نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بسیاری از افراد روزانه با مشکلات عملکرد، مشکلات تخلیه باتری روبه رو هستند. بنابراین، در نهایت ما در مورد این موضوع مطالعه کردیم این راه حل های روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی را در این مقاله قرار داده ایم.

روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی

علت اصلی کند بودن و روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی

برای روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی یک گوشی شیائومی هوشمند عقب مانده و کند کار زندگی ما را دشوار می کند. ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که گوشی شیائومی شما کند و عقب مانده است، اما نگران نباشید. من توضیح خواهم داد «چگونه اینها را دوست داشته باشیم!» تلفن‌های هوشمند ما در زندگی ما مانند مینی کامپیوتر هستند، به این معنی که آنها از بسیاری از مشکلات مشابه رایانه‌های شخصی رنج می‌برند! در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا گوشی شیائومی شما کند و عقب مانده است

  • اجرای بیش از حد برنامه ها یا برنامه ها.
  • خیلی گرم شدن
  • استفاده از سیستم عامل قدیمی.
  • داشتن فضای ذخیره سازی خیلی کم
  • داشتن باتری قدیمی (کهنه).

نکات و ترفندهایی برای روان کردن گوشی شیائومی شما

شاید اینها دلایل کندی گوشی شیائومی هوشمند شما هستند، اما چگونه دستگاه خود را نرم تر کنیم؟ بیایید سعی کنیم این مشکلات را با توضیح تمام جزئیات در تاپیک زیر برطرف کنیم.

حذف برنامه های ناخواسته

برای روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی یکی از رایج ترین دلایل تاخیر و لکنت دستگاه های اندرویدی است. Play Store میزبان میلیون ها برنامه اندرویدی است که اکثر آنها رایگان هستند.

از منظر غیرتکنولوژیکی، اگر از برنامه ای استفاده نمی کنید، برنامه اجرا نمی شود. در واقعیت، احتمالاً در پس‌زمینه اجرا می‌شود و چند منبع سیستم را مصرف می‌کند که در غیر این صورت می‌تواند برای برنامه‌ای که می‌خواهید بدون مشکل اجرا شود مفید باشد.

برنامه‌های مختلفی که در گوشی شیائومی‌های هوشمند ما زندگی می‌کنند اجرا می‌شوند و برای ادامه کار باید به اینترنت متصل شوند. و اگر این برنامه‌ها مفید نباشند، فقط در صورت اتصال اندازه‌گیری شده، سخت‌افزار را سنگین می‌کنند یا صورت‌حساب‌های داده ما را افزایش می‌دهند. خلاص شدن از شر چنین برنامه هایی یک حرکت عاقلانه در مسیر افزایش سرعت اندروید خواهد بود.

برای مشاهده لیست برنامه های موجود در دستگاه خود، به تنظیمات > برنامه ها > مدیریت برنامه ها بروید. در اینجا، تمام برنامه ها لیست می شوند. ابتدا برنامه هایی را که به آنها نیاز ندارید نگاه کنید و شناسایی کنید. سپس روی آن برنامه خاص ضربه بزنید و سپس Uninstall را انتخاب کنید. در صورتی که گزینه Uninstall وجود ندارد، روی Disable ضربه بزنید.

تعمیرات گوشی شیائومی

پاک کردن کش برنامه

برای روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی داده‌های ذخیره‌شده برای برنامه‌ها به آن‌ها کمک می‌کند با سرعت بارگیری سریع‌تر برنامه با بیرون کشیدن داده‌ها از حافظه پنهان بارگذاری شوند. با این حال، برخی از برنامه ها هستند که شما به طور منظم از آنها استفاده نمی کنید. حذف آنها پاسخ ساده ای به چگونگی سریعتر کردن تلفن های اندرویدی است. با حذف داده های قدیمی، فضای زیادی را آزاد می کند. علاوه بر این، انجام این کار عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد و برنامه دارای اشکالات و مشکلاتی است، در اکثر مواقع پاک کردن کش می تواند این مشکل را برطرف کند.

همچنین، مطمئن شوید که در Exception ها یادداشتی وجود دارد. آنها را از: Security [Mi Default App] > Cleaner > Settings > Exceptions بررسی کنید.

پاک کردن RAM

برای روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی اندروید مهارت های مدیریت وظایف عالی دارد. پاک کردن رم گوشی شیائومی هوشمند می تواند عملکرد آنی را به شما افزایش دهد زیرا برنامه های ناخواسته مختلفی را می بندد که حافظه با ارزش تلفن شما را ضبط می کنند.

همچنین، مطمئن شوید که هیچ برنامه قفل شده ای وجود ندارد. آنها را از: Security [Mi Default App] > Boost Speed ​​> Settings > Lock Apps بررسی کنید.

روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی و بروز کردن

برای اطمینان از بهترین عملکرد ممکن از دستگاه خود باید مطمئن شوید که به روز شده است. اگر آپدیت اندروید در گوشی شیائومی شما موجود است، باید آن را نصب کنید. این به شما عملکرد را افزایش می دهد و به سرعت بخشیدن به کارها نیز کمک می کند. اگر برنامه خاصی وجود دارد که متوجه شده اید که شروع به chug (لگ) می کند، مطمئن شوید که آن نیز به روز است. بنابراین، به پلی استور بروید و مطمئن شوید که همه برنامه های شما نیز به روز هستند.

ممکن است بپرسید، “خب، شما فقط گفتید دستگاه خود را به روز کنید تا سریعتر شود، اما اکنون چیز دیگری می گویید؟” خوب، به روز نگه داشتن گوشی شیائومی اندرویدی شما یکی از نکات و ترفندهای اندرویدی است که تقریباً هر کاربر پیشنهاد می کند، اما همیشه شیائومی به روز رسانی های خوب و پایدار را انجام نمی دهد. علاوه بر این، اگر حافظه دستگاه شما کم است و چند سال از عمر آن می گذرد، ارتقاء آن به نسخه جدیدتر منابع اضافی را مصرف می کند.

خرابی گوشی شیائومی

تمیز کردن صفحه اصلی

برای روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی قرار دادن والپیپر زنده در صفحه اصلی و ویجت‌ها خوب به نظر می‌رسد، اما بار اضافی ایجاد می‌کند و بر عملکرد دستگاه شما تأثیر می‌گذارد. بهتر است تصویر زمینه زنده خود را با یک تصویر ثابت جایگزین کنید و تمام آیکون ها و ویجت های استفاده نشده را حذف کنید. از کشوهای برنامه استفاده کنید و همه برنامه‌های شما به آنجا منتقل می‌شوند. شلوغی کمتر در صفحه اصلی باعث افزایش عملکرد دستگاه شما می شود.

روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی و خاموش کردن انیمیشن ها

یکی دیگر از راه‌های سریع‌تر کردن دستگاه اندرویدی، کاهش یا خاموش کردن انیمیشن‌ها است. ابتدا باید Developer Options را در دستگاه خود فعال کنید.

در اینجا راهی برای فعال کردن گزینه های برنامه نویس وجود دارد، به تنظیمات > درباره تلفن بروید و ده بار روی شماره ساخت ضربه بزنید. این گزینه توسعه دهنده را در دستگاه شما فعال می کند.

اکنون می توانید انیمیشن ها را کاهش دهید. در اینجا به پایین اسکرول کنید و مقیاس انیمیشن پنجره، مقیاس انیمیشن انتقال و مقیاس مدت زمان انیماتور را خواهید یافت. سپس مقیاس انیمیشن 0.5x را بسازید. این انیمیشن و دستگاه شما را تا 50٪ سریعتر می کند! انجام این کار زمان استفاده از جلوه های بصری صفحه را کاهش می دهد.

برای خاموش کردن انیمیشن، به تنظیمات > تنظیمات اضافی > دسترسی > دید > اسکرول به پایین بروید و «حذف انیمیشن» را پیدا خواهید کرد. روی آن دکمه کلیک کنید و آن را روشن کنید! عملکرد گوشی شیائومی شما را 2 برابر سریعتر از قبل می کند.

راه اندازی مجدد دستگاه خود

برای روان‌ و سبک‌تر کردن گوشی شیائومی یک راه اندازی مجدد ساده می تواند سرعت گوشی شیائومی شما را افزایش دهد. “پشتیبانی فناوری اطلاعات: آیا سعی کرده اید رایانه خود را دوباره خاموش و روشن کنید؟” سوالی است که اکثر ما در مقطعی از زندگی با آن مواجه شده ایم. این مورد برای رایانه های ما نیز صدق می کند. راه اندازی مجدد دستگاه می تواند سرعت آن را حداقل برای مدت کوتاهی افزایش دهد. به طور مشابه، می تواند در مورد دستگاه های اندرویدی نیز وجود داشته باشد. هنگامی که دستگاه خود را راه اندازی مجدد می کنید، فایل های موقت را برای افزایش سرعت اندروید حذف می کند و حافظه تلفن را پاک می کند.

بیشتر بدانید: رفع مشکل گرمای بیش از حد در Redmi 9T و Redmi 9 Power

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =