نمایندگی تعمیر شیائومی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

متأسفیم که با فضای ذخیره سازی در Xiaomi Mi Note 10 خود مشکل داشتید. ما می توانیم ناراحتی شما را در این مورد درک کنیم زیرا ممکن است استفاده از تلفن شما در حال حاضر محدود باشد. ما از طریق این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه مشکلات حافظه کامل XIAOMI MI NOTE 10 حل کنید.

حافظه کامل XIAOMI MI NOTE 10

مشکلات حافظه کامل XIAOMI MI NOTE 10 به دلیل برنامه های کاربردی

برای رفع حافظه کامل XIAOMI MI NOTE 10 وارد تنظیمات شوید، سپس بر روی مدیر برنامه کلیک کنید، سپس بر روی همه برنامه ها کلیک کنید و کمی اسکرول کنید و روی همه برنامه ها “Clear the Cache” را پاک کنید، تمام ویژگی هایی که در گوشی خود استفاده می کنید به مرور زمان جمع می شوند و همه کش می شوند و از همه برنامه ها استفاده می کنند. در شیائومی می نوت 10.

سایر مشکلات پر کردن حافظه در XIAOMI MI NOTE 10

برای حافظه کامل XIAOMI MI NOTE 10 لطفاً توجه داشته باشید که می‌توانید با حذف پیام‌ها، مخاطبین، برنامه‌ها و رسانه‌های قدیمی، فضای دستگاه Xiaomi Mi Note 10 خود را آزاد کنید. همچنین می توانید برخی از برنامه ها را به کارت حافظه خود منتقل کنید تا حافظه داخلی بیشتری آزاد شود.

ابتدا، اگر «فضای ذخیره‌سازی» را در شیائومی می نوت 10 خود دریافت کردید، شماره 9900 # را در رایانه لوحی شماره گیری کنید و گزینه 2 «حذف / پاک کردن» را انتخاب کنید.

از آنجایی که Xiaomi Mi Note 10 شما دارای حافظه داخلی محدودی است، باید فضای ذخیره سازی موجود در دستگاه خود را مدیریت کنید تا به درستی کار کند. می‌توانید از برنامه «فایل‌های من» برای انتقال فایل‌ها به و از کارت حافظه خارجی خود استفاده کنید. این به شما امکان می دهد حافظه داخلی بیشتری را در گوشی خود آزاد کنید. با رفتن به Settings>Applications>Application Management می توانید فضای ذخیره سازی برنامه را مدیریت کنید. روی منو>مرتب‌سازی بر اساس اندازه ضربه بزنید تا ببینید کدام برنامه‌ها بیشترین فضای ذخیره‌سازی را در Xiaomi Mi Note 10 شما دارند. اگر یک برنامه جداگانه را انتخاب کنید، گزینه‌هایی برای حذف نصب، پاک کردن داده‌ها یا پاک کردن حافظه پنهان خواهید دید که ممکن است فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهد.

حذف حافظه پنهان

لطفاً توجه داشته باشید که توصیه می‌کنیم ابتدا حافظه پنهان را حذف کنید، زیرا داده‌های قبلی می‌توانند تنظیمات سفارشی یا دستاوردهایی را که برای این برنامه در Xiaomi Mi Note 10 ذخیره کرده‌اید حذف کنند. اگر دیگر نمی‌خواهید از این برنامه استفاده کنید، توصیه می‌کنیم آن را انتخاب کنید. گزینه حذف

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از برنامه های موجود در شیائومی می نوت 10 ممکن است از دستگاه شما حذف نصب نشوند زیرا بخشی از سیستم عامل هستند. علاوه بر این، اگر برنامه قابل انتقال به کارت حافظه خارجی باشد، این گزینه را در این صفحه در شیائومی می نوت 10 خود به شما می دهد. توجه داشته باشید که همه برنامه ها در کارت حافظه پشتیبانی نمی شوند. علاوه بر این، ممکن است دستگاه‌هایی با نسخه اندروید نصب شده روی شیائومی Mi Note 10 از برنامه‌هایی که به کارت حافظه منتقل می‌شوند پشتیبانی نکنند.

نتیجه گیری در مورد حافظه کامل XIAOMI MI NOTE 10

اگر چیز دیگری وجود دارد، می‌توانیم از طریق فرم تماس با ما در مورد Xiaomi Mi Note 10 به شما کمک کنیم. امیدواریم این مقاله کوتاه به شما در حل مشکلات حافظه کامل در Xiaomi Mi Note 10 کمک کرده باشد.

بیشتر بدانید: نحوه بک آپ گیری از گوشی شیائومی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =