نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگام نصب به‌روزرسانی‌های MIUI روی گوشی‌ها و تبلت‌های شیائومی، ردمی یا POCO ممکن است خطاهای مختلفی رخ دهد. این خطاها نتیجه برنامه داخلی Updater است که مطابقت فایل به روز رسانی نصب شده را بر اساس چندین معیار بررسی می کند. بررسی خودکار به دلیل تنوع گسترده سفت‌افزار شیائومی، تعداد زیادی از مناطق پشتیبانی‌شده و نحوه توزیع رام‌ها ضروری است. همچنین، برخی از سیستم‌افزارها برای استفاده عمومی در نظر گرفته نشده‌اند و فقط برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس هستند. اکثر پیام‌ها با متن «نمی‌توان به‌روزرسانی را تأیید کرد…» شروع می‌شود، زمانی که تأیید فایل به‌روزرسانی غیرممکن است. بیایید نگاهی به علل و راه حل مشکل و راه حل MIUI Updater بیندازیم. اگر برنامه به‌روزرسانی شیائومی دوباره با خطا مواجه شد، می‌دانید چه کاری باید انجام دهید.

مشکل و راه حل MIUI Updater

مشکل و راه حل MIUI Updater و تایید نشدن و خطای شبکه رم فعلی

نمی‌توان به‌روزرسانی را تأیید کرد. تأیید نشد. به نظر می رسد نوع حامل شبکه ROM فعلی با بسته بازیابی متفاوت است. لطفا رام صحیح را از انجمن MIUI دانلود کنید. هنگام تلاش برای نصب به‌روزرسانی برای منطقه یا اپراتور تلفن همراه دیگر، خطایی رخ می‌دهد.

راه حل های رفع خطا تایید نشدن و خطای شبکه رم فعلی

رام های شیائومی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها به دو نوع MIUI چین (برای بازار داخلی چین) و MIUI Global (بقیه نقاط جهان) تقسیم می شوند. MIUI Global به 8 منطقه تقسیم می شود – جهانی، هند، اروپا، روسیه، ترکیه، اندونزی، تایوان، ژاپن. همه مناطق مقررات و قوانین خاص خود را دارند، فرکانس اپراتورهای تلفن همراه نیز متفاوت است. سیستم عامل منطقه ای با این ویژگی ها و سایر ویژگی ها تطبیق داده شده است.

فایل های آپدیت فریمور و ریجن متفاوت هستند، بنابراین آپدیت هند فقط روی رام هندی قابل نصب است. به طور مشابه با تمام مناطق دیگر. برای مثال امکان نصب آپدیت اندونزی روی رام چین، روسیه یا نسخه جهانی وجود ندارد.

دو راه برای حل این مشکل وجود دارد:

  • بوت لودر شیائومی را باز کنید و رام Fastboot را از طریق Mi Flash Tool نصب کنید. نصب این سیستم عامل از طریق برنامه استاندارد Updater تعبیه شده در رابط MIUI امکان پذیر نیست.
  • به روز رسانی را از کاتالوگ سفت افزار رسمی MIUI مربوط به منطقه MIUI دستگاه خود دانلود و نصب کنید. هنگام انتخاب سیستم عامل، نه تنها به نسخه MIUI (اعداد اول)، بلکه به کد منطقه و اتصال به اپراتور تلفن همراه نیز توجه کنید.

نحوه انتخاب منطقه MIUI:

  • 0.1.3.TLFMIXM نسخه جهانی است.
  • 0.1.3.TLFIDXM به روز رسانی برای اندونزی است.
  • 0.1.3.TLFINXM – نسخه هند.

برای لیست کدهای منطقه و نمونه اپراتورهای تلفن همراه از شماره سیستم عامل MIUI، لطفاً تصویر زیر را ببینید:

متن خطا عدم تایید به‌روزرسانی (رام در حال تست بتا است)

برای رفع مشکل و راه حل MIUI Updater نمی‌توان به‌روزرسانی را تأیید کرد. رام در حال آزمایش بتا است، مطمئن شوید که با یک اکانت مجاز بتا xiaomi وارد شده اید. پیام خطا به این معنی است که کاربر در حال تلاش برای نصب نسخه ای است که برای تیم تست در نظر گرفته شده است.

راه حل عدم تایید به‌روزرسانی (رام در حال تست بتا است)

قبل از انتشار نسخه پایدار، رام چندین مرحله تست را پشت سر می گذارد. هر کاربری می‌تواند MIUI Beta را دانلود کند، اما قبل از نصب، سیستم حساب کاربری شیائومی شما را با لیست آزمایش‌کنندگان بررسی می‌کند. اگر شما یک آزمایش کننده نیستید، یک خطا نمایش داده می شود.

منتظر انتشار رسمی آپدیت روی گوشی خود باشید یا سعی کنید به برنامه آزمایش بتا بپیوندید.

شیائومی به طور دوره‌ای استخدام آزمایش‌کنندگان را اعلام می‌کند و اطلاعیه‌هایی را در مورد آن در انجمن رسمی Mi Community ارسال می‌کند. آنها صاحبان مدل ها و مناطق خاص گوشی های هوشمند را دعوت می کنند. شما باید یک فرم را پر کنید، یک درخواست ارسال کنید و منتظر بمانید. پس از مدتی می توانید نسخه های بتای MIUI را نصب کنید.

تمامی سفت‌افزارهای شیائومی، ردمی و POCO از جمله MIUI 12، MIUI 13، MIUI 14 مراحل مشابهی را پشت سر می‌گذارند.

خرابی گوشی شیائومی

 

متن خطا عدم تاید به‌روزرسانی (اجازه ارتقا ندارد)

برای رفع مشکل و راه حل MIUI Updater نمی‌توان به‌روزرسانی را تأیید کرد. امکان ارتقا به پکیج رام غیر رسمی وجود ندارد. پیغام خطای Verification Failed and Unofficial Version به این معنی است که کاربر در حال تلاش برای نصب نسخه اصلاح شده MIUI یا ROM از منبع غیر رسمی است.

راه حل عدم تاید به‌روزرسانی (اجازه ارتقا ندارد)

قبل از نصب به‌روزرسانی، برنامه Updater که در MIUI تعبیه شده است، صحت فایل دانلود شده را بررسی می‌کند. همچنین تشخیص می دهد که فایل را از کجا دانلود کرده اید. اگر آرشیو اصلی اصلاح شده یا از یک منبع غیر رسمی دانلود شده باشد، نصب نخواهد شد. برنامه Updater فقط به شما امکان می دهد نسخه 100٪ اصلی و رسمی را نصب کنید.

این برای جلوگیری از نصب تصادفی سیستم عامل غیر رسمی از توسعه دهندگان شخص ثالث است. به همین دلیل است که تمام فایل‌های موجود در کاتالوگ رام MIUI مستقیماً از سرورهای رسمی شیائومی دانلود می‌شوند و ما فقط لینک‌های دانلود آن‌ها را منتشر می‌کنیم.

با این حال، غیرمعمول نیست که به‌روزرسانی دانلود شده از سایت رسمی miui.com پس از سه نقطه نصب نشود و خطای نصب نرم‌افزاری غیررسمی ایجاد کند. دلیل این امر یک فایل خراب در طول فرآیند دانلود یا تاریخ بایگانی نادرست است.

برای حل مشکل، Wi-Fi را غیرفعال کنید و مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما پایدار است. پس از آن دوباره فایل را از طریق اینترنت موبایل دانلود کنید. باید 1 بار بدون مکث، در یک رشته دانلود شود.

ممکن است فایل سیستم عامل قبل از انتشار رسمی آن ایجاد شده باشد (این اتفاق می افتد). فعال کردن به‌روزرسانی‌های اولیه در تنظیمات MIUI و نصب مجدد رام از طریق سه نقطه کمک می‌کند.

آخرین گزینه فلش کردن از طریق ابزار Mi Flash Pro است. این پیغام خطا مفید است و کاربران را از نصب بسته های سرویس از منابع نامعتبر جلوگیری می کند.

مشکل و راه حل MIUI Updater و متن خطا عدم تایید منبع به‌روزرسانی

نمی‌توان به‌روزرسانی را تأیید کرد. نمی‌توان منبع این به‌روزرسانی را تأیید کرد. دوباره آن را دانلود کنید. پیام به این معنی است که فایل بسته به روز رسانی دارای خطا است.

راه حل عدم تایید منبع به‌روزرسانی

خطا دو دلیل دارد:

  • اتصال به اینترنت ناپایدار برای دانلود نسخه جدید MIUI در تلفن هوشمند خود، به اتصال Wi-Fi پایدار یا اینترنت تلفن همراه نیاز دارید. باید دانلود را یکباره و بدون توقف یا قطع اتصال کامل کنید.
  • برخی از کاربران فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج می کنند.

اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت شما در حین دانلود به روز رسانی پایدار است، دانلود را متوقف نکنید و فایل بسته به روز رسانی را از حالت فشرده خارج نکنید.

بیشتر بدانید: رفع مشکل تخلیه باتری گوشی با MIUI 13

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «10 مشکل و راه حل MIUI Updater»

  1. گوشی پوکو ایکس تری فایل دستی آپدیت miui ، نصب میشه و مدام پیام ( نمی توان به روز رسانی را تایید کرد ، این ROM پایدار را نمی توان فلش کرد ) را می دهد
    چکار باید کنم تا اصلاح گردد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =