نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

کاربران زیادی هستند که تفاوت بین مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را تشخیص نمی دهند. به طور کلی، مشکلات نرم افزاری موجود در دستگاه که به دلایل بسیار جزئی ایجاد می شوند، با مشکلات سخت افزاری پیچیده اشتباه گرفته می شوند. بنابراین به شما توصیه می شود قبل از شروع هر راه حلی به چند نکته مهم توجه کنید. تفاوت بین نرم افزار و حوزه سخت افزاری دستگاه خود را درک کنید زیرا این کار دستیابی به نتایج مطلوب را برای شما آسان می کند. مشکلات رایج مربوط به دامنه نرم افزاری یک دستگاه است و بنابراین کاربران نیازی به نگرانی در مورد آنها ندارند. آنها به دلیل اشکالات اندرویدی هستند که همراه با به روز رسانی ها وارد می شوند. قبل از بررسی نحوه رفع مشکلات رایج در شیائومی ردمی نوت 9، در اینجا به بررسی سریع این دستگاه می پردازیم.

شیائومی ردمی نوت 9

مشکلات اتصال بلوتوث

برای رفع مشکلات مربوط به اتصال بلوتوث، مراحل زیر را انجام دهید.

  • برای تجربه بی وقفه، تلفن را از کیف یا جیب خود خارج کنید
  • مطمئن شوید که هیچ تشعشعی مسئول این مشکل که ممکن است در اطراف دستگاه باشد نیست
  • دلیل این مشکل در موارد خاص، اتصال محدود بین دستگاه های بلوتوث است. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که آنها آنقدر که باید به هم نزدیک نباشند
  • مطمئن شوید که مشکل واقعی به دلایل امنیتی ایجاد نشده است. بررسی کنید که آیا هر یک از دستگاه ها دارای ویروس هستند یا خیر
  • اطمینان حاصل کنید که بلوتوث گوشی هیچ محدودیتی بر روی آن توسط شما اعمال نشده است
  • بررسی کنید که آیا مشکل فقط به این دلیل است که دستگاه با سیستم عامل تلفن یا درایورهای پیش فرض بلوتوث مشکل دارد
  • این احتمال وجود دارد که داده های کش برنامه های نصب شده از چند هفته قبل حذف نشده باشند. این کار را انجام دهید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است
  • فقط مطمئن شوید که مشکل واقعی فقط به دلیل پنهان بودن دید بلوتوث ایجاد نشده است
  • ممکن است داده ها را به صورت انبوه از طریق بلوتوث ارسال کنید. به یاد داشته باشید که بلوتوث گوشی برای داده‌هایی با حجم حداکثر 100 مگابایت در یک حرکت ایده‌آل است
  • بررسی کنید که آیا مشکل واقعی فقط به این دلیل است که تلفن در حالت ایمن یا حالت صرفه جویی در مصرف انرژی کار می کند. آنها را غیرفعال کنید
  • دلیل این مشکل چیزی جز مشکل سازگاری نیست. هنگامی که نسخه های بلوتوث در هر دو دستگاه در برخی موارد متفاوت است، همین اتفاق می افتد
  • مطمئن شوید که دستگاه را به درستی با Xiaomi Redmi Note 9 خود جفت کرده اید. جفت شدن نامناسب اغلب باعث ایجاد مشکل می شود.
  • یک راه اندازی مجدد کلی انجام دهید و بررسی کنید که آیا این به شما کمک می کند تا با مشکل مقابله کنید

مشکلات اتصال وای فای/اینترنت

برای رفع مشکلات مربوط به اتصال وای فای یا اینترنت مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

  • این معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که گوشی هوشمند شما در آنتن وای‌فای ایراد دارد. بررسی کنید و اقدامات لازم را انجام دهید
  • مطمئن شوید که روتر کاملاً دور قرار نگرفته است که اغلب باعث مشکلات Wi-Fi می شود
  • رمز عبوری که در تلفن وارد می کنید ممکن است نادرست باشد. همان را بررسی کرده و دوباره وارد کنید
  • روتر تلفن و دستگاه را خاموش کنید. آنها را دوباره روشن کنید و دوباره سعی کنید وصل شوید
  • بررسی کنید که آیا حذف شبکه‌های وای فای شیائومی ردمی نوت 9 شما در گذشته به آنها کمک می‌کند تا این مشکل را برطرف کنید.
  • فقط مطمئن شوید که محدودیت پهنای باند شبکه در اتصال اینترنت شما به پایان نرسیده است. این می تواند خدمات را متوقف کند
  • مطمئن شوید که مرورگر دستگاه کاملاً بدون خطا است
  • بررسی کنید که آیا برنامه هایی که به آنها دسترسی دارید مشکل دارند یا خیر
  • از ایجاد هر گونه تغییر در تنظیمات LAN خودداری کنید زیرا باعث ایجاد مشکل در اتصال Wi-Fi می شود
  • بررسی کنید که آیا چیزی جز اتصال محدود اینترنت شما باعث این مشکل شده است یا خیر
  • فقط مطمئن شوید که روتر به درستی و دقیق پیکربندی شده است
  • دلیل این مشکل چیزی جز ازدحام در شبکه نیست. چند دستگاه از قبل متصل شده را جدا کنید و بررسی کنید که آیا این کمک می کند
  • بررسی کنید که آیا مشکل وجود دارد فقط به این دلیل که اتصال کابل روی روتر اشتباه است
  • این احتمال وجود دارد که مشکل به دلیل نگرانی امنیتی در شبکه وجود داشته باشد
  • بررسی کنید که آیا سرویسی که به آن دسترسی دارید برای آن لحظه خاص در دسترس نیست
  • یکی از برنامه های نصب شده در دستگاه شما ممکن است به ویژگی Wi-Fi تلفن دسترسی داشته باشد. بررسی کنید که آیا این دلیلی است که شما با مشکل مواجه می شوید

داده های تلفن همراه کار نمی کند

آیا داده های همراه گوشی شما به درستی کار نمی کند؟ چگونه باید این مشکل را برطرف کنیم؟

  • بسته داده شما ممکن است منقضی شده باشد. همان را بررسی کنید و مطمئن شوید که دلیل این مشکل نیست
  • این ممکن است به دلیل عبور از محدودیت پهنای باند روزانه شما باشد. بررسی کنید که آیا این مورد است
  • مطمئن شوید که مشکل واقعی از سیم کارت گوشی نیست. به راه حل های ذکر شده در عنوان «مشکلات سیم/شبکه» در این پست مراجعه کنید
  • اطمینان حاصل کنید که آیا سرویس های اینترنتی به هر دلیلی ممکن است با مانعی بر روی تلفن شما روبرو شوند
  • زمانی که گوشی در حال به‌روزرسانی برنامه‌های نصب‌شده یا دانلود به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل است، ممکن است این اتفاق بیفتد. بررسی کنید که آیا این دلیل است
  • فقط مطمئن شوید که خطای واقعی فقط به دلیل در دسترس نبودن فضای ذخیره سازی در گوشی ایجاد نشده است. این ممکن است در موارد خاصی اتفاق بیفتد
  • مشکل با ارائه دهنده خدمات یا شبکه می تواند دلیلی برای مواجهه با این خطا در تلفن شما باشد
  • مطمئن شوید که این مشکل را با سرعت پایین اینترنت اشتباه نگیرید
  • بررسی کنید که آیا مشکل ناشی از قدرت سیگنال ضعیف در شیائومی ردمی نوت 9 شما است یا خیر
  • در صورت سفارشی کردن آنها، تنظیمات شبکه را به حالت توصیه شده بازنشانی کنید. این می تواند مشکل را به طور قطع حل کند
  • به سادگی گوشی را راه اندازی مجدد کنید و بررسی کنید که آیا این به شما در رفع مشکل کمک می کند یا خیر
  • خاموش کردن خدمات رومینگ می تواند دلیلی برای این مشکل در دستگاه شما باشد
  • بررسی کنید که آیا انتخاب حالت شبکه در تلفن اشتباه است. هنگامی که از سیم‌کارت 3G استفاده می‌کنید، ممکن است یک شبکه 2G را انتخاب کرده باشید
  • پارتیشن کش دستگاه را پاک کنید و بررسی کنید که آیا با این کار مشکل دستگاه شما حل می شود.

آیا می دانید: معایب اصلی گوشی شیائومی

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + بیست =