن حساب کاربری در سیستم عامل اندروید به طور تخصصی بیان می‌گردد.

برای افزودن حساب ابتدا وارد تنظیمات گوشی شده سپس گزینهٔ account را فعال کرده یا در صورت عدم نمایش این گزینه روی تب اکانت و کاربر ضربه بزنید.

بعد از انجام مرحلهٔ بالا صفحه‌ای مقابلتان باز شده که در پایین روی گزینهٔ add account ضربه زده و می‌توان نوع حساب مورد نظر را انتخاب نمود به عنوان مثال اگر قصد باز کردن حساب کاربری گوگل دارید، گزینهٔ google را لمس کنید.

نکات مهم:

بعد ایجاد حساب کاربری تمام اطلاعات شما نظیر لیست مخاطبین، رویدادهای تقویم گوشی و سایر اطلاعات به صورت خودکار با دستگاه شما همگام سازی می‌شود.

گاهی اوقات برای دسترسی به اکانت گوگل خود لازم است گذرواژه یا الگوی سیستم را به دلایل امنیتی وارد کنید.

خبر خوب اینکه شما می‌توانید در کنار حساب کاربری اصلی، اکانت دیگری در گوگل ایجاد کرده و دسترسی آن را برای افراد غریبه یا میهمانان باز بگذارید به این ترتیب می‌توانید گوشی خود را بدون نگرانی بابت از دست دادن اطلاعات به دیگران قرض بدهید.

نحوه حذف حساب کاربری در اندروید

برخی کاربران بعد ایجاد اکانت گوگل به دلایل مختلف اقدام به حذف آن کرده که در عمل تمام داده‌ها و اطلاعات ذخیره شده از حساب حذف می‌شود برای انجام این کار مانند ایجاد اکانت ابتدا وارد تنظیمات دست گاه شده و روی گزینهٔ اکانت (حساب‌ها) ضربه بزنید.

سپس اکانت مورد نظر خود را انتخاب و تیک مقابل آن را بردارید به این ترتیب حساب کابری ایجاد شده و تمام اطلاعات آن به طور دائم از گوشی شما حذف خواهد شد.

نکتهٔ آخر اینکه تمام موارد ذکر شده در این مقاله ممکن است در دستگاه‌های مختلف عملکرد یکسانی نداشته از این رو قبل هر چیز تنظیمات دستگاه خود را مورد بررسی قرار دهید.

برای آشنایی بیشتر با روش‌های تعمیر و نگهداری گوشی‌های هوشمند ما را دنبال کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =