نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قابلیت های جدید گوگل مپ 2021

گوگل مپ که امروزه یک اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای همه ی کاربران شده است و بدون شک اگر در مسیری گم شده باشد از اولین برنامه ای که کمک خواهید گرفت، google map است. این برنامه به کاربران امکان می دهد با استفاده از بهترین مسیر ممکن به مقصد سفر کنند همچنین گوگل جدیدا امکاناتی را در این اپلیکیشن ایجاد کرده و دسترسی کاربران را راحت تر کرده است که  Explore و  Google Lens مهمترین این به روزرسانی ها هستند.

بروزرسانی جدید گوگل مپ – ادغام جریان موسیقی

بیشتر مسافران در هنگام رفتن به محل کار یا تحصیل به موسیقی مورد علاقه خود گوش می دهند. به همین دلیل Google Maps با اجازه دادن به یکپارچه سازی Spotify که به شما امکان می دهد تا هنگام استفاده از Google Maps به Spotify دسترسی داشته باشید.

بروز رسانی جدید گوگل مپ – ادغام Spotify

همچنین شما می توانید به Apple Music یا Google Play Music بپیوندید که به شما امکان می دهد بلافاصله به لیست پخش خود گوش دهید. گرچه ممکن است این یک به روزرسانی ساده باشد ، اما مطمئناً از Google Maps افزوده می شود ، زیرا یک به روزرسانی است که تجربه کاربر را افزایش می دهد.

بروزرسانی جدید گوگل مپ – دستیار Google

در حین رانندگی یا رفت و آمد ، ممکن است لازم باشد که از ایستگاه هایی مانند فروشگاه ها و پمپ بنزین های بین راهی استفاده کنید. که شما می تونید از ابزار Google Assistant در گوگل مپ استفاده کنید. این ویژگی به شما در جستجوی مکانهای نزدیک در مسیر رسیدن به مقصد کمک کند. به عنوان مثال ، اگر بخواهید نزدیکترین پمپ بنزین های مسیر را جستجو کنید. با زدن گزینه Google Assistant  نزدیکترین پمپ بنزین ها” ،  روی نقشه برجسته می شوند. Google Assistant قصد دارد باهوش ترین دستیار هوش مصنوعی در سراسر کشور باشد و با یکپارچه شدن در یکی از محبوب ترین برنامه های Google به پیشرفت بیشتر آن کمک می کند.

بروزرسانی جدید گوگل مپ – پیشرفت سفر را به اشتراک بگذارید

اطلاع از دوستان ، همکاران یا خانواده در مورد مکانی که در طول سفر هستید مهم است.  Google Maps با افزودن دکمه Share Trip Progress این عملکرد را مجاز می کند. با استفاده از این ویژگی، می توانید نامه های متنی را در مورد میزان نزدیک بودن به مقصد برای مخاطبین خود ارسال کنید.

بروزرسانی جدید گوگل مپ – رفت و آمد و کاوش در برگه

 اکنون می توانید برگه Explore را در Google Maps مشاهده کنید. با این کار می توانید بهترین مکانهای مجاور را که ارزش تماشا دارند مانند رستوران ها و حتی مکان های دیدنی را مشاهده کنید.

دکمه رفت و آمدGoogle Maps1

برگه رفت و آمد به شما امکان می دهد هر مسیر و روش حمل و نقل را که به مقصد می روند مشاهده کنند. این ویژگی امکان می دهد زمان تخمینی را همراه با مسیرهایی که ممکن است ترافیک زیادی داشته باشند مشاهده کنید. که بسیار مفید است ، زیرا مسافران فوراً می توانند گزینه های خود را زودتر از موعد ارزیابی کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =