نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

امروزه هیچ گوشی شیائومی به طور کامل تولید نمی شود. مشکلات جدی و نقص های مزمن می تواند از صفحه نمایش به نرم افزار، از نرم افزار تا ذخیره سازی رخ دهد. درست است که بزرگترین مشکلات از نظر صفحه نمایش را “شبح صفحه نمایش و سوختن صفحه” در نظر بگیریم. یک دستگاه کامل با تکنولوژی امروز غیرممکن است. امروزه برخی از گوشی شیائومی ها هنوز مشکلاتی مانند صفحه نمایش شبح و سوختگی صفحه نمایش دارند. مشکلاتی مانند صفحه شبح یا سوختگی صفحه چیست؟ در برابر مشکلاتی مانند صفحه شبح و سوختگی صفحه چه اقدامات احتیاطی باید انجام داد؟

مفهوم Ghost Screen

مفهوم Ghost Screen و Screen Burn-in چیست؟

مشکلات صفحه نمایش شبح و سوختگی صفحه باید جداگانه حل شوند. هر دو موضوع جداگانه ای هستند و باید متفاوت با آنها برخورد کرد. برای توضیح اینکه مشکلات صفحه شبح و سوختگی صفحه چیست، منطقی تر است که هر دو مشکل را یکی یکی بررسی کنیم.

Ghost Screen چیست

در مقایسه با سایر مشکلات، صفحه نمایش شبح و مشکلات سوختگی صفحه نمایش، صفحه شبح به عنوان یک مشکل بی گناه تر و قابل حل تر به نظر می رسد. صفحه نمایش شبح مشکلی است که در اکثر دستگاه ها دیده می شود. همانطور که با نام آن قابل درک است، صفحه ارواح زمانی است که محتوای نمایش داده شده روی صفحه از صفحه قبلی عقب مانده است. این آهنگ ها شبیه یک روح هستند و کم و بیش روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند. Ghost Screen که کاملا آزاردهنده است، می تواند به سطحی برسد که در درازمدت شما را از استفاده از آن باز دارد.

اگر بپرسیم چرا صفحه ارواح رخ می دهد، دلیل اصلی شکل گیری آن کیفیت پنل صفحه است. باید به کیفیت پنل دستگاهی که خریداری می کنید توجه داشته باشید و دستگاه هایی با پنل های مرغوب انتخاب کنید. علاوه بر این، استفاده از تلفن در هنگام شارژ برای مدت طولانی، داغ شدن بیش از حد و خواندن رنگ‌های مشکی در رنگ‌های سفید با روشنایی بالا باعث ایجاد صفحه شبح می‌شود.

رایت صفحه نمایش چیست

سوختن صفحه، بقایای صفحه قبلی را در پس‌زمینه مانند یک صفحه ارواح نشان نمی‌دهد. این تنها تفاوت بین صفحه نمایش سوختگی و صفحه شبح است. سوختن صفحه نمایش، تغییر رنگ، روشن شدن بیش از حد، یا کم نور شدن گروهی از پیکسل ها روی صفحه نمایش شما است. در حالی که بخشی از صفحه نمایش شما عادی تر است، دیدن نقاط محو شده در قسمتی دیگر، سوختگی صفحه نمایش نامیده می شود. سوختگی صفحه نیز مشکلی است که توسط صفحه شبح ایجاد می شود. دلایل مشکلات صفحه شبح و سوختگی صفحه نمایش یکسان است. اگر دستگاه شما دارای صفحه نمایش شبح است، احتمالاً صفحه نمایش را نیز می سوزانید.

دلایل صفحه نمایش شبح و سوختن صفحه نمایش یکسان است. جلوه های ساده اما بزرگی مانند استفاده طولانی مدت از صفحه نمایش، استفاده از آن در هنگام شارژ و استفاده از آن در روشنایی بالا وجود دارد.

Ghost Screen and Screen, Burn-in آیا راهی برای جلوگیری از آن وجود دارد؟

جلوگیری از مشکلات صفحه شبح یا سوختن صفحه نمایش قطعی نیست. اگر دستگاه شما هنوز صفحه نمایش شبح یا سوختن صفحه نمایش ندارد، مراقب باشید که از دستگاه خود در نور شدید و شارژ طولانی مدت استفاده نکنید. اگر دستگاه شما صفحه شبح و رایت صفحه نمایش را شروع کرده است، می توانید با روش هایی که فهرست کرده ایم آن را کاهش دهید. به یاد داشته باشید، اینها به طور کامل مشکلات صفحه شبح یا سوختگی صفحه را از روی صفحه نمایش شما حذف نمی کنند. فقط به کاهش آن کمک می کند.

چگونه می توان گوست صفحه نمایش و سوختگی صفحه را کاهش داد و حل کرد؟

این راه حل های کوچک اما موثر به طور موثری مشکلات صفحه شبح و سوختن صفحه در دستگاه شما را کاهش می دهد.

  • روشنایی را کم کنید و به چشم و صفحه خود استراحت دهید. کاهش آن به یک روشنایی متوسط ​​اولین قدم برای کاهش صفحه نمایش شبح و سوختن صفحه است.
  • استفاده از حالت تاریک موثرترین راه برای کاهش صفحه نمایش شبح و سوختگی صفحه است. با حذف روشنایی بیش از حد، از سوختن صفحه شبح و صفحه نمایش جلوگیری می کند.
  • یک پس زمینه تیره قرار دهید. مطمئن شوید برنامه هایی که استفاده می کنید دارای تم تاریک هستند.
  • هنگام شارژ استفاده نکنید. استفاده از گوشی شیائومی در حین شارژ باعث بروز مشکلات صفحه نمایش شبح و سوختن صفحه می شود.
  • ویژگی «نمایش همیشه روشن» را به حداقل برسانید.
  • غیرفعال کردن کلیدهای ناوبری راه حل دیگری برای جلوگیری از صفحه نمایش شبح و سوختن صفحه است.

آیا می دانید: 3 نکته مخفی برای افزایش سرعت گوشی شیائومی

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «مفهوم Ghost Screen و Screen Burn-in در گوشی چیست؟»

  1. بازتاب: علت تخلیه سریع باتری Redmi 5 Plus همراه با بررسی علت های خرابی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =