نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه رفع مشکل «کار نکردن دوربین در Android» را در دستگاه تلفن همراه خود با استفاده از مراحل ذکر شده در زیر بیاموزید!

مراحل تعمیر دوربین در گوشی شیائومی

  1. دستگاه را راه اندازی مجدد کنید

هنگامی که متوجه شدید مشکلی در مورد کار نکردن دوربین تلفن اندروید وجود دارد – به عنوان مثال، برنامه را اجرا می کنید و پیام خطای “دوربین کار نمی کند” تقریباً بلافاصله ظاهر می شود – در راه اندازی مجدد دستگاه درنگ نکنید، به خصوص اگر برای مدت طولانی از دستگاه خود استفاده کرده اید. کمتر از دو دقیقه طول می کشد. راه اندازی مجدد سیستم دستگاه شما را شروع می کند و RAM را پاک می کند.

  1. دستگاه را خاموش کنید

وقتی برنامه ای کار نمی کند یا مدام خراب می شود، زمان توقف همه فعالیت ها و خاموش کردن تلفن فرا رسیده است. بگذارید 10 تا 15 دقیقه خاموش شود، سپس می توانید دوباره آن را روشن کنید.

این رفع اشکالات نرم افزاری را که ممکن است باعث نقص عملکرد «دوربین در اندروید کار نشود» برطرف می کند و همچنین عملکرد کلی دستگاه اندرویدی شما را افزایش می دهد.

  1. باتری دستگاه را در صورت کم بودن شارژ مجدد کنید

آیا صفحه دوربین تاریک است؟ باید بررسی کنید که گوشی شیائومی شما چقدر برق دارد. وقتی باتری گوشی شیائومی اندرویدی شما به میزان قابل توجهی کم است، ممکن است دوربین شما کار نکند. برنامه باز می شود، با این حال، یک یادداشت درست بالای نمادهای دوربین وجود دارد که به شما می گوید دستگاه خود را شارژ کنید.

  1. داده های برنامه را پاک کنید

 اگر دوربین یا چراغ قوه در اندروید کار نمی کند، می توانید سعی کنید داده های برنامه را پاک کنید. این عمل به طور خودکار سیستم برنامه دوربین را بازنشانی می کند.

به تنظیمات > برنامه‌ها و اعلان‌ها بروید («مشاهده همه برنامه‌ها» را انتخاب کنید) > به CAMERA > STORAGE بروید > روی «Clear Data» ضربه بزنید. در مرحله بعد، بررسی کنید که آیا دوربین به خوبی کار می کند یا خیر.

  1. بررسی کنید که آیا برنامه دیگری به طور فعال از دوربین استفاده می کند یا خیر

اگر برنامه دوربین دستگاهتان را راه اندازی کردید و پیام خطایی دریافت کردید که می گوید «برنامه دیگری از دوربین استفاده می کند»، وحشت نکنید. روی نماد برنامه های اخیر گوشی شیائومی خود ضربه بزنید یا انگشت خود را به سمت بالا بکشید و همه برنامه های باز را ببندید.

  1. مجوزهای برنامه دوربین را بررسی کنید

برنامه های دانلود شده در اندروید یا دستگاه های دیگر یک ویژگی مشترک دارند. آنها برای دسترسی (مجوز) به عملکردهای اصلی سیستم تلفن درخواست می کنند. بنابراین، اگر خطای «دوربین در اندروید کار نمی‌کند» رخ داد، باید برنامه‌هایی را که قبلاً به آنها مجوز داده‌اید بررسی کنید و دسترسی را لغو کنید.

برای مشاهده برنامه‌های دارای مجوز دوربین در دستگاه Android خود – به تنظیمات > برنامه‌ها و اعلان‌ها > مجوزهای برنامه > روی دوربین ضربه بزنید. می توانید به طور موقت نوارها را توسط همه برنامه ها به جز دوربین خاموش کنید، به این ترتیب می توانید به راحتی بررسی کنید که مشکل کجاست.

  1. برنامه دوربین را اجباری متوقف کنید

هنوز نمی توانید به دوربین جلو یا عقب گوشی شیائومی اندرویدی خود دسترسی پیدا کنید؟ این را امتحان کن! به تنظیمات > برنامه‌ها و اعلان‌ها بروید («مشاهده همه برنامه‌ها» را انتخاب کنید) > به دوربین بروید > روی توقف اجباری ضربه بزنید و سپس تأیید کنید. به صفحه اصلی خود برگردید و دوباره برنامه دوربین را اجرا کنید تا بررسی کنید که کار می کند.

  1. هر برنامه دوربین شخص ثالث را حذف کنید

این به همان سادگی است که نکته نشان می دهد، همه برنامه های دوربین دیگر را در دستگاه اندروید خود حذف نصب کنید. می توانید هر کدام را باز کنید تا بررسی کنید که آیا عملکردی دارند یا خیر. اگر بله، آن‌ها را حذف کنید، زیرا ممکن است یک یا چند مورد از این گزینه‌ها مانع از کارکرد دوربین سیستم آنطور که باید شود.

  1. سیستم به روز رسانی را بررسی کنید

به روز رسانی های سیستم برای افزایش عملکرد دستگاه های تلفن همراه ارسال می شود. از این طریق برنامه های اصلی گوشی شیائومی اندرویدی شما به روز می شوند. اگر دوربین اندروید شما شکست خورد، می توانید این را امتحان کنید. برای بررسی وجود به روز رسانی، به تنظیمات > سیستم > به روز رسانی سیستم > به روز رسانی آنلاین بروید و اگر یکی در آنجا وجود دارد، آن را دانلود کرده و سریع اجرا کنید تا مشکل دوربین برطرف شود.

  1. تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید

در مواردی که به‌روزرسانی سیستم جدید در دسترس نیست، گام بعدی شما بازنشانی دستگاهتان خواهد بود. این عمل گوشی شیائومی شما را به پیکربندی اولیه بازمی گرداند.

توجه: همه داده ها، فایل ها و برنامه های نصب شده به طور کامل از دستگاه پاک می شوند. لطفاً قبل از انجام این فرآیند از همه چیز نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای بازنشانی دستگاه Android خود، به تنظیمات > سیستم > گزینه های تنظیم مجدد > بازنشانی داده های کارخانه > تنظیم مجدد تلفن بروید.

مقالات مرتبط:

نحوه محافظت گوشی شیائومی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =