نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا زیر نویس اهمیت دارد؟

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه زیرنویس ها یا زیرنویس های بسته را در فیلم های خود ایجاد کنید و سپس آنها را در کانال های اجتماعی خود بارگذاری کنید. در این مطبلب از موبایل آباد قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه می تونید در هنگام تماشای یک فیلم در موبایل چگونه تبدیل به زیرنویس کنید.

ساخت زیر نویس ویدئو با موبایل

اهمیت زیر نویس ها به دلیل است زمانی که کاربران متوجه زبان افرادی که در آن فیلم صحبت می شود نباشند. و یا افرادی که ناشناوا هستند، زیرنویس ها نقش پررنگی دارند.

به همین دلیل است که امروز پنج برنامه یا ابزار برای ویرایش و افزودن زیرنویس به فیلم های شما برای شما آورده ایم.

زبان ایجاد زیر نویس ها

 در هنگام ایجاد زیر نویس ها باید دقت کنید که زیر نویس های شما قرار استبه کدام زبان باشد. و اگر فارسی باشد شما می بایست گزینه فارسی را در زیر نویس ها اضافه نمایید.( می توانید دو زبان را به زیر نویس ها در گوشی اضاغه کنید.

ابزارهایی برای ویرایش و افزودن زیرنویس به فیلم ها)

در واقع ، هر ویرایشگر ویدئو می تواند به شما در افزودن زیرنویس به زبان دلخواه شما کمک کند.

1- ابزار های زیر نویس فیلم در گوشی – inshot

اینشات یکی از برنامه های محبوب برای کاربران است که از ان برای ادیت فیلم یا عکس استفاده می شود. اما جالب است بدانید این برنامه قابلیت دیگری نیز دارد و آن ها ایجاد زیر نویس در زیر فیلم ها است.  برای افزودن زیرنویس از برنامه فقط باید فیلم را اضافه کنید ، قطعه ای را که می خواهید آن را اضافه کنید انتخاب کنید و گزینه متن را انتخاب کنید. از بین گزینه ها می توانید اندازه ، رنگ را اصلاح کرده و در نوار ویدیو تنظیم کنید تا با صدا هماهنگ شود.

 2- ابزار های زیر نویس فیلم در گوشی – WONDERSHARE FILMORA

Wondershare Filmora  یک ویرایشگر قدرتمند برای نصب بر روی رایانه شما است ، و برای هر دو سیستم عامل Mac و Windows در دسترس است.

Wondershare کاملاً از قابلیت شکل دادن به زیرنویس فیلم های شما برخوردار است. شما بلافاصله رابط کاربری ساده آن را دریافت کرده و با ویرایشگر حرفه ای آن فیلم های زیبایی ایجاد خواهید کرد.

3- ابزار های زیر نویس فیلم در گوشی –  VIDEOTOOLBOX

Videotoolbox یکیی دیگر از ابزار های ادیت و ایجاد زیر نویس فیلم در گوشی است. شما در این برانمه می توانید فایل زیرنویس را به راحتی اضافه کرده و فیلم خود را بارگزاری کنید.

4- ابزار های زیر نویس فیلم در گوشی –  ویرایشگر ویدئو OPENSHOT

یک نرم افزار ویرایش ویدئو که با استفاده از آن می توانید زیرنویس های خود را با انتخاب قلم و اندازه اضافه کنید و قبل از ذخیره پروژه ، پیش نمایش آن را ببینید

این ابزار علاوه بر اینکه یک ابزار رایگان عالی برای افزودن زیرنویس یا زیرنویس بسته به ویدیوهای شما است ، یک ویرایشگر کامل برای شخصی سازی مطالب شما است. می توانید از آن برای مایکروسافت ، اپل یا لینوکس استفاده کنید.

5- ابزار های زیر نویس فیلم در گوشی – MOVAVI VIDEO EDITOR

این نرم افزار یک ابزار ویرایشگر قدرتمند است که با آن می توانید زیرنویس ها را به فیلم های خود اضافه کنید.

استفاده از آن آسان است و به شما امکان می دهد گزینه های مختلفی را برای شخصی سازی زیرنویس خود انتخاب کنید: اندازه ، فونت ، رنگ و زمانی که باید روی صفحه باشد.

علاوه بر این ، اگر می خواهید محتوای خود را ویرایش کنید ، دارای بسیاری از ویژگی ها برای تبدیل فیلم های شما به آثار هنری است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «ساخت زیر نویس ویدئو با موبایل»

  1. بازتاب: آموزش کاهش مصرف اینترنت سیم کارت گوشی در اینستاگرام | تعمیر تخصصی گوشی شیائومی در تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 7 =