نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

برندهای چینی گوشی‌های هوشمند از زمانی که در ایران عرضه شدند سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند و صدای آن تنها با هر عرضه گوشی بلندتر می‌شود. پیشرو در شیائومی، که در ساخت گوشی‌های ارزان قیمت با ویژگی‌هایی که مشتریان ایرانی دوست دارند، مهارت دارد. علیرغم داشتن نمونه کارهای مینیمالیستی، همچنین یکی از بالاترین حجم را برای هر یک از مدل های خود به فروش می رساند. به عنوان مثال، Redmi Note 3 با فروش بیش از 2300000 دستگاه تا سپتامبر 2016، شماره یک گوشی هوشمند فروش آنلاین در ایران است.

گوشی های شیائومی به خاطر بهترین گوشی های هوشمند با قیمت مناسب با مشخصات عالی، ساخت محکم و پردازنده قدرتمند شناخته می شوند. با این حال، تلفن شیائومی در معرض مشکلات خدماتی است و چندین مشتری گزارش آسیب و نقص در چند ماه پس از خرید دارند. اگر از طرفداران Mi هستید و اخیراً یک گوشی شیائومی خریداری کرده‌اید، می‌توانید با یک گارانتی طولانی یا طرح محافظت از آسیب از آن محافظت کنید. ما برخی از مشکلات رایج را در اینجا با راه حل لیست می کنییم.

مراحل رفع مشکلات گوشی شیائومی

  1. بیش از حد حرارت

ما با بسیاری از کاربران شیائومی مواجه شدیم که از گوشی خود شکایت داشتند و می‌گفتند، هنگامی که آن را برای مدت طولانی شارژ می‌کنید و در برخی موارد، زمانی که برای مدت طولانی‌تری از گوشی استفاده می‌کنید، دستگاه گرم می‌شود.

از شارژ کردن تلفن خود برای ساعت ها به طور مداوم خودداری کنید، مگر اینکه قصد دارید در زمستان از تلفن خود مانند بخاری استفاده کنید.

گزینه تصاویر پس زمینه زنده را در دستگاه خود متوقف کنید، زیرا باتری بیش از حد مصرف می کند و پردازنده را مشغول نگه می دارد و در نتیجه داغ می شود. برای والپیپرها به حالت استاتیک بچسبید و هنگام شارژ از تلفن خود استفاده نکنید.

همچنین از انجام بازی های با وضوح بالا یا استفاده همزمان از چندین برنامه خودداری کنید، زیرا این کار دستگاه را به راحتی گرم می کند. اگر با این مشکل مواجه شده اید، قبل از اینکه به مرکز خدمات شیائومی بروید، این نکات را در خانه امتحان کنید.

  1. عمر باتری بد

گوشی‌های شیائومی به دلیل ویژگی‌هایی که ارائه می‌کنند محبوب هستند، بدون شک، اما از نظر عمر باتری بد نیز به همان اندازه محبوب هستند، به خصوص در مورد Xioami Mi3 اگرچه به باتری با ظرفیت بالا 3050 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است. از این گذشته، آن را با صفحه نمایش HD و پردازنده QUALCOMM snapdragon 801 عرضه می کند، بنابراین مطمئنا باتری بیشتری مصرف می کند. کاری که می توانید انجام دهید این است که حالت لرزش گوشی را غیرفعال کنید و روشنایی صفحه را کم کنید.

به یاد داشته باشید، باتری های قابل شارژ لیتیوم یون در هنگام استفاده گرما تولید می کنند، بنابراین از انجام بازی های طولانی مدت خودداری کنید. همچنین، GPS و Google Maps خود را خاموش کنید و تنها زمانی که نیاز به استفاده از آنها دارید، آنها را روشن کنید، زیرا باتری کافی مصرف می کنند.

در نهایت فراموش نکنید که حالت ذخیره باتری را روشن کنید. به منوی تنظیمات > گزینه پیشرفته > باتری > حالت ذخیره باتری بروید.

  1. مشکلات اتصال وای فای و بلوتوث

به نظر می رسد اتصال بد وای فای یکی از نگرانی های اصلی اکثر کاربران شیائومی باشد. اگر شما نیز یکی از آنها هستید، سعی کنید به شبکه مورد نظر خود متصل شوید، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و سعی کنید دوباره به شبکه متصل شوید.

اگر مشکل برطرف نشد، روتر را مجددا راه اندازی کنید و دوباره به شبکه وصل شوید. برای مشکل بلوتوث، همه دستگاه های جفت شده را از تلفن خود حذف کنید و سپس جفت شدن با دستگاه را امتحان کنید.

  1. عملکرد آهسته

اکثر ما به خصوص کاربران اندرویدی با این مشکل مواجه بوده ایم. وقتی سرعت گوشی شما کاهش می یابد، فقط گزینه های توسعه دهنده را فعال کنید.

به طور پیش فرض، این گزینه ها پنهان هستند، بنابراین باید به صورت دستی آنها را روشن کنید. به تنظیمات > درباره تلفن بروید و چند بار روی «شماره ساخت» ضربه بزنید تا گزینه‌ها نشان داده شود. پس از انجام، گزینه‌های زیر “تنظیمات> تنظیمات اضافی” را مشاهده خواهید کرد.

روی گزینه‌ها ضربه بزنید و به پایین بروید تا «مقیاس انیمیشن پنجره»، «مقیاس انیمیشن انتقال» و «مقیاس مدت زمان متحرک» را پیدا کنید.

برای بهبود عملکرد، آن گزینه ها را خاموش کنید یا آنها را به 0.5 برابر کاهش دهید. این باید به بهبود عملکرد گوشی شما کمک کند.

  1. خدمات پس از فروش ضعیف

شیائومی به تدریج در حال گسترش است، اما در مقایسه با سایر مراکز خدمات برند، هنوز مراکز خدمات شیائومی به اندازه کافی در سراسر ایران وجود ندارد.

ما برای برخی از تجربه‌های پس از فروش شیائومی به صورت آنلاین گشت و گذار کردیم و بیشتر کاربرانی را دیدیم که از نداشتن مراکز خدمات زیادی در شهرهای مختلف ایران شکایت داشتند.

اگر از طرفداران وفادار اندروید هستید و یک گوشی هوشمند شیائومی را در لیست «بایدها» خود دارید، خرید آن را با گارانتی طولانی توصیه می کنیم.

OnsiteGo گارانتی گسترده ای را برای دستگاه های دارای خدمات انتخاب و رها کردن رایگان ارائه می دهد که بلافاصله پس از پایان گارانتی شیائومی شروع می شود. همچنین تمامی تعمیرات فقط در مراکز خدمات شیائومی انجام می شود و این طرح از 249 روپیه شروع می شود. بنابراین اگر از قبل برنامه گارانتی تمدید شده را دارید، پس از اتمام گارانتی شیائومی نگران هزینه تعمیرات نباشید.

https://mobile-xiaomi.ir/%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d9%86/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =