نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

همه چیز در مورد تعمیرات موبایل شیائومی

شیائومی یکی دیگر از غول‌های صنعت تلفن‌همراه در جهان است. همچنین امروزه اسمارت‌فون‌های این کمپانی با نمایشگرهای جذاب و ساخت مستحکم خود، طرافداران زیادی را پیدا کرده است. این برند با وجود متناسب بودن با روایت ساخت چین به دلیل قابلیت اطمینان شناخته شده است. اگرچه تلفن‌ها کاملاً مقرون به صرفه هستند، اما تعمیرات خرابی‌هایی ممکن است برای قطعات این گوشی‌ها رخ دهد که نیاز به تعمیر پیدا کنند.

دلایل خرابی گوشی شیائومی

بدون شک می‌توان گفت عوامل زیادی در خرابی این موبایل‌ها وجود دارد مثل آب‌خوردگی گوشی‌ فشار و ضربه به دستگاه‌، گرما، سرما و… اما به نظر شما چه قطعاتی از شیائومی ممکن است بیشتردر معرض آسیب قرار گیرد و نیاز به تعمیر پیدا کند؟

تعویض ال سی دی شیائومی

اولین و شایع‌ترین موردی که ممکن است با توجه به عواملی که در بالا گفته شد آسیب ببیند، آسیب دیدگی و شکستن تاچ و ال‌سی‌دی گوشی شیائومی است.

آثار خرابی تاچ و ال‌سی‌دی شیائومی

کار نکردن تاچ، روشن نشدن صفحه نمایش، سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش، سو سو زدن صفحه نمایش، نشانه های خرابی LCD گوشی، به وجود آمدن هاله یا خطوط رنگی روی صفحه نمایش، پریدن تصویر در گوشی اندروید، وجود نقاط سیاه روی صفحه نمایش، بنفش شدن صفحه گوشی سامسونگ بر اثر ضربه، ظاهر شدن خط عمودی یا افقی روی LCD گوشی، بلند شدن ال‌سی‌دی گوشی به دلیل ضربه خوردن صفحه گوشی. این موارد اثاری هستند که بعد از‌ آسیب‌دیدن نمایشگر گوشی شیائومی شما می‌توانند رخ دهند.

خرابی باتری شیائومی

به علائم خرابی باتری گوشی شیائومی توجه کنید با افزایش سن تلفن، عملکرد باتری می تواند خراب شود. علائم اولیه مشکلات باتری می‌تواند بر اثر اتفاقات ناگوار مانند ضربه و فشار، گرما و حرارت بازی کردن با گوشی در هنگام شارژ و یا آب‌خوردگی نیز باشد. همچنین برخی بد افزارها نیز می‌توانند به مرور زمان باتری گوشی شما را از کار بیندازند و باعث خرابی و زود خالی شدن باتری گوشی شیائومی شما نیز شوند.

تعویض برد شیائومی

برد یکی از قطعات مهم در گوشی است و در واقع این قطعه مغز گوشی ها نز محسوب می‌شود. تلفن همراه با برد آسیب دیده یک دستگاه مرده در نظر گرفته می‌شود. خرابی برد در تلفن همراه به دلایل زیادی بدون آگاهی شما ایجاد می شود ممکن است هارد گوشی شیائومی شما بابرخورد فیزیکی مانند آب‌خوردگی، ضربه و… باشد. همچنین به تعمیر کاری که هارد گوشی شما را نیز تعمیر می‌کند نیز بستگی دارد. ممکن است در حین تعمیر، پایه های آی سی به دلیل ظریف بودن ناگهان جدا شود که در این صورت تمامی قطعات برد به طور کامل میبایست تعویض گردد.

تعویض دوربین شیائومی

آیا در عکسبرداری با گوشی شیائومی خود مشکلی دارید؟ هنگامی که برای گرفتن عکس بر روی دوربین خود کلیک می کنید فقط صفحه سیاه دارید؟ این مسئله برای گوشی های کمپانی شیائومی چندان هم معمول نیست اما مطمئناً می تواند مشکل آفرین باشد. معمولاً وقتی این اتفاق می افتد‌ که دوربین موبایل شیائومی شما، دیگر نمی تواند عکس بگیرد یا فیلم ضبط کند. برای این کار می‌بایست تعمیر آتن را به دست تعمیرکاران موبایل بسپارید.

تعویض اسپیکر شیائومی

قطعا یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است کاربران گوشی های شیائومی آن را تجربه کنند، خرابی اسپیکر است. بدون شک عوامل مختلفی مانند آب‌خوردگی، ضربه و فشار و… وجود دارد که می‌تواند صدای آن را ضعیف کند و یا حتی به طور کامل اسپیکر را از کار بیندازد.

خرابی سوکت شارژ

خرابی سوکت شارژ گوشی شیائومی از دسته مشکلات مهمی است که نمی‌توانید آن را نادیده گرفت. زیرا اگر باتری گوشی شیائومی شما شارژ نداشته باشد، بدون شک کار نخواهد کرد؛ پس بهترین و ساده ترین راهکار این است که هر چه زود تر آن را تعمیر نمایید.

خرابی هارد شیائومی

همانطور که می‌دانید این روزها خرابی هارد نیز بسیار در بین گوشی‌های هوشمند بسیار زیاد شده که اسمارت‌فون‌های شیائومی نیز از این موضوع مستثنی نیستند. در صورتی که بازی های سنگین و دیتا دار را انجام می‌دهید و یا سیستم عامل خود را به طور کامل تغییر می‌دهید، این موضوع می‌تواند باعث خرابی هارد و در نهایت منجر به تعویض این قطعه از گوشی شیائومی شما به طور کامل شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =