نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با مزایا و معایب گوشی ردمی 7 شیائومی

گوشی های شیائومی امروزه با وجود امکاناتی از قبیل قیمت مناسب، طراحی زیبا و منحصر به فرد، ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری جالب محبوبیت خاصی میان کاربران به دست آورده و به یکی از پرچمداران عرصه تولید محصولات دیجیتال تبدیل شده اند با این حال این گجت های هوشمند علاوه بر مزایای فراوان معایبی نیز به همراه داشته که در این مقاله قصد پرداختن به آن ها را داریم تا کاربران هنگام انتخاب و خرید این محصولات دیجیتال دچار اشتباه نشوند.

نقاط قوت گوشی ردمی 7 شیائومی

استفاده از تکنولوژی amoled

شرکت شیائومی در طراحی و ساخت صفحه نمایش محصولات خود از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا تحت عنوان آمولد استفاده کرده که وضوح و کیفیت تصاویر را تا حد زیادی بالا برده و تراکم پیکسلی (رزولوشن) آن را تا 1520 پیکسل افزایش میدهد.

بهره گیری از جدیدترین نسخه اندروید

بسیاری از کاربران بسته به نیاز خود تمایل به استفاده از بروز ترین نرم افزارها داشته به همین دلیل کمپانی شیائومی با نصب بروز ترین نسخه اندروید روی محصولات خود این نیاز کاربران را تا حد زیادی رفع نموده است.

مجهز به پردازنده و حافظه داخلی قدرتمند

گوشی ردمی 7 شیائومی با بهره گیری از پردازنده های گرافیکی قدرتمند توانایی کنترل و پردازش فایل های گرافیکی را داشته از طرفی این محصول از نظر حافظه به 3 دسته کلی 16، 32 و 64 گیگا بایتی تقسیم شده که در نوع خود مزیت بالایی محسوب میشود.

مشکلات رایج گوشی شیائومی مدل ردمی 7

نکاتی که در ادامه گفته میشود از معایب گوشی های شیائومی به خصوص مدل ردمی 7 محسوب شده و بهتر است کاربران قبل خرید به آن ها توجه کنند.

در دسترس نبودن قطعات

متاسفانه در کشور ما پشتیبانی سخت افزاری مناسبی از محصولات شرکت شیائومی به عمل نیامده بنابراین در صورت خرابی اجزای سخت افزاری این محصولات کابر باید زحمت زیادی برای یافتن تعمیرکار مجرب و متخصص متحمل شود.

عدم حضور نمایندگی رسمی

شیائومی یکی از برندهای نوظهور در عرصه ی طراحی و تولید ابزار هوشمند به خصوص موبایل است که طی چند سال اخیر سهم بازار چین و آسیا را از آن خود کرده اما متاسفانه این برند چینی نمایندگی در ایران نداشته به همین دلیل قطعات و اجزای سخت افزاری محصولات آن به سختی یافت میشوند.

عدم دسترسی به لوازم جانبی اورجینال

یکی از معایب اصلی گوشی های شیائومی عدم دسترسی به لوازم جانبی از جمله هندزفری، گلس، قاب و… است که اغلب هنگام خرید محصول ارائه نشده و کاربران باید پس از خرید گوشی مورد نظر خود باید نسبت به سفارش این لوازم اقدام و آن ها را به طور جداگانه روی تلفن همراه خود نصب نمایند.

متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی گوشی های شیائومی برخی تعمیرکاران یا فروشندگان هنگام تعمیر یا تعویض اجزای آن ها اغلب از لوازم غیر استاندارد و تقلبی استفاده کرده که به تدریج باعث خرابی و کاهش عملکرد گوشی خواهد شد بنابراین توصیه میکنیم هنگام خرید یا تعمیر اجزا و قطعات جانبی گوشی های شیائومی دقت کافی به خرج داده و این لوازم را از مراکز فروش معتبر تهیه نمایید.

استفاده از بدنه ی شیشه ای

بدنه یه گوشی ردمی 7 شیائومی از جنس شیشه ای و از طراحی ظریفی برخوردار است بنابراین این مدل برای کاربرانی که سابقه ی بالایی در انداختن تلفن همراه خود دارند گزینه ی مناسبی محسوب نمیشود.

حساسیت بالای قاب

متاسفانه یکی از نقاط ضعف گوشی های شیائومی به خصوص مدل ردمی 7 حساسیت بالای قاب پشت آن بوده که این محصولات را در برابر خراش و فشار آسیب پذیر کرده

نکته آخر اینکه گوشی ردمی 7 شیائومی یکی از مدل های خوش دست میان رده محسوب شده و مزایا و معایب فراوانی دارد برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول روی لینک زیر کلیک کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =