نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عوامل متعددی وجود دارد که برای رفع این مشکلات باید به آنها توجه ویژه شود. بسیاری از کاربران اغلب آنها را نادیده می گیرند و باید با یک مشکل اضافی در ابزارهای خود مواجه شوند. به سادگی باید در نظر داشت که در صورت توجه به اجرای صحیح، مشکلات رایج در شیائومی ردمی نوت 9 را می توان به راحتی با کمک راه حل های ذکر شده در این پست برطرف کرد. همین حالا پیش بروید و بررسی کنید که چگونه در این موضوع سرعت خود را حفظ کنید.

شیائومی ردمی نوت 9

مرکز کنترل مشکل دارد یا استفاده از آن ناراحت کننده است

مرکز کنترل جدیدی که شیائومی در لایه خود راه اندازی کرد، چیزی است که از MIUI 12 وجود داشته و با MIUI 12.5 بهبود یافته است. البته برخی از کاربران مشکلی در ارتباط با نمایش اعلان ها در پنل و تنظیم میانبرهای عملکردهای مختلف سیستم و همچنین کاهش سرعت در آن گزارش کرده اند.

خوشبختانه، می‌توان آن را غیرفعال کرد، حتی اگر استفاده از آن برای شما ناخوشایند باشد. برای انجام این کار، باید به Settings > Notifications & Control Center > Control Center Style بروید. پس از آن، فقط نسخه قدیمی را انتخاب کنید، که نسخه معمولی است و نسخه ای که در آن بخش اعلان ها با بخش مرکز کنترل ادغام شده است.

برنامه دوربین در Miui 12.5 کار نمی کند یا به طور غیر منتظره بسته می شود

اگر در نهایت یا خیلی وقت ها اپلیکیشن دوربین اصلی MIUI 12.5 شیائومی شما به طور غیرمنتظره و به اجبار بسته می شود، یا به طور کامل کار نمی کند یا باز نمی شود، ممکن است به دلیل یک مشکل نرم افزاری داخلی باشد، زیرا این برنامه بخشی از سیستم MIUI، یک برنامه شخص ثالث نیست. به طور مشابه، چیزی که می تواند خطای برنامه را حل کند، حذف تمام داده ها از آن است. برای انجام این کار، به Settings > Apps > Manage apps > Search بروید و Camera (بومی) را فشار دهید، سپس به App info > Clear data > Clear all data و Clear cache را انتخاب کنید.

اگر این کار نمی کند، احتمالاً باید یک برنامه دوربین شخص ثالث مانند GCam را از طریق درگاهی نصب کنید که می توانید از طریق فروشگاهی غیر از فروشگاه Google Play یا یکی از چندین برنامه دوربین در فروشگاه Google Play دریافت کنید. .

 تلفن “گیر” می کند و پاسخ نمی دهد

ممکن است با آرامش در تلفن خود مرور کنید، از یک برنامه استفاده کنید یا هر کار ساده دیگری انجام دهید و ناگهان صفحه “یخ بزند”. برخی گزارش‌ها نشان داده‌اند که این اتفاق در MIUI 12.5 رخ می‌دهد و هیچ کاری که انجام می‌دهید آن را برطرف نمی‌کند… هیچ چیز، به جز راه‌اندازی مجدد. با این حال، ما در مورد راه اندازی مجدد معمولی صحبت نمی کنیم، زیرا صفحه نمایش، لمس کار نمی کند و به نظر می رسد دکمه ها پاسخگو نیستند.

کاری که در این حالت باید انجام دهید این است که دکمه روشن/خاموش را به مدت حداقل حدود 7 ثانیه فشار دهید. با این کار شیائومی ریستارت می شود و مشکل برطرف می شود.

 یک یا چند برنامه اعلان‌های شناور را نشان نمی‌دهند

چگونه از روشن شدن صفحه نمایش با اعلان ها در شیائومی جلوگیری کنیم. این چیزی غیر معمول است، اما راه حل بسیار آسانی از طریق تنظیمات دارد، زیرا یک پیکربندی نادرست در بخش اعلان ها است.

برای اینکه MIUI 12.5 اعلان‌های شناور برنامه‌ها را نشان دهد، اعلان‌هایی هستند که به محض رسیدن به عنوان پنجره در نوار وضعیت ظاهر می‌شوند، کافی است به تنظیمات بروید، سپس روی Notifications and Control Center کلیک کنید. پس از رسیدن به آنجا، باید روی Notifications شناور، پنجره وسطی که بین پنجره‌های Lock Screen و Icons ظاهر می‌شود، کلیک کنید. آخرین کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال برنامه ای بگردید که اعلان های شناور را نشان نمی دهد و روی سوئیچ کلیک کنید که باید غیرفعال شود. به این ترتیب، پس از فعال شدن، اعلان های شناور دوباره نمایش داده می شوند.

 MIUI 12.5 کند می شود

این چیزی است که لزوماً مشکل MIUI 12.5 نیست، بلکه تقریباً مشکل هر لایه سفارشی‌سازی است، زیرا بسته به موارد خاصی، تلفن همراه می‌تواند تا حدودی آهسته راه برود. رم زمانی که بسیار اشباع شده می تواند یکی از دلایل این موضوع باشد. برای آزاد کردن آن، فقط بخش برنامه های اخیر را باز کنید و از شر برنامه هایی که دیگر استفاده نمی کنید خلاص شوید.

برای انجام این کار، باید قفل گوشی را باز کنید و انگشت خود را از مرکز پایین صفحه به سمت بالا بکشید. به این ترتیب پنجره های برنامه هایی که اخیرا استفاده شده اند ظاهر می شوند. هنگامی که این بخش باز شد، فقط باید برنامه را بر اساس برنامه حذف کنید یا “X” را که در پایین صفحه ظاهر می شود فشار دهید.

آیا می دانید: مشکلات پردازنده گوشی شیائومی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =