نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با خرابی های رایج گوشی هوشمند

میلیون ها کاربر روزانه با مشکلاتی از قبیل داغ شدن، خرابی باتری، شکستن صفحه نمایش و… در تلفن های همراه خود مواجه می شوند که بیشتر اوقات قطعه ی خراب به تعمیر یا تعویض نیاز دارد. در ادامه رایج ترین مشکلات گوشی های هوشمند در اختیار شما قرار می گیرد همراه ما باشید.

متداول ترین مشکلات نرم افزاری گوشی های موبایل

کند شدن تلفن همراه

رایج ترین مشکل تلفن همراه بوده و به مرور زمان اتفاق می افتد. خرابی فوق بیشتر در مدل های قدیمی و محصولات با حافظه ی پایین رخ می دهد  و علت اصلی بروز آن خرابی سیستم های نرم افزاری است.

پر شدن حافظه ی گوشی

برای رفع این اختلال، باید نکات نرم افزاری به کار برده، تعمیرات سخت افزاری ممکن نیست. اگر گوشی شما کارت حافظه را پشتیبانی نمی کند، به فکر تعویض آن باشید.

ویروسی شدن تلفن همراه

بعضی اوقات هنگام نصب برنامه های مختلف ویروس وارد دستگاه شما شده و عملکرد اجزا و قطعات آن را تحت تاثیر قرار می دهد برای رفع این مشکل می توانید از آنتی ویروس های مناسب سیستم عامل های اندروید و IOS استفاده کنید.

خرابی حافظه catch

برای رفع این اختلال باید تلفن همراه خود را ریست (reset) کنید.

متداول ترین خرابی سخت افزاری تلفن همراه شکستن صفحه نمایش تلفن همراه بوده که باعث ورود مایعات و گرد و غبار به داخل گوشی می شود و تنها راه رفع آن تعویض قطعه ی آسیب دیده است.

عدم اتصال به وای فای (اینترنت)

اگر wifi دستگاه خود را همزمان با چند دستگاه دیگر به اشتراک گذاشته، دچار مشکل شده اید لازم است تمام اتصالات مورد نظر قطع شوند. دلیل دیگر بروز اختلال فوق عدم اتصال صحیح به وای فای است که در چنین شرایطی رمز وای فای باید تغییر کند.

قفل شدن صفحه نمایش

ممکن است مشکل به وجود آمده به دلیل پر بودن حافظه رخ دهد که برای رفع آن گوشی خود را روی حالت safe mode قرار دهید.

ایا کاربران عادی می توانند گوشی خود را تعمیر کنند؟

بیشتر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تلفن همراه به آسانی و توسط خود کاربر قابل رفع نبوده،به مهارت و تخصص زیادی نیاز دارد پیشنهاد می کنیم هنگام بروز مشکلات حتما به نمایندگی مجاز شرکت سازنده مراجعه کنید.

یکی دیگر از مشکلات رایج گوشی های هوشمند کاهش طول عمر باتری آنهاست که برای رفع این مشکل لازم است نکاتی رعایت شود. در ادامه مهم ترین نکات معرفی خواهند شد.

نکات مهم برای افزایش طول عمر باتری

حتما از کابل شارژ اصلی و اورجینال دستگاه استفاده کرده، هنگام شارژ از گوشی همراهتان استفاده نکنید. نور صفحه دستگاهتان را هنگام استفاده کم کرده تا انرژی کمتری مصرف شود.

فقط هنگام نیاز بلوتوث و وای فای خود را روشن کنید و گوشی  خود را به مدت طولانی به شارژر متصل نکنید.

سعی کنید با استفاده از روش های مختلف تلفن همراهتان را خنک نگه دارید.

برای افزایش عمر گوشی خود تا حد ممکن چند نرم افزار به طور همزمان باز نکنید همچنین اگر از اینترنت فقط برای ارسال متن استفاده می کنید، نیازی به فعال سازی سرویس های 3g و4g ندارید.

خرابی های رایج سخت افزاری گوشی های هوشمند

روشن/ خاموش شدن ناگهانی تلفن همراه

رایج ترین مشکل در گوشی های هوشمند بوده که علت اصلی آن خرابی برد تلفن همراه می باشد.

داغ شدن گوشی هوشمند

علت اصلی بروز این مشکل، باز کردن چند فایل و نرم افزار به طور همزمان است.

تمام مشکلات مربوط به دوربین تلفن های همراه جز اختلالات سخت افزاری دسته بندی شده، برای رفع اختلال حتما لنز دوربین را تمیز کنید.

مشکل سیم کارت

ابتدایی ترین راه برای رفع این اختلال، خاموش/ روشن کردن گوشی است همچنین ممکن است سیم کارت به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد.

کارشناسان ما منتظر پاسخگویی به سوالات فنی شما هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =