نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شیائومی یک برند چینی است که با افزایش فروش هر سه ماهه به یکی از سریع‌ترین برندهای گوشی هوشمند در ایران تبدیل شده است. این عمدتا به دلیل تلاش هایی است که این برند برای گنجاندن مشخصات رده بالا و مناسب در یک گوشی هوشمند با برچسب قیمت نسبتاً مقرون به صرفه انجام داده است. Xiaomi Mi یکی از بهترین سری گوشی های شیائومی است که دارای چندین مدل مختلف است که هر نیاز و نیاز هر شخصی را برآورده می کند. اگرچه شیائومی قطعات رده بالایی را با مشخصات نسبتاً بالاتر بسته بندی کرده است، اما در نهایت، این یک دستگاه الکترونیکی است که در معرض مشکلاتی مانند مشکل گرمای بیش از حد شیائومی Mi است. در این مقاله به بررسی مشکل گرمای بیش از حد شیائومی Mi خواهیم پرداخت.

مشکل گرمای بیش از حد شیائومی

علت مشکل گرمای بیش از حد شیائومی

به محض اینکه مردم دست خود را از گوشی های Mi Xiaomi امتحان می کنند، نظرات خود را در انجمن و وب سایت ها آپلود می کنند که ممکن است مثبت یا منفی باشد. ما چندین فروم را تجزیه و تحلیل کردیم و متوجه شدیم که Xiaomi Mi مستعد گرمای بیش از حد است، چیزی که باید در ابتدا برطرف شود تا از آسیب فیزیکی به هر یک از اجزای گوشی هوشمند یا خود گوشی جلوگیری شود.

اما اگر گاهی اوقات تلفن شما بیش از حد گرم می شود نگران نباشید، ممکن است پردازنده قدرتمند و پیکربندی رم که تا 8 گیگابایت حافظه رم ذخیره می کند که داده ها را سریعتر پردازش می کند و این همان چیزی است که اغلب باعث گرم شدن بیش از حد می شود. اما مشکل به این دو جزء محدود نمی شود، دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود تلفن شما بیش از حد داغ شود.

این عصاره شما را برای جلوگیری و حل مشکل گرمای بیش از حد با فرض اینکه مشکل نرم افزاری است راهنمایی می کند، با این حال، هر گونه آسیب مایع یا فیزیکی ممکن است به کمک متخصص نیاز داشته باشد.

مشکل گرمای بیش از حد شیائومی و متوقف کردن برنامه ها

مشکل گرمای بیش از حد شیائومی اغلب به دلیل فرآیندهای پس‌زمینه بیش از حد و همچنین برنامه‌هایی که در پیش‌زمینه اجرا می‌شوند و پردازنده‌ها و RAM را تا حد خود می‌کشند، ایجاد می‌شود. این می تواند به دلیل بازی هایی باشد که به ورودی گرافیکی بالاتری نیاز دارند یا ویدیوهایی که برای پخش به پهنای باند بالاتری نیاز دارند، می توانند برق را از تلفن نیز بمکند.

معمولاً این به مشکل گرمای بیش از حد منجر نمی شود، اما همیشه یک استثنا وجود دارد. وقتی متوجه شدید که تلفن در حال گرم شدن است، برنامه هایی را که به آنها دسترسی داشتید ببندید و تلفن را برای چند دقیقه بیکار روی میز نگه دارید. به محض کاهش فرآیندها و استفاده، دمای گوشی باید ظرف 10 تا 15 دقیقه به دمای ایده آل خود بازگردد.

همچنین می توانید این روش را با روش های مختلف دیگر ترکیب کنید تا دمای هسته گوشی، باتری و پردازنده را به دمای ایده آل خود برسانید و از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید.

خرابی گوشی شیائومی

دور نگه داشتن از حرارت مستقیم

برای مشکل گرمای بیش از حد شیائومی بسیار خوب، اگر این روش را نمی دانید، دست خود را بالا ببرید. گوشی هوشمند شما از عناصر مختلفی از جمله فلز، پلاستیک و آلیاژ تشکیل شده است که رسانای خوبی برای گرما هستند. این همان چیزی است که در صورتی که کاربران آن را در تماس مستقیم با گرما قرار دهند باعث گرم شدن بیش از حد آنها می شود.

خورشید تنها منبع گرما نیست، بلکه می‌تواند آتش، لامپ یا هر منبع نور دیگری باشد که می‌تواند عملکرد گوشی را مختل کند و همچنین خطر آسیب فیزیکی به قطعات را افزایش دهد.

عدم استفاده از تلفن در هنگام شارژ

برای مشکل گرمای بیش از حد شیائومی این چیزی جز عقل سلیم نیست که وقتی گوشی خود را به پریز برق وصل کرده اید، نباید از آن استفاده کنید. هنگامی که شما این کار را انجام می‌دهید، مواردی رخ می‌دهد که باعث ایجاد تعدادی خروجی می‌شود. اول از همه، باتری در حال شارژ شدن است، اما با استفاده مداوم حتی زمانی که می خواهد باتری را شارژ کند، استرس زیادی به دستگاه وارد می کند.

بنابراین، اغلب برندهای برتر توصیه می کنند که از استفاده از تلفن در هنگام شارژ خودداری کنند. علاوه بر این، با گزینه های شارژ داشبورد، بیش از یک یا 1 و نیم ساعت طول نمی کشد تا باتری به حداکثر شارژ برسد. تا زمانی که باتری شارژ شود، می توانید اوقات خوبی را با خانواده یا دوستان سپری کنید یا از انجام کاری که دوست دارید لذت ببرید.

تعمیرات گوشی

برداشتن قاب گوشی

برای گوشی‌های هوشمند واقعاً دستگاه‌های فشرده‌ای هستند که دارای چندین مؤلفه به طور همزمان برای ارائه یک رابط کاربری یکپارچه هستند. معمولاً گوشی با عبور هوا از درگاه شارژ یا هر شیار دیگری تهویه می شود که دمای داخلی را کنترل می کند.

اما زمانی که سیستم برای چند ساعت خستگی‌ناپذیر کار می‌کند یا زمانی که تهویه هوا مطابق با نیاز نیست، دما شروع به گرم کردن قسمت‌های داخلی سیستم می‌کند. از آنجایی که بیشتر قطعات از یک رسانای خوب گرما ساخته شده‌اند، این به پانل بیرونی منتقل می‌شود، جایی که می‌توانید افزایش دمای آن را حس کنید.

کیس های تلفن اغلب یکی از مقصرانی هستند که باعث انسداد مکانیزم خنک کننده می شوند، بنابراین سیستم بیش از حد مجاز خود یعنی بیش از حد گرم می شود. راه حل ساده است. درپوش را بردارید و گوشی را به مدت 10 تا 15 دقیقه کنار بگذارید، اگر نه بیشتر، این برای کاهش دما کافی است.

بستن برنامه های پس زمینه

برای مشکل گرمای بیش از حد شیائومی پردازنده ها، RAM و ROM و سایر اجزای مورد نیاز به طور همزمان کار می کنند. وقتی برنامه‌های بیشتری در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، عمر باتری و همچنین قدرت پردازش بیشتری مصرف می‌شود.

به این معنی که به دلیل افزایش تعداد برنامه های در حال اجرا در سیستم، پردازنده مجبور به پردازش داده های بیشتری می شود و این همان چیزی است که به گرمای بیشتر کمک می کند. ممکن است در حال حاضر مشکلی ایجاد کند یا نه، اما همچنان گرم می شود، در دراز مدت، مطمئناً به قطعه فیزیکی آسیب می رساند.

بنابراین، از استفاده بیش از حد از برنامه های مورد نیاز خودداری کنید و برنامه هایی را که در حال حاضر به آنها نیاز ندارید را از بین ببرید. به «تنظیمات > برنامه‌ها > در حال اجرا» بروید و سپس فهرست برنامه‌ها و سرویس‌های در حال اجرا را بررسی کنید. اکنون روی دکمه با عنوان “Stop” ضربه بزنید.

بیشتر بدانید: نحوه بازیابی عکس های پاک شده در گوشی شیائومی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =