نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با مشکلات گوشی بعد تعویض قاب

قاب گوشی‌های هوشمند بعد از مدتی بر اثر عوامل مختلف مانند ضربه، نفوذ گرد و غبار و آب به درون قاب، داغ کردن و… ازبین رفته و به تعویض نیاز دارد اما مشکل از زمانی آغاز می‌شود که با تعویض قاب گوشی برخی از ویژگی‌های آن مانند ضد آب بودن از بین می‌رود در این شرایط چه باید کرد؟

تغییر ظاهر یکی از مشکلات گوشی بعد تعویض قاب

یکی از نگرانی‌های اصلی کاربران بعد تعویض قاب گوشی، تغییر ظاهر آن بوده که اغلب موارد راه حلی ندارد.

 از بین رفتن خاصیت ضد آب گوشی

برخی از گوشی‌های امروزی نظیر سامسونگ مدل s9 مجهز به قابلیتی به نام ضد آب هستند که مزایای فراوانی برای کاربارن ایجاد کرده است اما متاسفانه با نفوذ آب به قطعات درونی و ترک خوردگی قاب گوشی از حالت ضد آب خارج شده و در برابر عواملی مثل فشار و ضربه بسیار حساس می‌شود.

بهتر است برای آشنایی بیشتر با مشکلات گوشی بعد تعویض قاب مفهوم ضد آب (ir) در گوشی‌های هوشمند را بدانید.

آشنایی با قابلیت ir (ضد آب) در گوشی‌های هوشمند

گوشی‌های مجهز به قابلیت ضد آب می‌توانند تا مدت زمان کوتاه و عمق مشخصی زیر آب دوام آورده و همین ویژگی گوشی‌های ir را میان کاربران محبوب ساخته برخی شرکت‌های سازنده نظیر اپل و سامسونگ برای افزایش فروش محصولات خود سعی کرده‌اند در مدل‌های جدید از این قابلیت استفاده کنند.

خرابی باتری، دلیل مشکلات بعد تعویض قاب

امروزه بیشتر قاب گوشی‌های هوشمند به سادگی جدا شده به همین دلیل بروز هر گونه مشکل مانند شل شدن، ترک خوردگی، شکستن کنارهٔ گوشی و… باعث شده تا قاب به راحتی باز شده و باتری از آن جدا شود.

بهترین زمان برای تعویض قاب گوشی

هزینهٔ تعویض قاب گوشی مخصوصاً در مدل‌های ضد آب بسیار بالا بوده از این رو اغلب موارد کاربران ترجیح می‌دهند با قاب شکسته و آسیب دیدهٔ گوشی خود کنار آمده و تنها عدهٔ کمی که ظاهر تلفن همراه برایشان مهم است اقدام به تعویض قاب گوشی خود می‌کنند با توجه به مشکلات ذکر شده توصیهٔ ما این است که هنگام خرابی یا خط و خش قاب سریعاً نسبت به تعویض آن اقدام نموده تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

آیا تعویض قاب گوشی توسط کاربر امکان پذیر است؟

قاب پشت گوشی یکی از قطعات مهم سخت افزاری گوشی‌های هوشمند محسوب شده که تعویض آن به مهارت و دقت بالایی نیاز دارد توصیهٔ ما این است که اگر در زمینهٔ تعمیر و نگهداری گوشی تخصص ندارید هرگز خودتان شخصاً اقدام به باز کردن پشت تلفن همراه ننموده و حتماً از کارشناسان متخصص کمک بگیرید.

نکات مهم هنگام تعویض قاب گوشی

 تعویض قاب گوشی همواره از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل در بخش انتهایی این مقاله می‌خواهیم نکاتی دربارهٔ آن یادآوری کرده تا کاربران و متخصصین تعمیر و نگهداری موبایل هنگام تعویض قاب به آن توجه کنند.

متاسفانه تعویض قاب گوشی احتمال شکستن و تاچ و آل سی دی را افزایش داده و در این موارد تعمیرگاه هیچ مسئولیتی به عهده نخواهد گرفت.

قبل تحویل گوشی به نمایندگی برای تعمیر یا تعویض حتماً از خرابی قاب و شاسی آن مطمئن شده زیرا در مرکز تعمیرات عیب یابی به صورت تخصصی صورت نگرفته و تنها مشکل مذکور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این مقاله سعی کردیم شما را با برخی مشکلات گوشی بعد تعویض قاب آشنا سازیم لازم به ذکر است در صورت بروز هر یک از مشکلات فوق می‌توانید در هر ساعت شبانه روز از طریق شماره‌های زیر باکارشناسان ما تماس گرفته یا درخواست خود را به صورت اینترنتی در بخش ” ثبت درخواست” وارد کرده تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

از همراهی شما متشکریم.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =