نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا پس از به‌روزرسانی به MIUI 12، در دستگاه شیائومی خود با اشکالات و تأخیر مواجه هستید؟ اگر بله، پس شما در جای درستی هستید. در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید میزان استفاده و علت مصرف بالای رم MIUI 12 را برطرف کنید. بیایید به مقاله نگاه کنیم.

علت مصرف بالای رم MIUI 12

بررسی و علت مصرف بالای رم MIUI 12

برای علت مصرف بالای رم MIUI 12، MIUI 12 می‌تواند به‌روزرسانی خوب و واضح را فرض کند، اما، متأسفانه، بیش از فواید، تاخیر و ناهنجاری‌ها را به همراه دارد. با این حال، مزایای زیادی برای آن وجود دارد، اما این اشکالات و سرعت پایین می تواند کاربرانی مانند شما را عصبانی کند. علاوه بر این که در حال آزمایش بوده و ما هیچ راه حل دائمی برای آن نداریم. اما، در اینجا ما با یک راه حل موقت برای شما دوستان هستیم.

بنابراین، استفاده زیاد از RAM بیشتر به دلیل عدم استفاده از برنامه ها رخ می دهد. یا ممکن است به دلیل برخی مسائل دیگر باشد. ما می توانیم با کاهش استفاده از Ram از دستگاه مشکل را برطرف کنیم.

روش شماره 1: کاهش Ram

با این حال، همه تلفن‌ها دارای برخی از برنامه‌های داخلی هستند که ما از آنها استفاده نمی‌کنیم. متأسفانه، برنامه های ورزشی، ناوبری، و غیره بی فایده هستند، علاوه بر این، برنامه های خاصی وجود دارد که ما آنها را برای یک بار استفاده نصب می کنیم و آنها را در گوشی خود می گذاریم.

برای آزاد کردن فضا، می‌توانید به سادگی آن برنامه‌ها را حذف نصب کنید. اما در صورتی که آنها قادر به حذف نصب نیستند، می توانید آنها را با استفاده از موارد زیر غیرفعال کنید:

  • به تنظیمات بروید.
  • برنامه ها را انتخاب کنید
  • برنامه ای را انتخاب کنید که دیگر استفاده نمی شود.
  • روی غیر فعال کردن کلیک کنید.

امیدواریم این به شما کمک کند تا میزان استفاده از رام خود را کاهش دهید. علاوه بر این، راه دیگری برای رفع مصرف بالای رم در MIUI 12 وجود دارد. اجازه دهید نگاهی به مراحل داشته باشیم:

روش شماره 2: فعال کردن گزینه های توسعه دهند

برای علت مصرف بالای رم MIUI 12 باید مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله شماره 1: شما باید گزینه های توسعه دهنده را فعال کنید. برای این کار باید روی گزینه about phone در تنظیمات کلیک کنید. پس از آن، نسخه MIUI را 7 بار کلیک کنید.

مرحله 2: این عمل شما را به تنظیمات اضافی هدایت می کند. در آنجا به دنبال گزینه توسعه دهنده بگردید.

مرحله شماره 3: محدودیت فرآیند پس‌زمینه را بررسی کنید. بیشتر، شما می توانید بهینه سازی حافظه را بر اساس انتخاب خود تنظیم کنید.

علاوه بر این راهنما، حافظه رایگان نیز یک حافظه ضایعات است. بنابراین، اگر هنگام اجرا یا باز کردن برنامه های خود با تاخیر مواجه نشدید، ممکن است نگران نباشید. علاوه بر این، اگر در حین باز کردن برنامه ها با تاخیر و وقفه مواجه شدید، ممکن است با این روش ها مشکل را برطرف کنید.

همچنین برای رفع کامل این خطا باید منتظر هر گونه آپدیت بعدی شیائومی باشید.

بیشتر بدانید: مشکلات گوشی های هوشمند شیائومی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =