نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شیائومی بازار هند را طوفانی کرده و به یکی از سودآورترین فروشندگان گوشی های هوشمند تبدیل شده است. بزرگ‌ترین USP‌های آن ویژگی‌های فوق‌العاده با قیمت‌های مناسب جیبی هستند. اما اخیراً، گوشی های بخش مقرون به صرفه آن با مشکلات ثابتی روبرو هستند که بیشتر به دلیل پوسته MIUI است. اضافه شدن به لیست مشکلات موجود مانند تخلیه باتری، سوسو زدن صفحه، تاخیر سیستم، گرد و غبار دوربین عقب، شارژ کند، اشکال Wi-Fi، عدم پاسخگویی صفحه لمسی، مشکلات گرمایش سری Redmi Note 10 است.

راه حل جلوگیری از داغ کردن ردمی نوت 10

چندین فروم آنلاین مملو از شکایات مربوط به مشکلات گرمایش سری Redmi Note 10 است. این برای شیائومی چیز جدیدی نیست زیرا خط تولید Redmi Note آنها همیشه نگرانی های کمی را در زمان عرضه آنها ایجاد کرده است. مشکلات گرمایشی در میان سری Redmi بسیار رایج است، اما معمولاً این شرکت به زودی آنها را حل می کند. با این حال، این بار، شیائومی هنوز به مشکلات گرمایش Redmi Note 10 Pro رسیدگی نکرده است.

  1. اجتناب از شارژ بیش از حد

اغلب اوقات ما تمایل داریم که گوشی های هوشمند خود را بدون اینکه متوجه باشیم بیش از حد شارژ کنیم. بنابراین مراقب گوشی هوشمند خود باشید و به محض اینکه باتری پر شد، آن را وصل کنید. شارژ بیش از حد می تواند منجر به مشکلات گرمایشی شود و می تواند باتری گوشی هوشمند شما را تخلیه کند. در صورت امکان دوباره کالیبره کنید. جزئیات فرآیند را اینجا بررسی کنید.

  1. روشنایی کمتر

سری Redmi Note 10 شما ممکن است به دلیل روشنایی بالا با مشکلات گرمایشی مواجه شود. این اغلب اتفاق می افتد، به خصوص زمانی که شما در خارج از منزل هستید. سعی کنید همیشه سطح روشنایی گوشی هوشمند خود را پایین نگه دارید. این کار از داغ شدن بیش از حد گوشی شما جلوگیری می کند و همچنین در زمان باتری صرفه جویی می کند.

  1. برای مدت طولانی بازی نکنید

تا زمانی که شیائومی تمام مشکلات را برطرف کند، بهتر است برای مدت طولانی بازی نکنید. توصیه می شود در حین بازی استراحت های کوتاهی داشته باشید تا گوشی شما بیش از حد داغ نشود. انجام بازی ها باتری زیادی مصرف می کند و به حافظه بسیار بیشتری نیاز دارد. همه اینها می تواند منجر به مشکلات گرمای بیش از حد شود، بنابراین از انجام بازی برای مدت طولانی خودداری کنید.

  1. میزان مصرف باتری خود را پیگیری کنید-

برخی از برنامه ها نسبت به بقیه از حافظه و باتری بسیار بیشتری استفاده می کنند. تا زمانی که شیائومی تمام این مشکلات را برطرف کند، بهتر است از نگه داشتن این برنامه‌ها برای مدت طولانی در گوشی‌های خود خودداری کنید. می‌توانید پس از استفاده از آن‌ها، آن‌ها را حذف نصب کنید و شاید بعداً دوباره آن‌ها را نصب کنید.

  1. همیشه حالت ذخیره انرژی خود را روشن نگه ندارید-

این چیزی است که بسیاری از مردم نمی دانند. نگه داشتن تلفن شما همیشه در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی منجر به مشکلات داغ شدن بیش از حد و تخلیه باتری می شود. بنابراین یک سطح باتری خاص را تنظیم کنید، که به طور خودکار حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را آغاز می کند. همیشه آن را فعال نگه ندارید.

  1. بستن برنامه های استفاده نشده-

در نهایت، همیشه به یاد داشته باشید که تمام برنامه هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند را ببندید. اغلب اوقات برنامه‌ها در پس‌زمینه کار می‌کنند و ممکن است منجر به مشکلات داغ شدن بیش از حد در Redmi Note 10 Pro شما شود. از این رو توصیه می شود تمام برنامه های استفاده نشده روی گوشی خود را ببندید.

اگر در سری Redmi Note 10 خود با مشکل گرمای بیش از حد مواجه هستید، این مراحل را امتحان کنید. ما از شما می خواهیم که آرام باشید زیرا در این مورد تنها نیستید. بسیاری از کاربران این شکایت را مطرح می کنند. بنابراین نمی توان گفت که شیائومی به زودی تمام این مشکلات را اصلاح خواهد کرد. ما مطمئناً همه پیشرفت‌ها را در این مورد پیگیری می‌کنیم، بنابراین مراقب مقالات ما باشید.

مقالات مرتبط:

ساخت زیر نویس ویدئو با موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =