نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهایی برای بهبود عملکرد گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی امروزه با به کارگیری قابلیت و امکانات فراوان به یکی از رقیبان اصلی شرکت های سامسونگ و هواوی تبدیل شده اند اگر به تازگی یکی از مدل های گوشی های هوشمند شیائومی را خریداری کرده اید، این مطلب را از دست ندهید.

شرکت شیائومی طی سال های اخیر با طراحی و تولید محصولات دیجیتال از جمله اسمارت فون (گوشی هوشمند) سهم زیادی در بازار چین و به دنبال آن بازار جهانی کسب کرده در این مقاله قصد داریم شما را با ترفندهایی برای افزایش کارایی گوشی های شیائومی آشنا کرده تا آن ها را به کار برده و لذت ببرید.

چگونه کارایی گوشی های شیائومی را افزایش دهیم؟

غیر فعال کردن آگهی های تبلیغاتی

متاسفانه شرکت شیائومی هنگام طراحی و ساخت محصولات خود آگهی هایی تحت عنوان ADNOYING نصب کرده که اغلب آزاردهنده و باعث کندی اجرای برنامه ها میشود غیر فعال کردن این تبلیغات اغلب کاری پیچیده و نیازمند مهارت زیادی است.

برای حذف تبلیغات ADNOYING مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا با استفاده از بخش تنظیمات گوشی وارد منوی Additional Settings شده و گزینه ی Authorization and revocation را انتخاب کنید.
  • سپس دکمه ی MSA را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید در مرحله بعد ابتدا 10 ثانیه صبر کرده سپس گزینه ی Revoke را انتخاب کنید به این ترتیب تبلیغات مذکور تا حد زیادی کاهش می یابد.

نصب لانچر سیستم عامل

برخی از کاربران طرفدار قرار دادن تمام اپلیکیشن ها در پیش زمینه گوشی خود نیستند لذا به این افراد پیشنهاد میشود بعد خرید گوشی مورد نظر خود لانچر مخصوص سیستم عامل را روی آن نصب کرده تا با استفاده از آن کلیه ی برنامه های نصب شده را نظم داده و به راحتی جستجو کرد.

حذف Bloatware از گوشی شیائومی

شرکت شیائومی نرم افزارهای زیادی به طور پیش فرض روی محصولات خود نصب کرده که اغلب کاربران چگونگی استفاده از آنها را نمیدانند وجود این نرم افزارها مشکلات فراوانی از جمله قفل شدن گوشی، کندی اجرای برنامه ها، پر شدن حافظه داخلی و مموری کارت و… را به وجود می آورد. خبر خوب اینکه تنها راه خلاص شدن از شر این برنامه های پر حجم و غیر ضروری نصب اپلیکیشن هایی مانند UnApp بوده که امکان حذف چندین برنامه به طور پیش فرض را در اختیار کاربران قرار میدهد.

فعالسازی گزینه ی System & Device

یکی از ویژگی های جالب و فوق العاده گوشی های شیائومی حرکات ناوبری بوده که با استفاده از آن میتوان با ضربه زدن روی صفحه نمایش نوع حرکت را انتخاب نمود برای فعالسازی حرکات ناوبری وارد تنظیمات گوشی خود شده سپس گزینه ی System & Device را انتخاب کنید.

انتخاب پنل تنظیمات سریع گوشی شیائومی

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد گوشی های شرکت شیائومی Quick Settings (تنظیمات سریع) است که با استفاده از آن میتوان عملکرد بخش هایی مانند حساب کاربری گوگل را تسریع کنید.

فعالسازی حالت شب

روشنایی بیش از حد صفحه نمایش یکی از دلایل اصلی مصرف باتری شناخته شده که برای جلوگیری از این مشکل بهتر است حالت شب (Night Mode) گوشی را فعال کنید برای این کار ابتدا نرم افزار Mi Fit را باز کرده سپس مسیر زیر را انجام دهید.

Profile> Mi Band 4> Night Mode

پیشنهاد میکنیم ویژگی شب را هنگام غروب خورشید روشن کرده یا به آن زمان بندی بدهید.

اعلان برنامه های گوشی را شخصی سازی کنید

بسیاری از مدل های گوشی شیائومی قابلیت شخصی سازی داشته که برای فعالسازی این قابلیت وارد منوی نوتیفیکیشن (هشدار) گوشی خود شده سپس تیک هشدار برنامه ها را فعال کنید در آخر روی نماد مدیریت برنامه ضربه زده تا اجازه تغییر و شخصی سازی برنامه ها برای شما فراهم شود.

امیدواریم این مطلب شما را در استفاده بهتر از گوشی خود راهنمایی و کمک نماید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =