نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با یک آنتی ویروس شروع کنید. این قلدر شما در درب است، مطمئن شوید که هیچ چیز مضری برای گرم کردن مکان وارد نشود، از جمله بدافزار cryptojacking. یک نرم‌افزار امنیت سایبری قوی مانند آنتی‌ویروس رایگان Avast، بدافزار را در محل مسدود می‌کند و همچنین در صورت آلوده شدن وب‌سایتی که می‌خواهید از آن بازدید کنید به شما هشدار می‌دهد. برای محافظت از خود و سخت افزار خود قدم بردارید.

همچنین تمام توصیه های بالا به خصوص این دستور را که گوشی شیائومی خود را زیر نور مستقیم آفتاب قرار ندهید را در نظر داشته باشید. بسته به شدت نور خورشید، تلفن شما ممکن است خیلی سریع داغ شود (به عنوان مثال، اگر آن را روی داشبورد خود در ماشین خود بگذارید). حواستان به جایی باشد که آن را در کجا قرار می دهید تا وقتی به دنبال آن نیستید سرخ نشود. اگر با احتیاط با تلفن هایمان رفتار کنیم، آنها به خوبی به ما خدمات خواهند داد.

گوشی شیائومی خود را خنک کنید

بیشتر اوقات، دلیل گرم شدن تلفن شما به دلیل تعدادی از مشکلات مختلف است، نه فقط یکی. در اینجا چند نکته برای کمک به کاهش دما وجود دارد. اول اینکه هرگز گوشی شیائومی را در فریزر قرار ندهید. معرفی ناگهانی گوشی شیائومی خود به محدوده دمایی کاملاً متفاوت می تواند باعث ترک خوردن صفحه و سیستم با مشکلات سخت افزاری شود. به طور مشابه، قرار دادن تلفن در یخچال باعث می شود هم در داخل و هم خارج از پوسته آن متراکم شود که می تواند به قطعات الکترونیکی آسیب برساند. پیشنهادات بهتر عبارتند از:

اون برنامه رو خاموش کن

اگر متوجه شدید که تلفنتان بعد از روشن کردن یک برنامه خاص داغ می‌شود، ابتدا آن را خاموش کنید و سپس به تنظیمات > برنامه‌ها > برنامه‌های در حال اجرا > [برنامه‌ای که می‌خواهید خاموش شود] > توقف یا توقف اجباری را لمس کنید.

کیس را بردارید

پوشش پوست یا تلفن می تواند به عنوان عایق عمل کند و باعث تجمع گرما شود. آن را بردارید تا گوشی شیائومی خنک شود. اگر مشکل برطرف نشد، از گوشی شیائومی بدون آن استفاده کنید.

گوشی شیائومی را با قدرت کم اجرا کنید

در Android، به دنبال حالت صرفه جویی در باتری بگردید.

تنظیمات غیر ضروری را خاموش کنید

اغلب اوقات، مردم گزینه‌های GPS، بلوتوث یا Wi-Fi را روشن می‌گذارند، حتی زمانی که به آن‌ها نیاز ندارند. خاموش کردن برنامه‌های غیرضروری می‌تواند به گرمای بیش از حد پایان دهد و عمر باتری را کاهش دهد. هنوز بهتر است، زمانی که قصد استفاده از تلفن خود را ندارید، حالت هواپیما را روشن کنید.

از شر آشغال خلاص شوید

نه تنها برنامه‌هایی را که استفاده نمی‌کنید، بلکه داده‌های ناخواسته‌ای را که برنامه‌های مفید جمع‌آوری می‌کنند نیز حذف کنید. Avast Cleanup برای Android می تواند در اینجا به شما کمک کند.

روشنایی را کم کنید

یا روشنایی تطبیقی ​​را روشن کنید.

برنامه های خود را به روز نگه دارید

به روز رسانی در اصل نام دیگری برای بهینه سازی است. هرچه یک برنامه بهینه‌تر باشد، از منابع کمتری استفاده می‌کند، که احتمال اینکه گوشی شما را گرم کند کمتر است.

کابل شارژ را عوض کنید

هر چند وقت یکبار یک کابل شارژ معیوب می تواند باعث خرابی دستگاه شارژ شود. اگر گرما بیشتر در اطراف پورت کابل متمرکز است، می توانید به کابل دیگری تغییر دهید.

مقالات مرتبط:

انتقال مخاطبین به گوشی جدید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =